Gå til innhold

Linnantonie på instagram


Ella7

Anbefalte innlegg

Blir helt sjokkert over eksponeringen og bruk av barna i reklameinnlegg osv.. dessuten er hun veldig dårlig på å merke innleggene sine? 
 

følger en gruppesnap hun deltar i, der står det at hun har eget AS, da har hun vel enda flere regler å forholde seg til?

 

har prøvd å få henne i tale, men hun svarer ikke og sletter kommentarer jeg legger ut.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke hvem dette er men gikk inn å kikka og første som møter meg er dattera som går catwalk og reklamerer for klær....jaja... og feeden var jo utelukket unger.... ikke noe jeg kommer til å følge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en værsting. Alt er sponset, fra hygieneartikler, hår, klær, vipper, alt av leker- hun skal jo i prinsippet tagge alt hun legger ut med reklame. Til og med selfier. 
 

Det merkelige er at hun barna helt grovt, men seg selv kun halve ansiktet.. Tydelig hun ikke liker å snappe seg selv, hvorfor da anta at barna synes det er greit som ikke kan sette grenser og som vet sitt beste? 
 

Tviler på hun skatter av all sponsen.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Hun er en værsting. Alt er sponset, fra hygieneartikler, hår, klær, vipper, alt av leker- hun skal jo i prinsippet tagge alt hun legger ut med reklame. Til og med selfier. 
 

Det merkelige er at hun barna helt grovt, men seg selv kun halve ansiktet.. Tydelig hun ikke liker å snappe seg selv, hvorfor da anta at barna synes det er greit som ikke kan sette grenser og som vet sitt beste? 
 

Tviler på hun skatter av all sponsen.

Så enig! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er ekstrem og som det blir nevnt, hun filmer alltid seg selv veldig nært og bare halve fjeset. Jeg har faktisk ikke peiling på hvordan hun faktisk ser ut i helfigur, mens døtrene filmes i alle vinkler fra morgen til kveld, iallfall på bakfasaden på Snapchat. Selv i sengen blir det filmet samtaler med de. Jeg synes det er så rart at man ikke vil beskytte sine egne barn mer. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen prøvd å diskutere med henne eller si i fra om merking? Jeg får null respons når jeg prøver, alt blir sletta.. 

blir vel blokkert snart tenker jeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.2.2020 den 9.09, Ella7 skrev:

Har noen prøvd å diskutere med henne eller si i fra om merking? Jeg får null respons når jeg prøver, alt blir sletta.. 

blir vel blokkert snart tenker jeg

Jeg har gjort det og fikk svar at hun merket etter boka. 
 

Vel. Typisk merking tidligere er masse random tekst under bildene på Instagram for deretter å merke innlegget. Hadde hun fulgt oppskriften skal merkingen være tydelig fra start. Det er ikke nok å ha masse tekst og hashtags før man slenger på en #btwSåErDetteEnAnnonse 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn A er virkelig en av de værste! Hun bare fniser bort alt og lever i en boble. Barna hennes blir enormt eksponert og hun bruker DEM til å gjøre reklame mens hun selv sitter der å viser halve ansiktet sitt livredd for å bli eksponert for mye/vise seg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vel spons for å oprettholde det imaget hun ønsker å ha... Å barna stiller vel opp når de vet de får Elsadukker når bildet er tatt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det hun med kort blondt hår ? Følger ho på snappchat men synes hun eksponerer barna grusomt mye. Blir litt mye. For all del, hyggelig å se barn altså ! Det har jeg ikke noe i mot. Men jeg vil jo gjerne og vite hvem som driver snappen . Om dere skjønner? Det er jo ikke barna som driver snappen, skjønt . En skulle nesten tro det med all den eksponeringen hun driver med 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.2.2020 den 12.58, Hukulebonusmammaen skrev:

Er det hun med kort blondt hår ? Følger ho på snappchat men synes hun eksponerer barna grusomt mye. Blir litt mye. For all del, hyggelig å se barn altså ! Det har jeg ikke noe i mot. Men jeg vil jo gjerne og vite hvem som driver snappen . Om dere skjønner? Det er jo ikke barna som driver snappen, skjønt . En skulle nesten tro det med all den eksponeringen hun driver med 

Kort blondt hår ja. For all del, kjekt med barn. Men barna blir jo brukt i reklamer, det reagerer jeg mest på. I dag er hun på snapkontoen bakfasaden hvor hun la ut en snap av robotstøvsugeren uten å merke som reklame. Et par snapper senere sier hun at hun ikke har merket siden hun ikke kom med reklame, bare viste at støvsugeren startet.. 

Det er da vitterlig reklame? Hun viser fram en støvsuger hun har fått sponsa.. selv om hun ikke snakker om rabattkoder osv i første snap... Er det jeg eller hun som har misforstått?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ella7 skrev:

Kort blondt hår ja. For all del, kjekt med barn. Men barna blir jo brukt i reklamer, det reagerer jeg mest på. I dag er hun på snapkontoen bakfasaden hvor hun la ut en snap av robotstøvsugeren uten å merke som reklame. Et par snapper senere sier hun at hun ikke har merket siden hun ikke kom med reklame, bare viste at støvsugeren startet.. 

Det er da vitterlig reklame? Hun viser fram en støvsuger hun har fått sponsa.. selv om hun ikke snakker om rabattkoder osv i første snap... Er det jeg eller hun som har misforstått?

😂 Såpass ja! Det er kok hun som har misforstått da ja ! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Lurer på hva far til barna tenker om denne eksponeringen? Eller har de ingen far?

I fag har hun lagt ut snap av ene jenta mens hun sover..🤮 Barna har virkelig ikke noe privatliv 😔

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvordan hun har råd til å kjøpe så mye nytt hele tiden, i hvert fall ikke hvis hun er alenemor 🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Ranunkelen skrev:

Jeg fatter ikke hvordan hun har råd til å kjøpe så mye nytt hele tiden, i hvert fall ikke hvis hun er alenemor 🤔

Det har slått meg også tanken. Men er nok mye spons inni bildet der også. Men hun bruker utrolig mye unga sine i ting. Litt Sara Emilie. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Litenoggod skrev:

Det har slått meg også tanken. Men er nok mye spons inni bildet der også. Men hun bruker utrolig mye unga sine i ting. Litt Sara Emilie. 

Ja men Sara Emilie er nøye med å gjøre ting riktig i forhold til spons og skatt. Det tror jeg lite på at Linn Antonie er, uten at jeg kan si det sikkert. Men på bakgrunn av lite hun viser at hun at lest og forstått regelverket når hun poster på Instagram og snapper så kan man jo undres. Tror mange av de små kontoene slipper billig unna fordi de havner under radaren. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2020 den 13.14, Ast skrev:

Horribel eksponering av døtrene, mens hun selv filmer maks halve fjeset sitt

Undres om hun har dårlig selvtillit? Barna de skal bli eksponert slik at de får inntekter/spons.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...