Gå til innhold

Linnantonie på instagram

Ella7

Anbefalte innlegg

EllaOne skrev (På 18.10.2022 den 0.38):

Fikk med meg noe på snappen isted, hun Iris ga kreds til en annen snapper, Ronja mener jeg hun heter.. at Ronja hadde lagt ut en nokså krass snap ang eksponering av barn på sosiale medier. Det var ikke rettet direkte mot noen , men man leser jo mellom linjene at selfølgelig var det rettet mot noen 😆 Første jeg tenkte på var Linn Antonie! Ser det er lenge siden noen har skrevet innpå her, og jeg vet ikke engang om dette jeg nå skriver blir lest. Jeg personlig synes Linn Antonie er en av de verste jeg noensinne har sett når det gjelder eksponering av barn, jeg føler jeg vet alt om de, hvor de bor, hvordan huset ser ut, hva fargene på veggen heter, jeg føler jeg vet skremmende masse om barna hennes! Jeg har aldri skrevet noe til hun, typisk at man blir blokka da. Følger henne ikke , men jeg følger Bakfasaden der hun er innimellom. Virker ikke som noe har endret seg ift eksponering der i gården. Som andre har skrevet tidligere, så viser hun kun halve seg, og hele barnet. Og deler ukritisk personlige ting om de, hva de liker, yndlingsfarge, favorittsengetøy, til og med hva tannkrem de liker best!  Jeg tenkte umiddelbart på Linn Antonie etter ranten til hun Ronja (Axselsen?) 

❣️

Vel, jeg er enig i mye hun formidler da jeg måtte se storyen hennes selv, men måten hun Ronja sier det på blir virkelig tåpelig og patetisk. Når man selv har masse videoer liggende på YouTube (i bleia og en hvor han bader blandt annet). Så synes jeg virkelig ikke man kan shame andre på den måten der, riktignok er disse videoene lagt ut for flere år siden, men ligger der fortsatt og kan bli brukt til de tingene hun shamer andre mødre for at de risikerer med å dele bilder og videoer av sine barn. Så ærlig talt, går da an å i hvert fall være ærlig om at man selv har overeksponert (hennes egne ord) sitt eget barn før man sitter der på sin høye hest (som egentlig er en ponni) og snakker om andre og hva de risikerer ved å legge ut slike ting. 
Bilder av sønnen ble også slettet fra hennes insta (ronja sin altså) etter hun fikk kritikk hun fikk. Verken kritikken hun, videoene som fortsatt ligger på YouTube og bildene på Instagram hun nå har slettet ble ikke nevnt med et ord. Vet at denne posten ikke i utgangspunktet var om Ronja, men tenkte det var en fin tilleggsinformasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Orly skrev (På 17.5.2023 den 23.04):

Hun må virkelig være en av verstingene når det gjelder deling av barn

Enig. Deler alt for mye. Om rommene deres og alt de gjør. Men det er vel også at hun får mye spons der hun bruker ungene i reklame. Som gir penger i kassa 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (2 timer siden):

Enig. Deler alt for mye. Om rommene deres og alt de gjør. Men det er vel også at hun får mye spons der hun bruker ungene i reklame. Som gir penger i kassa 

Absolutt omtrent er vel spons.  Skremmende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...