Gå til innhold

"å slikke er ekkelt"


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Waco

Også er det jo ikke alle menn som har ferdighetene man trenger for å gi kvinnen god oralsex.

Da kan det hende at kvinnen i stedet for å ligge og vente på at han skal bli ferdig, begynner å suge han i stedet.

Og siden det er så deilig å suge p**k, hvorfor ikke?

Min kjære liker heldighvis kvinnekjønnet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Skrevet: 09 Sep 2002 22:34 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

RANDABERG MANN 21

Like ikke å slikka eg heller.. Kan det nøds gjør det me ei jenta så e jomfru elle så ikke har hatt andre enn meg..

Men å stappa tunga ner der andre gutter har "tømt" seg e heilt utenkeligt..

Nei ein plass går grenså

ALDRIG HAR JEG LEST NOE SÅ HELVETES IDIOTISK SOM DENNE RANDABERGMANNEN SKREV!

Deler slettet. Hege (mod.)

http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg husker at Waco en gang skrev at han hater seg selv for at han elsker kvinner. Noe som tydelig kommer frem her.

Waco forsøker og se på kvinnen som noe ekkelt. Når han skriver ting som "mye grums som ligger latent" mener han at det er mer fristende for kvinnen å gi oralsex til en mann enn omvendt.

For kvinner er skitne og ekle, fulle av sopp og sykdommer. Vi lukter vondt, er dvaske, slappe og overvektige. Vi fortjener ikke å bli tilfredstilt men burde være takknemmelige for at vi får tilfredstille andre.

Slik tenker waco!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt synd med jenter.... er at dere ikke ser ut til å respektere at jeg som privatperson desverre ikke finner det umaken værdt, å bruke tunga i skrevet deres.....

Dere overtolker påstandene mine, som ikke gjør annet, - enn å bekrefte det synet jeg og mange andre menn har på damers reaksjonsmønster....

La det være min rett som menneske, å bestemme over mitt eget seksualliv!

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

Dette er jo enda et tabu-emne: At flere menn ikke liker å se på eller slikke kvinne-kjønnet... Akkurat som når kvinner sier at størrelsen ikke betyr NOE... hehe

Men faktum er vel at det er mange menn som ikke synes kvinnekjønnet smaker godt (det varier jo fra kvinne til kvinne også...) eller ser bra ut..

Men det er jo ikke "lov" å si... :wink: :blunke: :wink::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jenter sier: "Jeg liker ikke å suge"

Får de til svar her inne: "Ikke alle liker å suge, det må partneren din akseptere"

Når problemet er: "Kjäresten min liker ikke å slikke"

Bör vel svaret väre: "Ikke alle liker å slikke....."

Eller...

Og når det gjelder waco, så står jeg fortsatt ved at du kan godt ikke ville slikke en jente, men da kan du ikke samtidig forvente at jenta skal suge. Men det diskuterte vi tidligere i sommer. Artig, for jeg kjenner igjen innleggene, ord for ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da vet vi det, jenter.

At de fleste gutter ikke liker å se på eller slikke jentekjønnet.

Ble litt skuffet jeg nå... *snufs*

Og hvis jeg spør min kjære så vet jeg jo ikke om han juger bare for å ikke såre meg...

Jeg som har fått intrykk av at de fleste gutter elsker fi**e!

Nei, det går jammen an å ta feil :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg forklare dere noe jenter, hvis en jente nekter å suge meg fordi jeg ikke liker slikke henne, ja da er det noe alvorlig galt med henne.

Å bruke sanksjoner og trusler er en veldig vanlig kvinnemetode. Alle har vel hørt om damer som nekter typen sin sex pga et eller annet som var for veldig lenge siden.

Dere blir jo helt åndsvake når jeg sier at jeg kanskje vil være litt aventende til å gumle meg i "underenna", så tror dere at "alle gutter lyver"?

Hallo, jeg er ikke alle, jeg er Waco, men at dere tolker det som at dere også blir bedratt, ja da forstår vi begreper som "kvinnenærtagenhet".

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er vel en vesentlig forskjell på å suge p... og å slikke fi..e !?

En nyvasket p... smaker ingenting, annet enn hus og kanskje såpe, men uansett hvor mye en Kvinne vasker seg, så smaker hun noe.

JA, jeg synes det smaker godt, og jeg elsker å slikke, men at noe ikke like det, kan jeg godt forstå.

Det er ikke mulig å ikke like p..., i allefall så lenge den ikke drypper/kommer.

hilsen en nyvasket chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det utrolig teit av noen å nekte å suge en fyr bare fordi han ikke vil slikke henne! (Hvis hun egentlig liker å suge, mener jeg) Hallo, det er vel noe alle burde forstå!

Greit nok at det er noe med å gi og ta, men det trenger vel faktisk ikke å være nøyaktig hele veien! noen ganger så gir man mer enn man får, andre ganger får man mer enn man gir!

Enkelt og greit!

Og hvis en fyr ikke vil slikke meg, Okei, det er helt i orden!! Jeg vil ikke han skal gjøre noe han ikke egentlig har lyst til uansett! Men jeg vil da gjerne suge ham likevel, da jeg faktisk liker det!

Hallo, det finnes så masse annet gutter kan gjøre med oss i senga utenom å slikke!!

Kan hende at det å bruke sanksjoner og trusler er en veldig vanlig kvinnemetode, men det er nå slettes ikke alle kvinner som nekter typen sex pga et eller annet for lenge siden!

Ja, Chris, det er en vesentlig forskjell på å suge pikk og slikke fitte!

Jo, faktisk så kan en nyvasket pikk smake litt...hehe...Men ikke dermed sagt at det smaker vondt!

Selvsagt er det mulig å ikke like å suge noen!! (Ikke det at jeg riktig forstår hvordan det kan skje, men...hehe...) Men dette er vel helt opp til hver enkelt, om de vil suge eller slikke eller hva faen de nå vil!

Man skal respektere det hvis den ene ikke vil alt uansett!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det utrolig teit av noen å nekte å suge en fyr bare fordi han ikke vil slikke henne! (Hvis hun egentlig liker å suge, mener jeg) Hallo, det er vel noe alle burde forstå!

Greit nok at det er noe med å gi og ta, men det trenger vel faktisk ikke å være nøyaktig hele veien! noen ganger så gir man mer enn man får, andre ganger får man mer enn man gir!

Enkelt og greit!

Og hvis en fyr ikke vil slikke meg, Okei, det er helt i orden!! Jeg vil ikke han skal gjøre noe han ikke egentlig har lyst til uansett! Men jeg vil da gjerne suge ham likevel, da jeg faktisk liker det!

Hallo, det finnes så masse annet gutter kan gjøre med oss i senga utenom å slikke!!

Kan hende at det å bruke sanksjoner og trusler er en veldig vanlig kvinnemetode, men det er nå slettes ikke alle kvinner som nekter typen sex pga et eller annet for lenge siden!

Ja, Chris, det er en vesentlig forskjell på å suge pikk og slikke fitte!

Jo, faktisk så kan en nyvasket pikk smake litt...hehe...Men ikke dermed sagt at det smaker vondt!

Selvsagt er det mulig å ikke like å suge noen!! (Ikke det at jeg riktig forstår hvordan det kan skje, men...hehe...) Men dette er vel helt opp til hver enkelt, om de vil suge eller slikke eller hva faen de nå vil!

Man skal respektere det hvis den ene ikke vil alt uansett!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg mener ikke sanksjoner, waco.

det jeg sier er at den dagen du treffer en jente som ikke liker å suge så er du vel like blid og glad og full av forståelse som vi er for at du ikke vil slikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel chris, selv om den er nyvasket, så skal det ikke mer til en ett par berøringer før det kommer veske ut av den, og den vesken er ikke smakløs som regel.

Påstår ikke at den nødvendigvis smaker vondt, men den smaker vel like forskjellig som saften fra kvinner. Noen kvinner smaker også veldig lite, selv om det er safter der.

Om en gutt ikke liker å slikke, så la ham slippe. Om ei jente ikke liker å suge, så la henne slippe.

Men jeg er enig i hva waco sier om at "jeg vil ikke suge ham om ikke han suger meg..." og like mye motsatt; "jeg vil ikke slikke henne hvis hun ikke suger meg..."

Kan man ikke gjøre det man liker, også lar man være å presse eller forvente ting av hverandre som vi kanskje ikke liker???? Dette gjelder vel like herlig jenter som gutter vel???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solskinn, hvis en dame nektet å suge så måtte jeg vel bedt henne lære seg det. Kanskje stille meg til treningsdisposisjon, hvem vet?

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du nyvaskede Chris...

Alle guttetisser jeg har kommet over har da dryppet, nyvasket eller ei.

Hva slags guttetiss er det du har sugd på da siden den ikke smakte noenting utenom såpe og hus(?)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle guttetisser jeg har kommet over har da dryppet, nyvasket eller ei.

Ser at enkelte har et svært godt sammenligningsgrunnlag.

W

Kanskje vi burde lytte til de kvinner som påstår dem har en noe bredere erfaringsbakgrunn enn resten av oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fe** Viking

Hvilken vikinger er der som ikke tåller litt piss og kjønnslukt, i løpet av 5 min. suging så er meste parten av smaken av sitt eget spøtt. :sjarmor:

Har ingen problemer å suge og slikke dama mi etter at jeg har fylt inn på litt sæd. :roll:

Alt er naturlig, å ikke dødlig :veldigsur: å få i seg.

Kansje ikke alt smaker like godt :cry: , men noe kan da man offre av seg selv for å gi sin partneren den nyttelsen det å bli sugd og slikket. :wink: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofre av seg selv for å gi partneren sin den nytelsen det er å bli sugd og slikket? :roll: Hallo, man kan vel finne på andre gode ting istedenfor hvis man ikke liker å gjøre det?! Hva er det som er så vanskelig med det, da?

Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor noen ikke vil godta at ikke alle liker å slikke fitte og ikke alle liker å suge pikk... Godta det, eller finn noen andre som gjør det for dere da vel! Hva er egentlig så problemtaisk med det?

Det er da så mye annet deilig å gjøre sammen i sengen enn slikking og suging.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...