AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #21 Skrevet 24. mars 2020 På 23.3.2020 den 8.33, Novalie skrev: Hej Ser det er en stund siden dette ble skrevet men tenkte jeg kunne skyte inn selv då jeg selv sliter med inkontinens og er nødt til å bruke bleier og dette var noe som plagde meg i lang tid for jeg har slitt mye med mobbing og annen dritt så nå skulle lissom mobberene mine få enda en ting å mobbe meg med så jeg gikk mye i store baggy klær for å prøve å skjule bleiene fra jeg var 12 til jeg var 16 då begynte jeg egentlig å gi litt faen fordi bleiene er der for å beskytte meg og det hadde vært 1000 ganger verre om jeg plutselig hadde hatt et uhell og så hadde jeg stått der med våre bukser i stedet (som faktisk også har hendt en gang då jeg faktisk var lei og jeg nektet gå på skolen med bleie på, det skulle jeg tydligvis angre lenge på at jeg gjorde. Men nå så gir jeg egentlig bare litt faen og kler meg egentlig i det jeg vil og om bleia er litt synlig so be it og er det noen som glor, snakker, ler osv så får det være dem problem for då har de et problem om de må mobbe osv. Jeg har slitt med mye som jeg fortsatt sliter med og som jeg kommer til å slite med resten av livet, blitt utsatt for mye drit og jeg har også vært veldig langt nede hvor jeg har isolert meg fra jeg var 18 til nå 20 omtrent men nå etter mye om og men, fram og tilbake og folk fra blant annet forumet her som har kommet med gode ord og tips så får jeg pr dags dato hjelp samt venter på kontakt med barnevernet (ettervern) om jeg får komme tilbake inn i systemet, få tilbake et støtteapparat rundt meg osv. Skriv gjerne til meg om du har lyst på ei venninne eller bare ei å prate med som har vært og som er i samme båt som deg. Klem❤️ Jeg er ikke Ts, men det var sterkt å lese innlegget ditt. Er leit å høre at du har blitt sånn mobbet, sender deg en klem. Anonymkode: 8a264...0b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå