Gå til innhold

Ganske mye eldre kvinner og yngre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stor alderforskjell går helt greit ovenfor de som er interessert i noe seriøst og mener dette dypt i seg selv. For 30 år og i ytterkant  60 år er ganske ekstremt. Det vil veldig "raskt" ende opp med at damen i dette tilfellet blir direkte gammel lenge før mannen et blitt middelaldrende. De som ikke ser at dette kan ende dårlig er ikke realistisk. Damer som har rundet 50 år er ofte ferdig med dette "sex" greiene bare for begjæret sin del, og det vil bare fungere en tid uansett. De er som seriøse menn i den alderen ute etter noen som de kan bli gammel med og nyte pensjonsalderen sammen med. For den er faktisk ikke langt unna for en som har rundet 50 år og de vet at etter hvert som årene går så vil det å finne en seriøs partner å leve resten av livet sitt sammen med bli vanskeligere for hvert år som går. Bare for sex er noe helt annet. Da kan det meste fungere for de som har slike interesser. Selv sitter jeg en grense på 10 år nedover og oppover som en grense. Det skal ekstremt mye til for at jeg skulle revurdert den avgjørelsen. Fordi jeg bare er interessert i et langvarig fungerende forhold. Da synker realismen fort inn over en.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mor er 53 og samboeren er 38. De har vært sammen siden de var 25 og 40. Jeg reagerte da de ble sammen, mest fordi jeg var 23 år selv. Men nå er dette helt normalt for meg, og for barna mine er det den naturligste ting i verden å forklare at "Per" ikke er pappa, han er bestefar. 

Men jeg ser jo ag folk rundt reagerer mye mer på dette enn på min far og samboer, der alderforskjellen er enda litt større. Dobbeltmoral er visst dobbelt så bra som annen moral. 

Anonymkode: 0ae69...0f4

• Liker 1
Skrevet

Jeg er sammen med ei som er 16 år eldre. Beste er de som er eldre.

Anonymkode: 5a600...590

Skrevet

Jeg kjenner flere eldre damer som bare dater yngre.

Ei var i forhold med en 30 år yngre i årevis.

Dater yngre selv, dog bare 10 år.

Det som er likheter, er at det er sterke kvinner, mye personlighet, har ikke barn, men tidkrevende jobber, interesser og generelt sprekere enn en kvinner i samme alder.

De er ikke avhengig av noen mann, og en satt 50 åring blir gubbete.

Så de finnes.

Skrevet
15 timer siden, Truly skrev:

Jeg kjenner flere eldre damer som bare dater yngre.

Ei var i forhold med en 30 år yngre i årevis.

Dater yngre selv, dog bare 10 år.

Det som er likheter, er at det er sterke kvinner, mye personlighet, har ikke barn, men tidkrevende jobber, interesser og generelt sprekere enn en kvinner i samme alder.

De er ikke avhengig av noen mann, og en satt 50 åring blir gubbete.

Så de finnes.

Ja hu Olga liker dem best unge :

https://nyhetshjulet.no/olga-83-jakter-unge-menn-pa-tinder/

Anonymkode: 0ce37...799

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja hu Olga liker dem best unge :

https://nyhetshjulet.no/olga-83-jakter-unge-menn-pa-tinder/

Olga på 83 år fra Lørenskog gjør stor suksess på dating appen Tinder. Olga har, tross sin høye alder, en umettelig appetitt på sex med ungkarer rundt om kring i det norske land.

Skrevet

Jeg vil gjerne ha en yngre mann. Jeg passer mentalt bedre med litt yngre. Jeg føler meg stort sett underlegen ved de på min alder eller så oppfører de seg helt uten takt og tone og blir fort grisete av seg. Ikke er de fleste særlig tiltrekkende heller. Sånn i praksis har jeg kun vært med yngre menn så det er vel det jeg er vant til. Har møtt 50 åringer som er like barnslig som en på 20 og menn på 30-40 som jeg ikke merker det er noe aldersforskjell. Jeg driter i hva normen sier stort sett. Er det kjemi og tiltrekning så Go for it. 
Lykke til da👍🏻

Skrevet

Veldig individuelt det der, jeg tenner overhodet ikke på unge menn (og ja, det kommer nok av tilbud der). Men en veltrent mann på min egen alder derimot (midten av 40-årene) utrolig sexy! De er også mer erfaren tilsvarende eldre kvinner, så hvorfor skal vi ta til takke med yngre menn? (dog tenner jeg ikke på menn som er 50+. Ikke ennå i alle fall. Alderspreferansene forflytter seg heldigvis men min egen alder.)

Anonymkode: ef3ae...0de

Skrevet
3 timer siden, Bente1234 skrev:

Jeg vil gjerne ha en yngre mann. Jeg passer mentalt bedre med litt yngre. Jeg føler meg stort sett underlegen ved de på min alder eller så oppfører de seg helt uten takt og tone og blir fort grisete av seg. Ikke er de fleste særlig tiltrekkende heller. Sånn i praksis har jeg kun vært med yngre menn så det er vel det jeg er vant til. Har møtt 50 åringer som er like barnslig som en på 20 og menn på 30-40 som jeg ikke merker det er noe aldersforskjell. Jeg driter i hva normen sier stort sett. Er det kjemi og tiltrekning så Go for it. 
Lykke til da👍🏻

Er bare å kjøre på!👌👍

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...