AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #1 Skrevet 17. februar 2020 For noen måneder siden møtte jeg en fyr ute på fest og vi fikk god kontakt og hadde god kjemi. Vi sto å klinte på dansegulvet, som ikke er likt meg i det hele tatt. Slik jeg skjønte det på han var det ikke typisk han heller. Det endte med at jeg ble med han hjem og nei, vi hadde ikke sex og begge våknet med klær dagen etterpå. Han prøvde seg om morgenen, men jeg avviste han. Vi hadde en fin tone, utvekslet snap og det var en morsom stemning før jeg dro hjem igjen. I løpet av de tre neste månedene så snappet han meg hele tiden og lurte på om jeg ville komme på besøk og flørta masse til meg. Selv følte jeg at det var noe med han som var veldig spennende og jeg ble litt mer interessert. Jeg møtte han ute igjen for litt over en måned siden. Han maste veldig på meg om jeg skulle ut, hvor jeg skulle, osv, og han var veldig gira på å møte meg. Jeg var veldig full når jeg møtte han, og vi endte til slutt i samme seng etter han fikk søsteren sin til å hente meg etter nach. Da var jeg til og med en halvtime unna der han var. Vi hadde jo sex og det var helt magisk! Han ga meg bekreftelse på at det var bra hele tiden. At det var det beste han hadde opplevd, osv.. Jeg sendte snap til han dagen etterpå om vi skulle møtes igjen, og han kunne tenkt seg det. Når det nærmet seg kunne han visst ikke allikevel, og sa at det passet bedre en annen dag. Jeg sendte snap som vanlig, men jeg fikk aldri svar fra han. Han har ikke sendt noe til meg og det gjorde han jo hele tiden før?? Jeg føler meg ekkel. Ville han bare ha sex med meg?? Han virket jo kjempe interessert før det. Hva skal jeg gjøre? Jeg får han ikke ut av hodet, og nå har det gått en måned siden jeg snakket med han !! Anonymkode: 1832e...c8f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #3 Skrevet 17. februar 2020 En mnd uten? Ja du var bare ett ligg. Anonymkode: eedd7...2ec 7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #4 Skrevet 17. februar 2020 Men snu det. Han var bare ett ligg han og. Takk, neste! Anonymkode: eedd7...2ec 15
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #5 Skrevet 17. februar 2020 Kan du ikke forsøke å sende han en melding og fortelle hvordan du føler deg? Anonymkode: 1832e...c8f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #6 Skrevet 17. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kan du ikke forsøke å sende han en melding og fortelle hvordan du føler deg? Anonymkode: 1832e...c8f Og drite seg ut? Nei la han gå. Anonymkode: eedd7...2ec 6
Duftavsommerregn Skrevet 17. februar 2020 #7 Skrevet 17. februar 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler meg ekkel. Ville han bare ha sex med meg?? Han virket jo kjempe interessert før det. Hva skal jeg gjøre? Jeg får han ikke ut av hodet, og nå har det gått en måned siden jeg snakket med han !! Du må bare gå videre! Han er bare ikke interessert. Du gjorde en ting feil her, du gav han sex alt for tidlig uansett. Du skulle ventet minst en mnd eller mer til det var et forhold på gang. Selv da er du ikke sikker på at han ikke bare går etter sex, men du reduserer risikoen mye. Nå vet du at det er manglende interesse, og det er jo ikke din feil. Du møtte en drittsekk. Gå videre, for dette er helt dødfødt. 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #8 Skrevet 17. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og drite seg ut? Nei la han gå. Anonymkode: eedd7...2ec Men hun virker jo betatt? Jeg tenker det er bedre å vite ting som det er, enn å gå å lure Anonymkode: 1832e...c8f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #9 Skrevet 17. februar 2020 Do dro hjem til han i fylla for å pule. Han skylder deg faktisk ingenting. Likte du han, kunne dere dratt ut å spist en onsdag. Anonymkode: eedd7...2ec 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #10 Skrevet 17. februar 2020 Just now, AnonymBruker said: Men hun virker jo betatt? Jeg tenker det er bedre å vite ting som det er, enn å gå å lure Anonymkode: 1832e...c8f Og det er veldig tydelig ikke gjensidig. Han har ikke giddet sende noen snapper for å holde hun på gress for sex engang. Dvs han mistet interessen med en gang. Da piner man seg ikke videre, man går videre. Anonymkode: eedd7...2ec 3
Duftavsommerregn Skrevet 17. februar 2020 #11 Skrevet 17. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hun virker jo betatt? Jeg tenker det er bedre å vite ting som det er, enn å gå å lure Slik ghosting betyr en ting, null interesse. Det er faktisk ikke noe å lure på. Det er over, finito! Om han skriver at han ikke er interessert? Det er jo akkurat det samme. Null interesse er akkurat det samme. Hun har fått sitt svar i praktisk handling. 6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #12 Skrevet 17. februar 2020 Forstår ikke mannfolk som holder på slik, så jævlig frustrerende. De kan holde det gående lenge for å komme i buksa på deg,for så å lyge om at du er god under sexen, og så ghoste. Forstår virkelig ikke poenget. Er man da dårlig i sengen siden de ikke vil møtes igjen?? Anonymkode: 25325...853 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #13 Skrevet 17. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke forsøke å sende han en melding og fortelle hvordan du føler deg? Anonymkode: 1832e...c8f De gangene jeg ghostet damer etter en ONS og de tok kontakt med meg fjorten dager etterpå og fortalte hva de følte, da lagret jeg de som Crazy ONS Helene, eller Crazy ONS Linda Men, har du virkelig så behov for å fortelle hvordan du føler deg til alt og alle så værse god. Høres jo helt vilt ut at man må fortelle hva man føler for en man knullet for 4 uker siden. Helt vilt Anonymkode: 3cb3b...283 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #14 Skrevet 17. februar 2020 11 minutter siden, Duftavsommerregn said: Du må bare gå videre! Han er bare ikke interessert. Du gjorde en ting feil her, du gav han sex alt for tidlig uansett. Du skulle ventet minst en mnd eller mer til det var et forhold på gang. Selv da er du ikke sikker på at han ikke bare går etter sex, men du reduserer risikoen mye. Nå vet du at det er manglende interesse, og det er jo ikke din feil. Du møtte en drittsekk. Gå videre, for dette er helt dødfødt. Ja man bør nekte menn sex i minimum 5 måneder mens man blir kjent, for å vite at de er seriøse, min erfaring!! Anonymkode: 02e65...0d4 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #15 Skrevet 17. februar 2020 Flere enn meg (som er singel) som kjenner jeg vil gi opp mannfolk? aahh, jeg blir så frustrert på dine vegne! Anonymkode: 1832e...c8f 3
Duftavsommerregn Skrevet 17. februar 2020 #16 Skrevet 17. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja man bør nekte menn sex i minimum 5 måneder mens man blir kjent, for å vite at de er seriøse, min erfaring!! Da reduseres risikoen mye ja. Men du har selv da ikke noen garanti. Det mange ikke forstår er at sex den første gangen kan fort bli en dårlig affære, og det kan gå tid før man klaffer skikkelig på dette området også. Mange menn og kvinner skygger banen med en gang om dette inntreffer også. Helt håpløst egentlig. Men risikoen reduseres for at playere gidder å gå på slike prosjekter. De har så mange andre alternativer. 5
Duftavsommerregn Skrevet 17. februar 2020 #17 Skrevet 17. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er man da dårlig i sengen siden de ikke vil møtes igjen?? Overhodet ikke! De er bare ikke interessert i noe videre uansett hva de sier. De går videre til neste jakt. Helt grunnleggende har du bommet i valg av partner ved slike tilfeller, en risiko du tar når du har sex tidlig i et forhold. Vær kritisk som pokker, og vent med sex er mitt råd uansett. Har han ikke tid? Du vet hvorfor. 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #18 Skrevet 17. februar 2020 Dette var jo aldri dating. Man kan ikke legge skylda bare på mannen. Du klina på fest, og ble med han hjem. Man må ta litt ansvar for egen adferd også. Det var EN natt. Tåler du ikke bare sex, må man date seriøst. Anonymkode: eedd7...2ec 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #19 Skrevet 17. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja man bør nekte menn sex i minimum 5 måneder mens man blir kjent, for å vite at de er seriøse, min erfaring!! Anonymkode: 02e65...0d4 Kjipt å bruke 5 måneder på å bli kjent, for så å finne ut at man ikke fungerer sammen i senga. Et par måneder holder mer enn nok. Anonymkode: 89f66...850 5
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #20 Skrevet 18. februar 2020 Jeg hadde sendt melding til han å skrevet "Din stygge kødd, brukte meg bare for å få et ligg, drittsekk" Anonymkode: 9c7b4...eff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå