Gå til innhold

billig vegg til vegg tepper


majan

Anbefalte innlegg

skal innrede et lekerom og må ha vegg-til-vegg teppe, men jeg skal ha en billig utgave. noen som har forslag til hvor de kan selge det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De billige variantene er som regel av syntetisk materiale, og det ville jeg IKKE tatt.

Alle teppebutikker som selger vegg til vegg teppe selger også ut rester (feks. slutten på en rull) til rabattert pris. Mange av disse er store nok til å dekke et rom (avhengig av størrelse selvsagt). Da kan du få et vegg-til-vegg teppe av god kvalitet og i naturmateriale til en grei pris.

Teppeland, TeppeAbo, Interiørland etc. har vegg til vegg tepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gaja ii

Vil du virkelig ha noe som er kjent for å forverre (og muligens forårsake) astma og allergier???? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor må du ha vegg til vegg teppe?

om det skal være mykt eller varmt, så er kork fint til lekerom? selv om det kanskje ikke er rimeligste... det aner jeg ikke.

er det til dine barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er teppe i rommet nå, og jeg ønsker og fortsette med det, jeg er selv vokst opp med tepper i hele huset, og har verken atsma eller allergi, dessuten er ikke dette et rom barna mine skal sove på, kun lekerom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teppeabo har en ganske stor avdeling med tepperester. Mange av restene er ganske store, men jo større de er, jo dyrere er de.

Hva med teppefliser? De kan lett byttes ut eller vaskes om en blir ødelagt eller sølt på. Dessuten kan du lage et artig mønster av to farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Tepper er vel ikke så astma/allergi-skapende som man før trodde? Tepper binder støvet i rommet, så med rett renhold er tepper ok på barnerom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teppefliser hørtes jo veldig greit ut om man først skal ha teppe da.

spesiellt på ett lekerom der det sikkert kommer til å bli sølt litt.

men sitter flisene skikkelig fast da? og dersom de gjør det, ER det så lett å bytte de? (har aldri vært borti det før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest onyx, i.i.

Kjøpte gulvteppe nå i vår av 100% ren ull til 189 kr kvm, det var faktisk bare 30 kr dyrere for kvm enn syntetiske tepper. Teppet er lyst beige og vevd, mao ingen "bust". Prisen var slett ikke ille, men det var en kampanjepris til halvparten av ordinær pris! Sjekk rundt hos ulike forhandlere om de har tilbud og kampanjer. I tillegg er det nok rom for litt pruting på tepper til ordinærpris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teppefliser hørtes jo veldig greit ut om man først skal ha teppe da.

spesiellt på ett lekerom der det sikkert kommer til å bli sølt litt.

men sitter flisene skikkelig fast da? og dersom de gjør det, ER det så lett å bytte de? (har aldri vært borti det før)

De kan festes med en slags dobbeltsidig tape. Da er det bare å røske dem opp og lime på plass igjen. Det er heller ikke nødvendig å feste dem, men jeg tror kanskje at jeg ville spandert en liten tapebit i hvert hjørne på et lekerom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...