Gå til innhold

Linnantonie på instagram


Ella7

Anbefalte innlegg

På 27.6.2020 den 20.02, Skrukketroll skrev:

Undres om hun har dårlig selvtillit? Barna de skal bli eksponert slik at de får inntekter/spons.

Jeg trekker iallfall den konklusjonen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kjente jeg fikk litt nok av henne. Ekstrem eksponering av barna sine på bakfasaden. Skulle tro at det var unga hennes som er en del av bakfasaden og ikke henne. Når hu viser seg er bare halve seg. Holdt nesten på si ifra til henne nå på bakfasaden men da blir jeg vel blokkert derfra 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Litenoggod skrev:

Nå kjente jeg fikk litt nok av henne. Ekstrem eksponering av barna sine på bakfasaden. Skulle tro at det var unga hennes som er en del av bakfasaden og ikke henne. Når hu viser seg er bare halve seg. Holdt nesten på si ifra til henne nå på bakfasaden men da blir jeg vel blokkert derfra 

Hun er ille!! Kan ikke si keg føler hun passer inn i bakfasaden! Hun viser jo ikke bak fasaden. Kun barna, kleskapene og rommene til barna og støvsugeren sin da. Der meste er reklame for div.!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Trøndelag84 skrev:

Hun er ille!! Kan ikke si keg føler hun passer inn i bakfasaden! Hun viser jo ikke bak fasaden. Kun barna, kleskapene og rommene til barna og støvsugeren sin da. Der meste er reklame for div.!

Hva er egentlig poenget at hun er med å snapper der? Der er det jeg ikke skjønner

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er absolutt en av de aller verste (om ikke DEN verste) jeg har sett!!! ALT er sponsa, og de ungene må være modeller for alt mulig hver jævla dag!!! Jeg orker ikke å følge henne mer, men det dukker jo opp innimellom likevel. Kjenner jo nesten rommene til disse barna mer enn mitt eget hus! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indigobanan

Jeg har stusset sånn på hvorfor hun alltid legger hodet på skakke og bare viser halve ansiktet når hun tar bilder eller filmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, indigobanan skrev:

Jeg har stusset sånn på hvorfor hun alltid legger hodet på skakke og bare viser halve ansiktet når hun tar bilder eller filmer?

Lurer på det samme. Veldig rar ting å gjøre. Spesielt når hun ellers filmer ungene i alle slags vinkler og antrekk. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Alt er så innmari lite Bakfasaden der! Kvalmende perfekt faktisk! Bortsett fra hvordan hun gjør ting da, eksponere barna sine og bruke dem i business (🤮) og ikke tørre vise seg selv...🙈 Planter, leker og klær er livet dere! Gjeeeesp🤕😴

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Linye skrev:

Alt er så innmari lite Bakfasaden der! Kvalmende perfekt faktisk! Bortsett fra hvordan hun gjør ting da, eksponere barna sine og bruke dem i business (🤮) og ikke tørre vise seg selv...🙈 Planter, leker og klær er livet dere! Gjeeeesp🤕😴

Så enig!! Hun passer ikke inn på den Bakfasaden snapen!

og for et forbruk både på klær, interiør og leker. Hun er ikke opptatt av forbruk og miljø hvertfall!

Jeg tror grunnen til st hun ikke tør vise seg selv er at hun er nokså stor.. tar hun bare med halve kroppen då synes det ikke så godt! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Jeg har sansen for henne. I tillegg så synes jeg hun er svært inspirerende som mamma, alt de lager og alt de finner på sammen.Hun ser hvertfall ut til å være en veldig god mor. Men hun eksponerer barna mye, og det er jeg ingen fan av. Men uansett så deler hun på en positiv måte, så ser egentlig ikke så mye galt i det. Men jeg mener at barn generelt ikke har så mye på Internett å gjøre før de kan bestemme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Ella7 skrev (På 17.2.2020 den 11.34):

Blir helt sjokkert over eksponeringen og bruk av barna i reklameinnlegg osv.. dessuten er hun veldig dårlig på å merke innleggene sine? 
 

følger en gruppesnap hun deltar i, der står det at hun har eget AS, da har hun vel enda flere regler å forholde seg til?

 

har prøvd å få henne i tale, men hun svarer ikke og sletter kommentarer jeg legger ut.. 

Kan hende det er jeg som er treig her, som ikke har oppdaga dama før nå. Men ialledager er det hun holder på med!? Ser på insta at bilder av barna er delt av profiler fra hele verden. Blir rett uvell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SilinkoMilinko skrev (På 23.2.2022 den 19.00):

Kan hende det er jeg som er treig her, som ikke har oppdaga dama før nå. Men ialledager er det hun holder på med!? Ser på insta at bilder av barna er delt av profiler fra hele verden. Blir rett uvell. 

What??? Creepy!!!! 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Fikk med meg noe på snappen isted, hun Iris ga kreds til en annen snapper, Ronja mener jeg hun heter.. at Ronja hadde lagt ut en nokså krass snap ang eksponering av barn på sosiale medier. Det var ikke rettet direkte mot noen , men man leser jo mellom linjene at selfølgelig var det rettet mot noen 😆 Første jeg tenkte på var Linn Antonie! Ser det er lenge siden noen har skrevet innpå her, og jeg vet ikke engang om dette jeg nå skriver blir lest. Jeg personlig synes Linn Antonie er en av de verste jeg noensinne har sett når det gjelder eksponering av barn, jeg føler jeg vet alt om de, hvor de bor, hvordan huset ser ut, hva fargene på veggen heter, jeg føler jeg vet skremmende masse om barna hennes! Jeg har aldri skrevet noe til hun, typisk at man blir blokka da. Følger henne ikke , men jeg følger Bakfasaden der hun er innimellom. Virker ikke som noe har endret seg ift eksponering der i gården. Som andre har skrevet tidligere, så viser hun kun halve seg, og hele barnet. Og deler ukritisk personlige ting om de, hva de liker, yndlingsfarge, favorittsengetøy, til og med hva tannkrem de liker best!  Jeg tenkte umiddelbart på Linn Antonie etter ranten til hun Ronja (Axselsen?) 

❣️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er virkelig en av verstingene , absolutt alt er sponset og barna vises frem konstant. Skremmende at hun ikke skjønner at dette ikke er greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lerke987 skrev (1 time siden):

Filmer bare halve ansiktet sitt da 😛 

Det tipper jeg er for å unngå kommentarer på kropp/vekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (19 minutter siden):

Det tipper jeg er for å unngå kommentarer på kropp/vekt

Trist om det er sånn, hun er jo en vakker dame 🙂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må være en av de verste på eksponering!! Fy søren!! Sjokkert! Tenk å selge ungene på den måten. Virkelig kvalmt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...