Gå til innhold

Torpet kjendis - 2020


Little Diva

Anbefalte innlegg

Ser ikke ut som denne er opprettet enda. Så her er tråden. 

Det blir gøy å følge Alex Rosén 😅😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tore! ❤️ 

Anonymkode: 50a3a...b38

Elsker han! 💜 Og Alex Rosén er klin gal, haha! 😂 Dette blir moro!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, jukkapalme skrev:

Elsker han! 💜 Og Alex Rosén er klin gal, haha! 😂 Dette blir moro!  

Jaaaaaa!❤🍿😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å en skikkelig dramaqueen itellegg så dette kan bli bra! Hun irriterer meg veldig! Eneste hun gjør er å lage litt mat ellers så sitter hun å later seg å slapper av,mens de to andre jobber ræven av seg! 

Anonymkode: e1df3...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en fin gjeng der nå. Blir nesten som i fjor, de blir liksom en familie disse.... Og da vil de ikke ha noen flere inn, så nykommerne trekker seg en etter en.

 

Anonymkode: bd47f...597

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir gøy å se Alex og Adrian fremover,ser ut som de virkelig har funnet hverandre :) Håper Donna snart ryker hun er jo bare lat å gjør ikke annet enn å lage mat.

Anonymkode: e1df3...4c1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper så inderlig de velger kjempe utifra hvem som kom inn på torpet først, slik at Adrian kanskje kan få ut Donna. Men så blir Tore muligens litt utenfor med de to andre da... Synes ihvertfall Donna er den som er kjedeligst der inne, så hun kan godt bare ryke.

Anonymkode: f120e...461

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med, men virket på reklamen som at Stina ikke var der? Hva skjedde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Tore er sur og negativ mot alt og alle. Håper han ryker snart...

Anonymkode: 3dbfa...8fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og samtlige deltakere som dukker opp fra selve Farmen-gården er like forbanna "overrasket" over at Torpet eksisterer, hver eneste gang?      

Anonymkode: 3ff1b...83b

Det samme stusset jeg på.

Anonymkode: e1df3...4c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Summ skrev:

Har ikke fulgt med, men virket på reklamen som at Stina ikke var der? Hva skjedde? 

Hun trakk seg pga helsen

Anonymkode: e1df3...4c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og samtlige deltakere som dukker opp fra selve Farmen-gården er like forbanna "overrasket" over at Torpet eksisterer, hver eneste gang?      

Anonymkode: 3ff1b...83b

Adrian ble jo bare veldig glad og spurte om det var torpet han skulle til før Tiril hadde snakket ferdig. Man vet jo aldri om torpet fremdeles er en greie, de kunne jo ha funnet på noe annet denne sesongen for alt de vet.

Anonymkode: f120e...461

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stina trakk seg fra Torpet.

Ikke enig i at Tore er sur, det må være greit å trekke seg tilbake som introvert med et helt annet energinivå enn Alex rosen og Adrian i duo som er ekstrovert x 1000!

Men jeg begynner å syntes han kan spare seg for å snakke med om alder.. Det gjorde han med Stina også, jentunge og med Adrian valp og ung osv

Anonymkode: 8cc31...582

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakke NED om alder *

Anonymkode: 8cc31...582

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man merker at Tore er på Torpet for å motbevise alle inntrykk av latskap som han ble/var (riktig fremstilt eller ikke) tildelt etter Farmen. Virker helt besatt av bekreftelse. Han synker i energi, så fort han får litt konkurranse av Adrian.

Håper Tore ryker ut først. Han er for forutsigbar. Adrian og Alex blir litt mye, men dét tåler vi i så korte episoder. Dersom Alex og Adrian ender opp til slutt, tror jeg lett Alex kunne finne på å ofre plassen sin for Adrian! 🙂❤️🙏

Anonymkode: a81b3...986

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes Torpet er bra, men kunne vart litt lenger hver episode. Sånn 20-30 min eller noe slikt. 

Anonymkode: cd98c...1ff

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes Torpet er bra, men kunne vart litt lenger hver episode. Sånn 20-30 min eller noe slikt. 

Anonymkode: cd98c...1ff

Ja skjønner ikke hvorfor de ikke viser lengre episoder når kamerateamet uansett er der over flere timer og vi betaler for å se sumo. Send inn mail oppfordring til tv 2 kanskje vi får ønsket oppfylt neste sesong 😊

Anonymkode: 8cc31...582

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore altså...

Makan til sutrepetter! Snakker nedlatende om andre ene og alene pga alder. Fy fader for en falsk og kvalm fyr. 

Tydelig at det er enorme komplekser inne i bildet 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på Tore. Han som holder foredrag om å bla være et godt medmenneske, ta vare på mennesker rundt oss, ulikheter, annerledeshet.. også oppfører han seg som han gjør. Ikke spesielt imponert. 

Anonymkode: ad09a...bc6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...