Gå til innhold

Føler meg som søppel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde trekant med et par (homofil). Har hatt trekant med dem flere ganger før, kjenner dem godt.

Skulle gi han ene bj og han presset seg inn slik at jeg brakk meg flere ganger og måtte holde han unna med hendene. Han slo unna hendene mine flere ganger da, og til slutt sa han at hvis jeg ikke holdt hendene unna så bandt han hendene mine på ryggen. Han vet at jeg ikke takler det. 

Det skjedde jo på refleks at jeg tok opp hendene, så jeg klarte ikke å la være. Så han hentet noen håndjern og sa at jeg skulle ta hendene bak på ryggen. Jeg sa at jeg ikke ville, men han fortsatte å presse i sikkert fem minutter før han slengte jernene irritert i senga når jeg ikke ga meg. Så pulte han seg ferdig og var dritsur på meg resten av kvelden. Han sa etterpå at det er så mye styr med meg av og til, og at jeg må bli tøffere eller så orker han ikke med meg.

Blir så såra av han. Blir aldri bra nok. At det ikke skal gå an å si nei til han uten at han angriper meg og får meg til å føle meg som søppel.

Anonymkode: cbde4...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg ... Hvorfor lar du deg behandle så nedlatende av et par som ikke har naturlig interesse av kvinner som en evt partner ?  Hold deg unna desse to, de er altfor kyniske til å ha noe godt å tilføre deg. 

Ta deg en liten pause fra en sånn type sex og hold deg til naturlige partnere av din legning.  Ta vare på deg sjøl, og gå og sjekk deg for sykdommer. 

Anonymkode: 255d4...9a0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg ... Hvorfor lar du deg behandle så nedlatende av et par som ikke har naturlig interesse av kvinner som en evt partner ?  Hold deg unna desse to, de er altfor kyniske til å ha noe godt å tilføre deg. 

Ta deg en liten pause fra en sånn type sex og hold deg til naturlige partnere av din legning.  Ta vare på deg sjøl, og gå og sjekk deg for sykdommer. 

Anonymkode: 255d4...9a0

Mente at vi alle tre er homofile. Jeg er mann.

Vet ærlig ikke hvorfor. Klarer bare ikke å holde meg unna.

Anonymkode: cbde4...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder du?

Anonymkode: 5a125...56c

Tror ikke jeg får til å forklare det på en forståelig måte. 

Anonymkode: cbde4...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg ... Hvorfor lar du deg behandle så nedlatende av et par som ikke har naturlig interesse av kvinner som en evt partner ?  Hold deg unna desse to, de er altfor kyniske til å ha noe godt å tilføre deg. 

Ta deg en liten pause fra en sånn type sex og hold deg til naturlige partnere av din legning.  Ta vare på deg sjøl, og gå og sjekk deg for sykdommer. 

Anonymkode: 255d4...9a0

De er menn. Homofile menn ligger vel ikke med kvinner. 

Anonymkode: c03e2...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er menn. Homofile menn ligger vel ikke med kvinner. 

Anonymkode: c03e2...70f

Nei, jeg er mann. 

Anonymkode: cbde4...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mente at vi alle tre er homofile. Jeg er mann.

Vet ærlig ikke hvorfor. Klarer bare ikke å holde meg unna.

Anonymkode: cbde4...2d5

Ok, beklager,  jeg fikk ikke med at dere alle var menn. 

Men budskapet mitt er det samme. De er altfor kyniske og harde typer. Vær glad at du kjenner at du blir utilpass av de to. Det betyr at du fremdeles har kontakt med følelsene dine. De andre har blitt skada av å være så kalde og mekaniske som de av en eller annen grunn ikke greier å vise respekt og ta hensyn. 

Det finnes mange hyggelige og empatiske homser. De er faktisk ofte mere ærlige og åpnd enn mange andre mennesker i samfunnet. Trekk deg unna de typene , du blir ødelagt litt etter litt av de to. 

Anonymkode: 255d4...9a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forventer du av homser? Tror du ikke de forventer at du skal finne deg i homsefaktene de har når du selv har sagt ja til å ha sex med dem?

Tror du at sex med homser er det samme som vanlig sex?

Anonymkode: afc03...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er menn. Homofile menn ligger vel ikke med kvinner. 

Anonymkode: c03e2...70f

Er helt 100 % sikker at det har hendt i historien ja.  Noen har vært gift og har fått barn og 😍

Anonymkode: 255d4...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, beklager,  jeg fikk ikke med at dere alle var menn. 

Men budskapet mitt er det samme. De er altfor kyniske og harde typer. Vær glad at du kjenner at du blir utilpass av de to. Det betyr at du fremdeles har kontakt med følelsene dine. De andre har blitt skada av å være så kalde og mekaniske som de av en eller annen grunn ikke greier å vise respekt og ta hensyn. 

Det finnes mange hyggelige og empatiske homser. De er faktisk ofte mere ærlige og åpnd enn mange andre mennesker i samfunnet. Trekk deg unna de typene , du blir ødelagt litt etter litt av de to. 

Anonymkode: 255d4...9a0

Nei, det går helt fint. Skrev det litt utydelig. 

Jeg vet det, har prøvd lenge å komme meg unna nå, men takler det ikke. Han ene er veldig grei, og det er egentlig han andre og, men han kan være skikkelig vanskelig av og til! Skulle ønske jeg kunne si til han at det er så mye styr med gan at han kan glemme meg til han roer seg ned. 

Anonymkode: cbde4...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva forventer du av homser? Tror du ikke de forventer at du skal finne deg i homsefaktene de har når du selv har sagt ja til å ha sex med dem?

Tror du at sex med homser er det samme som vanlig sex?

Anonymkode: afc03...f03

TOSK!!!

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde trekant med et par (homofil). Har hatt trekant med dem flere ganger før, kjenner dem godt.

Skulle gi han ene bj og han presset seg inn slik at jeg brakk meg flere ganger og måtte holde han unna med hendene. Han slo unna hendene mine flere ganger da, og til slutt sa han at hvis jeg ikke holdt hendene unna så bandt han hendene mine på ryggen. Han vet at jeg ikke takler det. 

Det skjedde jo på refleks at jeg tok opp hendene, så jeg klarte ikke å la være. Så han hentet noen håndjern og sa at jeg skulle ta hendene bak på ryggen. Jeg sa at jeg ikke ville, men han fortsatte å presse i sikkert fem minutter før han slengte jernene irritert i senga når jeg ikke ga meg. Så pulte han seg ferdig og var dritsur på meg resten av kvelden. Han sa etterpå at det er så mye styr med meg av og til, og at jeg må bli tøffere eller så orker han ikke med meg.

Blir så såra av han. Blir aldri bra nok. At det ikke skal gå an å si nei til han uten at han angriper meg og får meg til å føle meg som søppel.

Anonymkode: cbde4...2d5

Du blir jo faktisk behandlet som søppel også da, og det skal du selvfølgelig ikke finne deg i. Dropp disse mennene og finn deg en (eller flere) som respekterer deg, og som behandler deg bra 🙂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva forventer du av homser? Tror du ikke de forventer at du skal finne deg i homsefaktene de har når du selv har sagt ja til å ha sex med dem?

Tror du at sex med homser er det samme som vanlig sex?

Anonymkode: afc03...f03

Nei, det er jo mitt valg, men forventer jo at han ikke hater meg for at jeg sier nei til å deepthroate han.. 

Jeg aner ikke hva du mener med det siste, men jeg tror svaret er ja, selvfølgelig??

Anonymkode: cbde4...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den tredje tråden jeg leser om deg og disse to homsevennene dine. Du tror ikke det er på tide å finne seg en ny vennekrets? 

Anonymkode: 9b836...1fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er helt 100 % sikker at det har hendt i historien ja.  Noen har vært gift og har fått barn og 😍

Anonymkode: 255d4...9a0

Høres ut som du liker homofile menn som ikke tenner på damer. Ja tidligere så giftet noen homofile seg for å skjule sin legning for omverdenen. 

Anonymkode: c03e2...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du liker homofile menn som ikke tenner på damer. Ja tidligere så giftet noen homofile seg for å skjule sin legning for omverdenen. 

Anonymkode: c03e2...70f

Det gjør fortsatt mange lesbiske og homofile. Det er helt vanlig. 

Anonymkode: 45576...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør fortsatt mange lesbiske og homofile. Det er helt vanlig. 

Anonymkode: 45576...a26

Nei homofile gifter seg med hverandre. Det er ingen grunn idag for å gifte seg med motsatt kjønn som de ikke tiltrekkes av. Å være homofil er inn i dag.

Anonymkode: c03e2...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du liker homofile menn som ikke tenner på damer. Ja tidligere så giftet noen homofile seg for å skjule sin legning for omverdenen. 

Anonymkode: c03e2...70f

Hehe... Jeg liker de fleste mennesker sålenge de har respekt for andre . Hvis alle hadde vist vilje og styrke å stå frem og vist sitt rette jeg som mange homofile har gjort for å kunne leve fritt med sin legning, ja så hadde vi hatt et mye rausere samfunn. 

Jeg sa at jeg tok feil om at heg ikke fikk med meg at det var tre menn, oc deg ble godtatt. Vet også at det finnes mange slags kombinasjoner når det gjelder folks sexliv..

  Men du har kanskje rett i at jeg ikke liker homser som er jævlige mot hverandre. 

Anonymkode: 255d4...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei homofile gifter seg med hverandre. Det er ingen grunn idag for å gifte seg med motsatt kjønn som de ikke tiltrekkes av. Å være homofil er inn i dag.

Anonymkode: c03e2...70f

Slutter aldri å forundre meg hvor uopplyst det går an å være. Skammelig. 

Anonymkode: 45576...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...