Gå til innhold

"å slikke er ekkelt"


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fe** Viking

Burdde vel ha skrevet "offre" så at enkelt pesoner ikke tar det helt på alvor.

Min mening er at all kan hvis dem vil, men tanken på at "utstyret" i 90% av tiden brukes til å pisse med, så virker det ikke så innbydene.

Når man dusjer en gang om dagen, så er det litte med lukt og smak.

Har sliket kvinner som så å si er kommet fra do, litt pisslukt og dopapir rester må man da tåle.

Både smaken og lukten er helt borte i løpet av ett par minutter.

Trur tanken er vere en virkligheten.

Når man kysser en annen person, så spør man ikke hvor den munnen har hvert før. For vilken garanti har man på at den persone du kysser, nettopp har lempet i seg en fyldig snørklysse, eller kommer i fra sin elsker/elskerinne sugd og slikket i skrittet eller i rompa på en den personen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Litt tisslukt og dopapir tar ikke knekken på kåtheta mi, får ikke "turn off" av sånne små bagateller.

Det er noe annet at personen ikke har hvert i dusjen på de siste 14 dager er noe helt annet og at det da er dopapir og andre rester.

Da kan man si ÆSJ, det vil jeg også ha sakt da.

Men dags ferskt piss og dopapir er vel ikke noe å ta på vei for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo tenk, for det er det så! :ler:

Synes det er ekkelt jeg. Aner jeg at det er sexing i vente så vasker jeg meg veldig grundig etter dobesøk. Mer enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for mange svar:)noen mer brukbare enn andre :wink: *skuler bort på waco*

jeg er forresten glattbarbert, og veldig nøye med hygienen.typen var forresten borti med tunga et par ganger, jeg spurte om han syntes det var forferdelig, da sa han nei. men så kom han altså med dette utbruddet at å slikke var ekkelt siste gang vi hadde sex..får prøve å få han til og oppdage den fantastiske blomsten min kevin.hehe liker deg jeg :wink:

kos fra DrEaMy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

villle bare legge til at suging synes jeg virket både skremmende og ekkelt med min første type, jeg prøvde noen ganger, og fant ut at det ikke var så gale!etter en stund begynte jeg å like det :) syns godt han kan prøve litt flere ganger, kansje han forandrer mening :lol: han har jo tross alt ikke så mye erfaring på akkuratt det området!

enda en klem fra DrEaMy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan reklamere så mye dere vil, men jeg kommer allikevel ikke til å slikke kilometre med kuse.

Så nøden er vel ikke menn i min alder.

W

Men det er jo selvsagt litt annerledes med to venninner... hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noen her som har prøvd å reklamere for å få deg til å slikke mer fitte, waco... Det er vel helt og holdent opp til deg om du vil slikke kilometre med fitte eller ikke... hehe...

Litt annerledes med to venninner? Så hvis det var to venninner der, så kunne du slikke begge... Var det det du mente? :roll: Eller mente du at da kunne du takle å se dem slikke hverandre? *forvirra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Lillian, Waco, det er ingen som prøver å få deg til å gjøre noe som helst. Men jeg har fremdeles ikke fått svar på det andre spørsmålet mitt, så jeg gjentar det, jeg:

For det andre: Det det var snakk om var ikke det om en gutt som liker å slikke eller en jente som liker å suge skal gi partneren nytelse. Det det var snakk om var hvorvidt man skal slikke/suge for å gi partneren nytelse når man enten ikke liker det spesielt godt eller rett og slett synes det er ekkelt. Og jeg kan ikke se at det skal være noen kjønnsforskjell der. Så du må nok enten snakke enda langsommere eller tegne noen grafer..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne diskusjonen er nå så patetisk at det er til å grine av, men men

Slikk meg her og sug meg her alle sammen!

Selv om jeg nå sitter og rå-ler av Vinga haaaaaaaaaaa ha ha

sitat:

æsj vinga

hva er æsj? itteviking

Tisselukt og dopapir er æsj vinga

Jeg ler meg fillete men enig da Vinga, makan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco, jeg ba deg ikke forandre mening, jeg ba deg forklare meg hvorfor du mener det er en forskjell, gjerne langsomt og med grafer så jeg kan forstå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lionda, jeg aner ikke hva du spør etter (?). Jeg sier bare min mening jeg. Det er helt iorden at jente suger en gutt, men vi må samtidig respektere de guttene som av ulike årsaker ikke vil slikke en dame.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg må bare! :roll::ler:

Setningen din hadde gitt mening hvis du hadde hatt likt "fortegn" for begge kjønn, dvs hvis du f.eks hadde skrevet:

Det er helt iorden at jente ikke suger en gutt, men vi må samtidig respektere de guttene som av ulike årsaker ikke vil slikke en dame.

Men du hadde skrevet at det er iorden at den ene gjør det, men da må vi også respektere at den andre ikke gjør det, og det gir ingen mening.

Enten må vi respektere at begge ikke gjør det, eller så må vi mene at begge skal/bør/får lov til å gjøre det.

Skjønner du hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et godt poeng der, Lionda...

Waco, forklar oss nå en gang for alle slik at vi kan forstå alle sammen hva du egentlig mener med det der.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...