Gå til innhold

Blir jeg brukt ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Du må bare gå videre! Han er bare ikke interessert. Du gjorde en ting feil her, du gav han sex alt for tidlig uansett. Du skulle ventet minst en mnd eller mer til det var et forhold på gang. Selv da er du ikke sikker på at han ikke bare går etter sex, men du reduserer risikoen mye. Nå vet du at det er manglende interesse, og det er jo ikke din feil. Du møtte en drittsekk. Gå videre, for dette er helt dødfødt.

Hun ventet flere måneder med å ha sex med han...

Anonymkode: 9c7b4...eff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke så ukjent for alle at de som maser mest ofte vil ha sex? Utfallet kan jo variere da, men som regel vil de kun ha sex og ikke mere. For alt vi vet, så kan han ha mast på mange samtidig, så har han ei ny for hver helg. Sånn som trenden er blitt er det nok enklere å ha ons, enn å finne seg en kjæreste.

For å finne den rette må man regne med å bli utnytta noen ganger, det finnes ingen garanti enten du mann eller kvinne...

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja man bør nekte menn sex i minimum 5 måneder mens man blir kjent, for å vite at de er seriøse, min erfaring!!

Anonymkode: 02e65...0d4

En fast tidsfrist er nok å ta i, men om en ønsker et seriøst forhold og ikke lettvint sex er det nok en stor fordel å ikke ha lettvint sex, men vente til en kjenner den andre bedre og har avklart at begge er ute etter det samme. Det er selvfølgelig ingen garanti, men vil nok bedre sjansene for at en unngår å ende opp med noe annet enn en ønsker betraktelig. 

Det virker å være en gjenganger at en har forskjellige forventninger, har sex uten at en har avklart forventningene eller forpliktet seg til noe og at den ene parten, som oftest jenta, sitter igjen og føler seg brukt eller utnyttet. Jeg skulle ønske flere tok hensyn til seg selv i slike tilfeller. Er han virkelig interessert takler han antagelig at det skal litt til før en hopper til køys og at en avklarer hva en ønsker med relasjonen, og for mange vil det nok i tillegg være et veldig stort pluss. 

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

De gangene jeg ghostet damer etter en ONS og de tok kontakt med meg fjorten dager etterpå og fortalte hva de følte, da lagret jeg de som Crazy ONS Helene, eller Crazy ONS Linda 

Men, har du virkelig så behov for å fortelle hvordan du føler deg til alt og alle så værse god. 

Høres jo helt vilt ut at man må fortelle hva man føler for en man knullet for 4 uker siden. Helt vilt 

Anonymkode: 3cb3b...283

Ikke at jeg ikke er helt uenig i poenget, men måten du sier ting på her..!! Ekkel. Håper for all del det ikke finns flere som tenker på denne måten. Hadde ikke behøvd å vite at noen «menn» tenker slik. De er jo ikke ekte menn uansett. Phu

Anonymkode: 9a32e...07b

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere enn meg (som er singel) som kjenner jeg vil gi opp mannfolk? aahh, jeg blir så frustrert på dine vegne!

Anonymkode: 1832e...c8f

Ja, dessverre. Ikke rart det er så mangle single og frustrerte kvinner. Rekker ikke bli frustrerte fruer engang, fordi mannfolk nå fortiden bare tar for seg, lever Peter Pan-livet alt de klarer og oppdager ikke før langt inne i midtlivskrisa at de gjerne skulle hatt noen å bli gammel med. Om de ikke tilfeldigvis hooker seg videre med en de gjorde gravid, kanskje, sålenge de kan fortsette med hor på siden av. For en verden vi lever i... ikke rart det slår inn pandemier og diverse i et forsøk å få åpnet øynene, eller hjernene, på folk, og justert ned befolkningen. Men hjelper det? Ikke sett noe til. Ennå. Må vel større vekker til. Mye vil ha mer, og fanden vil ha fler, lever godt ennå. 

Anonymkode: 9a32e...07b

• Liker 2
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Hun ventet flere måneder med å ha sex med han...

Anonymkode: 9c7b4...eff

Hun ventet med å møte han ja.

Og når de først møttes, var hun full og ble med hjem.

Er ikke menn det er no feil med akkurat i denne tråden....

Anonymkode: eedd7...2ec

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun ventet med å møte han ja.

Og når de først møttes, var hun full og ble med hjem.

Er ikke menn det er no feil med akkurat i denne tråden....

Anonymkode: eedd7...2ec

Det var bare kvinnen som gjorde det her i dette tilfellet da, eller? 

Anonymkode: 18789...b28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...