Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ekstremt vesentlig. Jeg er alenepappa (altså aleneforsørger), og det er såpass relevant for livet jeg lever at det er greit å nevne det i profilen.

Anonymkode: 13716...586

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må vel være mulig å spørre en potensiell date om hen har barn. Sånn om dette er en absolutt deal-breaker.

Skrevet

Si det i bio please. Det er helt uaktuelt med barn.

Anonymkode: 8c023...c88

• Liker 1
Skrevet

Kommer uansett ikke til å skrive det i bio. Og er enig i at det faktisk er mulig begge veier, hvis det er så uaktuelt kan man jo spørre så slipper man å kaste bort tid. 

Skrevet
1 minutt siden, Malaka said:

Kommer uansett ikke til å skrive det i bio. Og er enig i at det faktisk er mulig begge veier, hvis det er så uaktuelt kan man jo spørre så slipper man å kaste bort tid. 

Det er ikke noe man spør om på tinder når man prøver å fikse en date. Ikke bli overrasket når folk ikke vil møte deg igjen etter du har sagt det. Hadde blitt drit sur. Kaster bort tiden min.

Anonymkode: 8c023...c88

Skrevet

Har man barn skal det i bio, punktum. 

Anonymkode: 4ab79...8c1

Skrevet

Må le litt... Folk er hvertfall forskjellig.  Ingen problem hvis noen ikke vil treffe meg grunnet det, går absolutt begge veier det.  Og nei, det skal på ingen måte i bio hvis jeg ikke ønsker det. Så det skjer ikke. Virker som noen her bruker ufattelig mye tid på tinder og dating, de om det, men jeg gjør ikke. Og jeg velger for meg selv. Veldig mye hos andre er totalt deal-breaker for meg også, selv om barn ikke er det. Det må jo jeg også finne ut av. Folk er, heldigvis,  forskjellige. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...