Gå til innhold

Han mister følelsen under akten...!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest reg.men anonym nå

Gratulerer Kevin, så koselig da :)

Når det gjelder meg og det å komme før han....det skjer ALDRI.

Jeg kommer kun ved stimulering av vibrator på klitten, og det må jeg gjøre selv ellers fungerer det ikke.

Jeg kjenner svært svært lite hvis jeg da ikke blir bånna hardt. Først under hard bånning kjenner jeg noe, og det fører til at han sliter seg ut for at jeg i det hele tatt skal kjenne noe som helst.

Så jeg er en smule komplisert jeg også.

Når det gjelder en sexolog, eller en urolog da, som legen foreslo, så tror jeg det kan være lurt, men han synes selv at det er for tidlig.

Og da jeg ba han om å ta seg en tur dit, fikk jeg beskjed om at: Det er JEG som bestemmer om og når jeg skal til en urolog. Og jeg syns det er for tidlig.

Jeg tror vi sammen bør dra til en urolog, men det er ikke så enkelt, jeg kan ikke tvinge han heller.

Han tror jo det hele ligger i psyken, og det er mulig det er fordi han henger seg sånn opp i at "det må ikke skje igjen", at det nettopp gjør det, det skjer igjen.

så det kan hende vi må slutte å fokusere helt på selve samleie og bruke bedre tid på andre ting, for å komme ut av den onde sirkelen og det at den MÅ være stiv som du sier Kevin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Mener ikke å undervurdere din kjærlighet til jenta di, men sex er viktig. Har selv brutt ut av et forhold pga. hans manglende interesse for sex, selv om jeg var/er vanvittig glad i ham. Vi har et barn sammen. Det gjør noe med en over tid at den andre trekker seg så til de grader unna en seksuelt, man dør litt over tid. Jeg opplevde ihvertfall at det hadde overføringsverdi til andre deler i forholdet.

Ønsker deg lykke til med barnet og forholdet, håper det ordner seg for dere! :lol:

Den som vil deg vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reg. men anonym nå,

Har dere forsøkt å ta alvoret bort fra sexen? Dersom sexen blir et prestasjonsjag for dere begge, er det klart at det blir et problem. Hva med å bare ligge nakne ved siden av hverandre noen kvelder i uka og stryke på hverandre og le og snakke om helt andre ting enn sex? Har du oppfattet signaler fra ham at ting burde være annerledes? Både i livet hans ellers og når det gjelder sexlivet hans?

Hva med deg? Har du noengang sagt eller ymtet frempå at ting burde vært anneredes? Sagt noe han kanskje har misforstått? Kanskje han blir stresset av å måtte bånne deg hele tiden, og er såret over at du ikke kjenner noe? Selvom han sikkert er stor nok for deg, og selvom du er såpass trang som du sier, kan det tenkes han har hengt seg opp i dette, og trenger hjelp for å komme videre.

Dette blir veldig mye tanker som bare dere sitter med svaret på. Spørsmålet er om dere vil ha noen mulighet for å finne ut av det selv, eller om dere må ha hjelp av sexolog. En sexolog kan komme inn på problemstillinger dere selv ikke har tenkt på. Dersom jeg hadde vært deg, hadde jeg kanskje tatt skrittet selv, uten å mase på ham. Oppsøk sexolog på grunn av din manglende følelse i underlivet, og ta opp hele saken for sexologen, der du også nevner din partners problemer. På den måten vil du kanskje få litt veiledning om hvordan du skal takle det.

Det går nok bra, men det krever nok innsats fra dere begge! :wink:

Og til den som vil meg vel,

Takker for omtanken! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest reg men anonym nå

Vi har lagt hodene våre i bløt for å prøve å finne ut hvorfor, men vi finner ikke ut av det.

Jeg vet han ikke synes noe særlig om at jeg kjenner så lite, omtrent like lite som jeg synes om at han ikke får utløsning og at stoltheten sovner bort.

Så antakelig er vi litt for frustrert og opphengt i at det ikke går for han, at den dør bort underveis og at jeg ikke kjenner så mye.

Vi aner ikke hvorfor jeg ikke kjenner noe bortsett fra når han bånner meg så hardt han kan, legen mente p-pillene kunne være årsaken til min nedsatte følsomhet, så de har jeg nå slutta på.

Jeg har alltid hatt mine sexproblemer, så for meg er ikke dette noe nytt, men at den dør bort er nytt for han.

Så vi er to kompliserte sjeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...