Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns det var ordentlig kjedelig at Alex røk i gårsdagens episode. Hadde håpet han skulle vinne hele greia og komme til farmen, det hadde vært helt konge. Jeg digger Alex Rosén! Blir nok ikke like gøy på Torpet uten han. Adrian var litt søt da, som ble så lei seg fordi «pappaen» dro og når Tommy kom ble det bra igjen, hehe :fnise: 

Skriver litt om dagens episode i spoiler i tilfelle ikke alle har sett den enda.

Spoiler

Glad Tommy vant over Donna selv om det er litt synd at alle de originale Torpet-deltakerne har røket ut.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Irreterer meg at episodene er så korte! Kunne godt vert dobbelt så lange.. episoden i dag var jo kun tvekamp å thats it.. 

Anonymkode: 45199...55c

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Irreterer meg at episodene er så korte! Kunne godt vert dobbelt så lange.. episoden i dag var jo kun tvekamp å thats it.. 

Helt enig. Burde vært minst 20 min lange. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha tenk hvis Alex hadde blitt, og det da hadde vært Tommy, Alex og Adrian på torpet haha, for en ADHD bombe den gården da hadde vært! jaja men men.

Anonymkode: 60068...853

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
På 9.3.2020 den 21.36, AnonymBruker skrev:

Ja! Send mail til tv 2 så får vi lengre episoder neste år hvis forespørselen er høy nok :)

Anonymkode: 8cc31...582

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Torpet er myyyye mer gøy enn Farmen 😁 Hadde lett byttet bort 45 min med Farmen med Torpet i stedet 😁

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tommy og Adrian er litt av en duo Hahaha herregud 😂

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Koselig med Asbjørn som fikk nyhet om at han blir pappa 🥰

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvilken sang de spiller på slutten av episode 16? (nest siste episode av Torpet hvor maren og Adrian var i duell og den spilles rett etter duellen er avgjort)

Et eller annet "Honey sucking on your lips..... walk away walk away walk on baby!" 🎵

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Koselig med Asbjørn som fikk nyhet om at han blir pappa 🥰

Asgeir😉

Anonymkode: 97da6...a34

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Asgeir😉

Anonymkode: 97da6...a34

Ja sorry! *rødme*

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gørr kjedelig opplegg!  

Minimalt med "diskusjon" her på forumet også, så det sier vel sitt....                            

Anonymkode: 3ff1b...83b

Så la være å se på da, frøken negativ! 

Anonymkode: 8e9c8...f8c

AnonymBruker
Skrevet

Torpet er mye mer underholdende enn Farmen hvertfall men mange syns nok ikke det er verdt å følge med på pga så korte episoder.. Sier opp sumo abonnementet mitt til neste sesong om det ikke blir lenger.. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Torpet er mye mer underholdende enn Farmen hvertfall men mange syns nok ikke det er verdt å følge med på pga så korte episoder.. Sier opp sumo abonnementet mitt til neste sesong om det ikke blir lenger.. 

Hvis du betaler sumo i et helt år bare for å få sett torpet er det kanskje greit å si opp ja.

Anonymkode: f120e...461

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...