AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #21 Del Skrevet 24. februar 2020 Bryllupsepisoden (som er den siste) kommer på torsdag! Anonymkode: 0b013...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #22 Del Skrevet 26. februar 2020 On 2/20/2020 at 10:01 PM, Rainstorm said: Jeg må bare rante litt mer om denne serien. Har ingen andre å snakke med den om! Jessica lyser tusen ganger mer opp hver gang hun snakker med Barnett. At hun ikke skjønner det selv. Og så snakket hun om hvordan Barnett var en asshole og player. Det er jo for faen (må bruke kraftuttrykk, hun irriterer meg veldig) HUN som player og BRUKER Mark. Hvordan hun reagerte når Barnett viste ÆRLIG usikkerhet sier ALT om henne. Tenk om Mark skulle møtt henne på samme måte. Som en dramaqueen som ikke en gang tåler at andre har følelser. Uff, synes Mark ser helt desperat ut. Helt tydelig går hennes tvetydighet inn på ham, og er enig med deg. Hun vil egentlig ha Barnett. Anonymkode: 0930e...766 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #23 Del Skrevet 26. februar 2020 On 2/21/2020 at 9:35 AM, AnonymBruker said: Jeg har sett fram til at de alle møttes i Mexico, og begynner å prate sammen (sikker på at Jessica ville hatt det strålende med Mark om hun aldri fikk se Barnett, irriterer meg over tv-selskapets behov for draaamaaaa). Likte de episodene i podden best, egentlig, høre de dype samtalene, og det var såå snodig å se hvordan de etter å ha prata med hverandre gjennom en vegg i 2-5 dager endre opp med å fri! Han som er bifil var sjokkerende irriterende, fordi han var så sykt i forsvar. Hun fikk jo ikke tid til å fordøye det i det hele tatt, han var bare rasende fra første sekund! Og så dissing og slenge ting rundt seg når han var sint og frustert. For en oppførsel. Like greit at det ble slutt fort, det går jo ikke an å holde på sånn - og å krangle på den måten! Jeg tror vel han egentlig er homo og har utrolig mye skam knyttet til det, siden han er prestesønn og sånn, og så prøver han å overbevise seg selv om at det er helt GREIT FAKTISK og at alle andre er idioter som ikke akspeterer ham, mens han egentlig er livredd både for å være homo og for å aldri finne kjærligheten. Men man får ikke så mye mer sympati av å være drittsekk. Jeg syns det var teit at de ikke gjorde noe med de som ble igjen i huset - altså de som ikke fant noen, det må jo ha vært endel folk det også! Ville sett dem og hørt noe om hva de tenker om at de ikke fant noen. Han ene så jo ut som han nærmest ble terapeut for de andre gutta. Anonymkode: 0b013...6cb Se her fra 3:20 😂🤣 Anonymkode: 0930e...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 26. februar 2020 #24 Del Skrevet 26. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, synes Mark ser helt desperat ut. Helt tydelig går hennes tvetydighet inn på ham, og er enig med deg. Hun vil egentlig ha Barnett. Anonymkode: 0930e...766 Jeg har fått tenkt meg litt om siden jeg måtte vente på neste. Jessica virker som har problemer fra barndommen. Hva om hun alltid har gått fra Barnetter og det alltid har gått dårlig så hun vet hun burde gå for Mark og han er sunn for henne, men at hun bare er virkelig skremt og redd. Og Mark har sånn redde-kompleks som så mange av oss. Og derfor tåler henne i det hele. Man vil jo ofte ha det som holder ved like problemene fra barndommen. Samme med meg selv: valgte alltid feil menn. Og det største problemet fikk jeg når jeg valgte en som var god for meg. 😋 elsker at jeg kan lære så mye om meg selv og mennesker av skikkelig trash-TV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 26. februar 2020 #25 Del Skrevet 26. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se her fra 3:20 😂🤣 Anonymkode: 0930e...766 Nå fikk jeg litt mer respekt for ham. For ei kjerring hun der var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #26 Del Skrevet 26. februar 2020 2 minutter siden, Rainstorm said: Jeg har fått tenkt meg litt om siden jeg måtte vente på neste. Jessica virker som har problemer fra barndommen. Hva om hun alltid har gått fra Barnetter og det alltid har gått dårlig så hun vet hun burde gå for Mark og han er sunn for henne, men at hun bare er virkelig skremt og redd. Og Mark har sånn redde-kompleks som så mange av oss. Og derfor tåler henne i det hele. Man vil jo ofte ha det som holder ved like problemene fra barndommen. Samme med meg selv: valgte alltid feil menn. Og det største problemet fikk jeg når jeg valgte en som var god for meg. 😋 elsker at jeg kan lære så mye om meg selv og mennesker av skikkelig trash-TV! Nå ble jeg nysgjerrig, for kjenner meg igjen i det du skriver bortsett fra å velge riktig mann til slutt 😁 Hva skjedde når du valgte riktig? Ble du bare usikker og vanskelig som Jessica? Jeg tror Jessica vil ha pappaen som dro fra henne da hun var baby, og derfor alltid vil gå etter menn som ikke vil ha henne - frem til hun får fred med fortiden. Hun sier jo selv hun hadde en helt fantastisk stefar. Synes likevel det er trist at hun drar Mark inn i sitt drama. Ikke hans feil at hun sliter. Samtidig virker det som han har et reelt kontrollbehov, så kanskje de passer sammen? Hun løper, han jager, og kanskje de begge liker å ha det sånn? Kjærlighet er jo hva to gjør det til selv, så kan jo være dette er den perfekte match 🤣 Anonymkode: 0930e...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 26. februar 2020 #27 Del Skrevet 26. februar 2020 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå ble jeg nysgjerrig, for kjenner meg igjen i det du skriver bortsett fra å velge riktig mann til slutt 😁 Hva skjedde når du valgte riktig? Ble du bare usikker og vanskelig som Jessica? Jeg tror Jessica vil ha pappaen som dro fra henne da hun var baby, og derfor alltid vil gå etter menn som ikke vil ha henne - frem til hun får fred med fortiden. Hun sier jo selv hun hadde en helt fantastisk stefar. Synes likevel det er trist at hun drar Mark inn i sitt drama. Ikke hans feil at hun sliter. Samtidig virker det som han har et reelt kontrollbehov, så kanskje de passer sammen? Hun løper, han jager, og kanskje de begge liker å ha det sånn? Kjærlighet er jo hva to gjør det til selv, så kan jo være dette er den perfekte match 🤣 Anonymkode: 0930e...766 Haha, jeg begynte ikke å drikke sånn som Jessica og si til "Barnetts" andre damer "han må du passe deg for" i alle fall! 😆 Jeg ble kjempeusikker. Den uroen jeg vanligvis følte var ikke der. Og en del av meg trodde den trengtes for å ha et godt forhold. (Det paradoksale er at jeg hadde jo aldri GODE forhold, bare elska (eller var hekta) så intenst at jeg lot meg tråkke på og når det mangla så tenkte jeg at det var noe feil, desperasjonen etter å bli elsket tilbake kom ikke for ... jeg ble jo elska: fysj!). Så da fikk jeg en annen uro "kanskje dette er feil siden det kjennes så trygt", så ble jeg "dramatisk" og skulle teste typen, kan han tåle meg nå? Nå? NÅ? (Selvsagt ikke med vilje noe av dette altså.) Ting kan liksom ikke være lett og trygt. Hadde noen sett en serie om meg i forhold hadde de klødd seg i hodet og sagt sånne ting som det vi gjør her! 😆 Analysen din om at Jessica vil ha faren som forlot henne og derfor heller mot Barnett når han har avvist henne gir mening. Samme type mønster (bare annerledes) som meg. Men får håpe for både Jessica og min del at det er mulig å bli leget og velge bedre for seg selv. 😋 Endret 26. februar 2020 av Rainstorm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #28 Del Skrevet 26. februar 2020 4 minutter siden, Rainstorm said: Haha, jeg begynte ikke å drikke sånn som Jessica og si til "Barnetts" andre damer "han må du passe deg for" i alle fall! 😆 Jeg ble kjempeusikker. Den uroen jeg vanligvis følte var ikke der. Og en del av meg trodde den trengtes for å ha et godt forhold. (Det paradoksale er at jeg hadde jo aldri GODE forhold, bare elska (eller var hekta) så intenst at jeg lot meg tråkke på og når det mangla så tenkte jeg at det var noe feil, desperasjonen etter å bli elsket tilbake kom ikke for ... jeg ble jo elska: fysj!). Så da fikk jeg en annen uro "kanskje dette er feil siden det kjennes så trygt", så ble jeg "dramatisk" og skulle teste typen, kan han tåle meg nå? Nå? NÅ? (Selvsagt ikke med vilje noe av dette altså.) Ting kan liksom ikke være lett og trygt. Hadde noen sett en serie om meg i forhold hadde de klødd seg i hodet og sagt sånne ting som det vi gjør her! 😆 Analysen din om at Jessica vil ha faren som forlot henne og derfor heller mot Barnett når han har avvist henne gir mening. Samme type mønster (bare annerledes) som meg. Men får håpe for både Jessica og min del at det er mulig å bli leget og velge bedre for seg selv. 😋 Så interessant å høre. Jeg er litt motsatt. Jeg blir veldig rolig og komfortabel når jeg er med de jeg kan ha det godt med, men så velger de aldri meg - ikke enda i hvert fall. Så de eneste som er tilgjengelig - både venner og kjæreste - er de som drar meg tilbake inn i gamle mønstre. Så nå har jeg faktisk et venne- og kjærestefri år, begynte i fjor høst/september. Har bestemt meg at NÅ ER DET NOK vondt. Dessuten har jeg det, ha, ha, bedre alene, enn med alt det som likevel ikke gjorde godt. Så håper for både deg og meg at vi finner det som er godt for oss. Har du forsøkt visualiseringsteknikker? Enten dagdrømming eller psykodrama med en terapeut? Da kan du enten i tankene, eller med terapeuten, spille ut sunnere scenarioer og lure hjernen til å tro det er det som er naturlig for deg. Jeg bruker slike teknikker selv, noe som gjør at jeg etter ÅÅÅÅRRRR endelig kjenner jeg er ferdig med ABSOLUTT alle som ikke gjør meg godt. De jeg nesten hoppet på som en jokkeglad hund før, står meg bare i mot nå 🤣 Anonymkode: 0930e...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 26. februar 2020 #29 Del Skrevet 26. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så interessant å høre. Jeg er litt motsatt. Jeg blir veldig rolig og komfortabel når jeg er med de jeg kan ha det godt med, men så velger de aldri meg - ikke enda i hvert fall. Så de eneste som er tilgjengelig - både venner og kjæreste - er de som drar meg tilbake inn i gamle mønstre. Så nå har jeg faktisk et venne- og kjærestefri år, begynte i fjor høst/september. Har bestemt meg at NÅ ER DET NOK vondt. Dessuten har jeg det, ha, ha, bedre alene, enn med alt det som likevel ikke gjorde godt. Så håper for både deg og meg at vi finner det som er godt for oss. Har du forsøkt visualiseringsteknikker? Enten dagdrømming eller psykodrama med en terapeut? Da kan du enten i tankene, eller med terapeuten, spille ut sunnere scenarioer og lure hjernen til å tro det er det som er naturlig for deg. Jeg bruker slike teknikker selv, noe som gjør at jeg etter ÅÅÅÅRRRR endelig kjenner jeg er ferdig med ABSOLUTT alle som ikke gjør meg godt. De jeg nesten hoppet på som en jokkeglad hund før, står meg bare i mot nå 🤣 Anonymkode: 0930e...766 Hmm, men skal tro hva som gjør at de du er rolig med ikke til syvende og sist vil ha deg tilbake? Kan det vere at du tror du er rolig men viser dem et eller annet selvsaboterende så de skal flykte? Neida. Joda. Nei da. 😋 Jeg og har det bedre alene. Men det betyr ikke at jeg har det så veldig godt alene. Kunne gjøre så mye fint og gøy og visste hvem denne melankolske jenta var i det minste, men hadde også en grusom ensomhet innerst for jeg holdt alt og alle ute! Nå får folk komme inn og jeg forsvinner. Kunne ikke bare mennesket være et asosialt vesen? 👍 Hmm! Nei aldri prøvd eller hørt om før! Det rare er at jeg vet ikke om jeg helt hadde visst hva som var sunne scenarioer å visualisere. Velge et sunt par jeg kjenner og late som jeg er en av dem? Dette skal jeg prøve! 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #30 Del Skrevet 26. februar 2020 1 minutt siden, Rainstorm said: Hmm, men skal tro hva som gjør at de du er rolig med ikke til syvende og sist vil ha deg tilbake? Kan det vere at du tror du er rolig men viser dem et eller annet selvsaboterende så de skal flykte? Neida. Joda. Nei da. 😋 Jeg og har det bedre alene. Men det betyr ikke at jeg har det så veldig godt alene. Kunne gjøre så mye fint og gøy og visste hvem denne melankolske jenta var i det minste, men hadde også en grusom ensomhet innerst for jeg holdt alt og alle ute! Nå får folk komme inn og jeg forsvinner. Kunne ikke bare mennesket være et asosialt vesen? 👍 Hmm! Nei aldri prøvd eller hørt om før! Det rare er at jeg vet ikke om jeg helt hadde visst hva som var sunne scenarioer å visualisere. Velge et sunt par jeg kjenner og late som jeg er en av dem? Dette skal jeg prøve! 😆 Ja, jeg har tenkt på det. Kanskje jeg snakker for mye, blir for intens eller noe annet de reagerer på? Godt mulig. Men føler likevel jeg er på riktig vei, for klarer endelig å holde meg unna de som bare gjør meg trist, så kanskje jeg vil stå mellom to stoler for en stund. Tror også det har med samhandlingsmønstre å gjøre, og at det må lærer i samspill med andre. Jeg har lært hvordan jeg skal fungere med dramatiske mennesker, og så må jeg lære hvordan jeg skal fungere sammen med rolige mennesker. Og da kan det godt være jeg speiler ut noe de ikke liker. Skal tenke på det 😊 Kan det være at du forsvinner for å observere om det er trygt, og at det tar litt tid å bli vant til det trygge, men så vil du komme frem når du blir vant til det? Jeg kommer jo fra en helt annen vinkling enn deg, så vet ikke hva jeg helt skal si. Men synes det er trist at du ikke klarer å komme helt frem. Det eneste jeg merker meg selv når jeg har hatt et godt møte med noen - og det fortsatt virker som det vil bli noe mer - er at jeg har behov for flere dager, helst en uke, før jeg tar kontakt. Må ikke bli for mye eller for intenst i begynnelsen. Da blir jeg stresset. Men tror heller ikke sunne mennesker renner folk ned. For meg er desperasjon alltid et rødt flagg. Tror ingen kan fortelle deg hva en sunn relasjon er, men en relasjon hvor du har det bra. Har hvilepuls og føler du kan være hele deg, akkurat som du er, og bli elsket for den. Også når du har dårlige dager, eller ikke klarer å gi alt. Eks. Noen ganger kan jeg begynne å stamme hvis jeg blir usikker, bare sånn første ord i en setning, så jeg kan se for meg det. At jeg stammer litt, og at den andre (som jeg ser for meg) liker meg like godt for det, selv om jeg selv har blitt mobbet for det av søsteren min og derfor alltid har følt meg dum når jeg gjør det. Det merkelige er jo at det vi tenker er feil i oss selv reagerer vi aldri på i andre, for selv synes jeg bare det er sjarmerende med folk som stammer. Men, ja, se for deg selv når du også gjør ting du føler deg litt dum for, eller ikke bra nok med, og at den andre aksepterer deg akkurat som du er. Det er et sunt forhold for meg. Hvor man ikke trenger å forestille seg. Bare få være akkurat som man er. Anonymkode: 0930e...766 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantenirommet Skrevet 26. februar 2020 #31 Del Skrevet 26. februar 2020 På 22.2.2020 den 23.05, EmiraFrost skrev: Mener å huske at de sa alle var fra samme by (Atlanta). Nei, de har gitt alle midlertidige leiligheter i samme by i Atlanta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #32 Del Skrevet 26. februar 2020 2 minutter siden, Elefantenirommet said: Nei, de har gitt alle midlertidige leiligheter i samme by i Atlanta. Det var det jeg også trodde, husker en av dem sa hun kom fra Illinois. Anonymkode: 0930e...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantenirommet Skrevet 26. februar 2020 #33 Del Skrevet 26. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var det jeg også trodde, husker en av dem sa hun kom fra Illinois. Anonymkode: 0930e...766 Ja, både Jessica og Mark er derfra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 27. februar 2020 #34 Del Skrevet 27. februar 2020 Siste episode er ute 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 27. februar 2020 #35 Del Skrevet 27. februar 2020 For et sykt program!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #36 Del Skrevet 27. februar 2020 Jeg er på episode 6 og tenker så langt om jessica-situasjonen: Barnett er en typisk player og vet veldig godt hvordan han skal sjarmere damene. Forståelig nok blir også Jessica sjarmert. Når hun i tillegg merker at de andre jentene har noe på gang med Barnett så vil hun bare ha han enda mer, for det blir en konkurranse som hun må vinne. Man merker at hun plutselig blir kjøligere mot Mark da. Og så tror hun at hun har vunnet han når han nevner giftemål, og går blir fornærma når han plutselig er usikker. Så går hun ut, antageligvis har hun et håp om at han skal kjempe mer for henne, og så går hun litt i kjelleren når hun ser at han ikke gjør det. Men hun vil ikke tape ansikt, så hun går tilbake til Mark, hun vil bevise at hun også klarte å få noen der inne. Når hun får øye på Barnett i Mexico så ser man at hun lyser opp igjen, for hun tror fortsatt at hun har en sjanse til å vinne han. Og man ser i samme episode at hun har et usjarmerende alkoholproblem. Hver gang hun er i nærheten av Barnett så gjør hun seg til og har egentlig bare fokus mot han. Innimellom klenger hun på Mark, men det er bare for å prøve å gjøre Barnett sjalu. Og man ser støtt og stadig at hun sliter med alkohol. Blir fullere og mer ufin enn de andre. I begynnelsen så kunne jeg ikke skjønne hvorfor ei så vakker og oppegående dame på 34 ikke hadde funnet seg en livspartner ennå, men det er jo fullt forståelig når man ser hvordan hun saboterer for seg selv med alkoholen og interessen for typiske playere. Jeg digger Barnett for måten han har håndtert henne på så langt, ved å være høflig, men han sender ikke blandede signaler heller. Morsom serie 🤗 Anonymkode: 9868a...c2a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #37 Del Skrevet 27. februar 2020 Gigi er en typisk umoden, dramatisk latina. Hun syns hun er så uimotståelig deilig at hun er over Damien. Hun er ikke interessert i han, men liker at han er interessert i henne og vil gjerne være med i programmet. Hun må bevise seg over han ved å være den som frir, tar han på småting og prøver å finne grunner til hvorfor hun ikke trenger å være med han. Anonymkode: 9868a...c2a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #38 Del Skrevet 27. februar 2020 Nå så jeg siste episode ferdig. Anonymkode: 82549...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #39 Del Skrevet 27. februar 2020 Vil ikke spoile, men dere som har sett alle episodene nå - ble dere også overrasket over resultatet på siste par? Uten å svare hvordan det gikk selvfølgelig 😉 Anonymkode: 0930e...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #40 Del Skrevet 27. februar 2020 10 timer siden, #Sunrise skrev: For et sykt program!!! Helt enig! Dustete greie det at de skal gifte seg! Kunne de ikke bare sett om de ble sammen? Må de liksom gifte seg med en nesten ukjent? Det er jo så unormalt som det kan få blitt.... Anonymkode: c8504...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå