Gå til innhold

Kjærlighet gjør blind på Netflix

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

JennieB skrev (19 minutter siden):

Så du den spesielle unnskyldningen hun skrev på insta? Jeg er glad Netflix viste hele scenen på slutten, skummelt hvor mye usikkerheten hennes farget hvordan hun oppfattet det som ble sagt.

Ja, og så har hun stengt kommentarfeltet. Folk går løs på henne nå på kommentarene til bildene som de andre deltakerne legger ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vill bringebær skrev (2 minutter siden):

Ja, og så har hun stengt kommentarfeltet. Folk går løs på henne nå på kommentarene til bildene som de andre deltakerne legger ut 

Bra! Ikke at jeg vil at noen skal få mye negativitet, men måten hun snakket til ham på reunionen var jo helt absurd. Glad mange ser gjennom det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JennieB skrev (3 minutter siden):

Bra! Ikke at jeg vil at noen skal få mye negativitet, men måten hun snakket til ham på reunionen var jo helt absurd. Glad mange ser gjennom det.

Hun trenger virkelig hjelp. Helt utrolig hvordan alle holdt med henne, helt frem til de siste 15min av gjenforeningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men syns dere han var normal mot henne da?
"Are you bipolar"?  Hvem sier slikt ut av det blå til noen? Er rimelig spesiell ting å spørre noen om.
og hva med samtalen ved bassengkanten?
Personlig syns jeg han kom med mange småhakk mot henne, som hver for seg ikke gjorde så mye, men når man får slikt konstant så blir jo hver liten "kanskjekommentar" ganske så stor.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narad skrev (12 timer siden):

Men syns dere han var normal mot henne da?
"Are you bipolar"?  Hvem sier slikt ut av det blå til noen? Er rimelig spesiell ting å spørre noen om.
og hva med samtalen ved bassengkanten?
Personlig syns jeg han kom med mange småhakk mot henne, som hver for seg ikke gjorde så mye, men når man får slikt konstant så blir jo hver liten "kanskjekommentar" ganske så stor.

Bipolar-kommentaren var visst pga hun selv hadde brukt begrepet om seg selv tidligere i samtalen. (I følge et intervju jeg så) 

jeg ser tydelig feil fra begge sider, opplevde han som umoden og litt klumsete. Men hun tolker mye i verste mening, går mye i forsvar og blir snurt uten å kommunisere. Hun lagde mye krangel fordi han sa «it was good, so good» istedenfor å si great blant annet. Det blir vanskelig å forholde seg til for andre.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JennieB skrev (3 timer siden):

Bipolar-kommentaren var visst pga hun selv hadde brukt begrepet om seg selv tidligere i samtalen. (I følge et intervju jeg så) 

jeg ser tydelig feil fra begge sider, opplevde han som umoden og litt klumsete. Men hun tolker mye i verste mening, går mye i forsvar og blir snurt uten å kommunisere. Hun lagde mye krangel fordi han sa «it was good, so good» istedenfor å si great blant annet. Det blir vanskelig å forholde seg til for andre.

Nå har det vært skrevet mye om bryllupet og at alle hennes venner klappet når hun sa alt hun sa til Cole, samt at stemoren sa at hun skulle fortelle sin sannhet. Folk skriver at det var rent hevn det hun gjorde og hadde alt planlagt. De var nok ikke gode for hverandre, men hun har nok mange traumer hun burde ha håndtert før hun meldte seg på programmet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill bringebær skrev (10 minutter siden):

Nå har det vært skrevet mye om bryllupet og at alle hennes venner klappet når hun sa alt hun sa til Cole, samt at stemoren sa at hun skulle fortelle sin sannhet. Folk skriver at det var rent hevn det hun gjorde og hadde alt planlagt. De var nok ikke gode for hverandre, men hun har nok mange traumer hun burde ha håndtert før hun meldte seg på programmet. 

Absolutt. Jeg reagerte mest på hvordan hun snakket til ham på reunion episoden. Før det var jeg mer nøytral, men der krysset hun en grense. Ville hun ødelegge fyren helt? Hun må da forstå hvordan det hun sier blir brukt av media?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...