AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #41 Del Skrevet 27. februar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke spoile, men dere som har sett alle episodene nå - ble dere også overrasket over resultatet på siste par? Uten å svare hvordan det gikk selvfølgelig 😉 Anonymkode: 0930e...766 Veldig overrasket! Hadde nok ikke forutsett det nei..... Anonymkode: c8504...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #42 Del Skrevet 27. februar 2020 Neste torsdag kommer det en sånn "reunion" episode, hvem er fremdeles sammen, hva skjedde etterpå med de som ikke holdt sammen. Denne serien ble spilt inn for snart 1,5 år siden 😱 så mye kan ha skjedd siden den gang Anonymkode: dffe8...199 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #43 Del Skrevet 27. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neste torsdag kommer det en sånn "reunion" episode, hvem er fremdeles sammen, hva skjedde etterpå med de som ikke holdt sammen. Denne serien ble spilt inn for snart 1,5 år siden 😱 så mye kan ha skjedd siden den gang Anonymkode: dffe8...199 Gleder meg til denne! Har fulgt litt med på twitter og diverse, og er ganske mange som har "funnet" ut litt av hvert der allerede😂 Fra siste episode; Spoiler Til du som spurte om andre ble overrasket over det siste paret; egentlig ikke. Var litt usikker på hva Lauren kom til å svare, men virket som mye av hennes frykt var det at hun hadde vært alene så lenge. Favorittparet mitt! Synes også det med at "will you spend the rest of your lives together or leave each other forever?" akkurat som at de ikke bare kan velge å ikke gifte seg å ha et vanlig forhold utenom programmet, haha Anonymkode: 667b4...443 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #44 Del Skrevet 27. februar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Gleder meg til denne! Har fulgt litt med på twitter og diverse, og er ganske mange som har "funnet" ut litt av hvert der allerede😂 Fra siste episode; Hide contents Til du som spurte om andre ble overrasket over det siste paret; egentlig ikke. Var litt usikker på hva Lauren kom til å svare, men virket som mye av hennes frykt var det at hun hadde vært alene så lenge. Favorittparet mitt! Synes også det med at "will you spend the rest of your lives together or leave each other forever?" akkurat som at de ikke bare kan velge å ikke gifte seg å ha et vanlig forhold utenom programmet, haha Anonymkode: 667b4...443 Spoiler Håper jeg trykker på riktig nå (spoiler) for å gjemme innhold, men i tilfelle ikke skal jeg ikke nevne navn. Men for å svare. De var også mitt favorittpar. Synes de fleste virket veldig emosjonelt umodne 😏 Men ble også overrasket over de andre to som sa ja, selv om det der har utviklet seg til å bli bedre og bedre for hver episode, virket det lite sannsynlig at de ville ende opp som gift i begynnelsen. Anonymkode: 0930e...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #45 Del Skrevet 27. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke spoile, men dere som har sett alle episodene nå - ble dere også overrasket over resultatet på siste par? Uten å svare hvordan det gikk selvfølgelig 😉 Anonymkode: 0930e...766 Ble ikke overrasket over det siste paret nei. Har lest hvordan det gikk med alle parene også på en artikkel. Anonymkode: 3bbb2...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #46 Del Skrevet 28. februar 2020 Jeg synes så synd i Mark. Jessica var helt ustabil. Anonymkode: 3bbb2...4aa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #47 Del Skrevet 28. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke spoile, men dere som har sett alle episodene nå - ble dere også overrasket over resultatet på siste par? Uten å svare hvordan det gikk selvfølgelig 😉 Anonymkode: 0930e...766 Egentlig ikke. Anonymkode: 82549...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #48 Del Skrevet 28. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Neste torsdag kommer det en sånn "reunion" episode, hvem er fremdeles sammen, hva skjedde etterpå med de som ikke holdt sammen. Denne serien ble spilt inn for snart 1,5 år siden 😱 så mye kan ha skjedd siden den gang Anonymkode: dffe8...199 Hvordan vet du at neste torsdag kommer episode til? Ser det ikke på Netflix. Anonymkode: 82549...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #49 Del Skrevet 28. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at neste torsdag kommer episode til? Ser det ikke på Netflix. Anonymkode: 82549...536 https://twitter.com/netflix/status/1232710675446681601 Litt usikker på om den kommer på Netflix, men tror det. Men leste også noe om at den skulle bli sendt på youtube-kanalen deres, men usikker! Anonymkode: 667b4...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #50 Del Skrevet 28. februar 2020 https://www.google.com/amp/s/www.esquire.com/entertainment/tv/amp31045554/netflix-love-is-blind-cast-now/ Står at den vil vist på Netflix's youtube Anonymkode: dffe8...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 29. februar 2020 #51 Del Skrevet 29. februar 2020 Jeg har tenkt litt på om denne serien er ekte. Men om det er folk som halvveis spiller for å lage drama og gøy for oss som ser så er de innmari flinke. Folk er såra og skada og irrasjonelle som Giannina og Jessica i virkeligheten. De er dramatiske men det er jo sånn folk blir. Det gledet meg å se ekte mennesker. Men trist at de skal slite sånn med seg selv. Jeg tror Jessica var beruset i siste episode i bryllupet sitt. Og det hun sier Spoiler "Jeg skal IKKE inn i et ekteskap! Fysj" nærmest sier noe om hvor skada hun er av foreldrenes problemer. Det virker heller ikke som at noen av hennes familie er til stede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #52 Del Skrevet 29. februar 2020 Spoiler Syns så synd på henne, hun virka jo helt alene! Ingen til stede, ingen som kom etter henne, satt der alene, gikk i bilen alene etterpå. Så trist. Anonymkode: 0b013...6cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #53 Del Skrevet 29. februar 2020 På 19.2.2020 den 18.50, AnonymBruker skrev: Noen som har sett det? Er halvveis i andre episode og synes det er ganske interessant! Er litt likt som "gift ved første blikk", bare at de her har 10 dager på å snakke med potensielle partnere, og kan i løpet av den tiden bli forlovet. Så har de fire uker i Mexico etterpå, og gifter seg på slutten! (eller ikke, idk) Anonymkode: 667b4...443 Hoppet av når de påsto at det var første gang noe slik var gjort. Er blitt gjort flere ganger før t.o.m i Norge Anonymkode: d7db7...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissDesiree Skrevet 29. februar 2020 #54 Del Skrevet 29. februar 2020 Cameron...For en mann! Kjekk, smart, reflektert og omtenksom. Skikkelig drømmemann😍 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariannah Skrevet 29. februar 2020 #55 Del Skrevet 29. februar 2020 Akkurat nå, MissDesiree skrev: Cameron...For en mann! Kjekk, smart, reflektert og omtenksom. Skikkelig drømmemann😍 Det samme tenkte jeg! Veldig skjønn fyr, virket reflektert, rolig og som en stabil fyr. Hadde godt inntrykk av hun damen også Skulle ønske det fantes sånne menn i Norge.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #56 Del Skrevet 29. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Syns så synd på henne, hun virka jo helt alene! Ingen til stede, ingen som kom etter henne, satt der alene, gikk i bilen alene etterpå. Så trist. Anonymkode: 0b013...6cb Hun har jo helt sikkert advart familien om at hun kommer til å si nei. Hvorfor skulle de vært der da?? Hun har et sterkt forhold til moren og stefaren sin som hun tidligere har sagt i serien. Anonymkode: 3bbb2...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #57 Del Skrevet 29. februar 2020 On 2/27/2020 at 11:25 PM, AnonymBruker said: Gleder meg til denne! Har fulgt litt med på twitter og diverse, og er ganske mange som har "funnet" ut litt av hvert der allerede😂 Fra siste episode; Reveal hidden contents Til du som spurte om andre ble overrasket over det siste paret; egentlig ikke. Var litt usikker på hva Lauren kom til å svare, men virket som mye av hennes frykt var det at hun hadde vært alene så lenge. Favorittparet mitt! Synes også det med at "will you spend the rest of your lives together or leave each other forever?" akkurat som at de ikke bare kan velge å ikke gifte seg å ha et vanlig forhold utenom programmet, haha Anonymkode: 667b4...443 Kan godt være at det var noe i kontraktene de signerte før programmet om at de ikke har lov til å kontakte deltakere de har valgt bort før det har gått X tid etter at programmet er over. Politiet kan ikke stoppe dem liksom, men da er det mulig det kommer et lawsuit fra produksjonens side. Anonymkode: ac34a...a3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #58 Del Skrevet 29. februar 2020 Spoiler https://variety.com/2020/tv/news/love-is-blind-netflix-lauren-cameron-barnett-amber-marriage-engaged-still-together-1203518865/ Hvis noen vil lese litt om hvordan det går med noen av dem i dag. Intervju med Lauren. Anonymkode: 9868a...c2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revefrua Skrevet 3. mars 2020 #59 Del Skrevet 3. mars 2020 Har kommet en rekke reaksjoner på at Jessica gir vin til hunden sin. Veldig uheldig at hun sier at hunden elsker vin, mens hun etterpå hun forsvarer seg med at hun aldri har gjort det før, og at det ikke vil skje igjen 😂 https://www.dagbladet.no/kultur/grenser-til-dyremishandling/72200157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #60 Del Skrevet 4. mars 2020 Spoiler Vel, 1,5 år etter er Lauren og Cameron og Amber og Barnett fortsatt gift. Skulle likt å se et slikt konsept i Norge. Og så syns jeg så synd på Mark, han virket som en ordentlig fyr, og sto og forsikret henne ved alteret at han elsket henne. For en deittkjerring Jessica er. Hun Gigi og ha fyren skal visstnok være sammen igjen. Diamond og Carlton et visstnok venner nå. Anonymkode: 43c24...bfe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå