AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #21 Skrevet 19. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tar man dem med engang de har gjort sånn så skjønner de det, det er min erfaring Anonymkode: 516cf...565 Du er en sånn person som presser en hunds hode ned i tissepytten også du, eller? "Din erfaring" er bare tøv. Du er overbevist om at dette hjelper, så da ser du ikke sannheten. Stygt gjort mot dyrene. Anonymkode: 19f90...0a1 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #22 Skrevet 19. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du er en sånn person som presser en hunds hode ned i tissepytten også du, eller? Anonymkode: 19f90...0a1 Nei Anonymkode: 516cf...565
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #23 Skrevet 20. februar 2020 Det er bare en kattunge, den vil bli godt vant til deg etter hvert. Bare la den være i fred inntil den på egen hånd finner ut at den skal utforske deg. Når du tenker at den begynner å bli sulten, går du og finner en pakke med Gourmet kattefor. Jeg kjenner ikke en katt som ikke elsker den. Min katt får tørrfor, men en pakke Gourmet om dagen, og da storkoser han seg. Det samme gjør han når han får kokt fisk. Da er han vennen din for livet... Anonymkode: 09423...a3e
Tvist Skrevet 20. februar 2020 #24 Skrevet 20. februar 2020 Jeg ville prøvd å knytte bånd med å leke med katten, kattunger elsker å leke. Kanskje med en "fiskestang", så pus slipper å komme helt nært seg i starten. Gi snop men bare kos om pus kommer til deg, eller om pus ligger avslappet hos samboer. Ene katten min foretrekker samboer, men koser med meg også. Tror hun synes han lukter godt og trygt. Men hun kommer til meg for å gå på tur, og kose utendørs, det er bare min ting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå