Gå til innhold

Hva legger du i å diskutere?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta

Noen ganger så kan man muligens ha bittelitt vanskeligheter med å skjønne at ikke alle er enige med en selv. For man selv har jo selvfølgelig rett. :roll::ler:

Men mer seriøst, så har det hendt flere ganger at gode argumenter har fått meg til å endre mening litt i hvert fall. Eller fått et mer nyansert syn på ting.

Jeg mener en diskusjon er en utveksling av meninger, men også av fakta og opplysninger som har relevans for tema. Og man lærer mye av å diskutere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
En diskusjon er for meg meningsutveksling' date=' og om man i utgangspunktet er enige, da blir det ingen diskusjon :wink:[/quote']

Jeg har et par du kan lære det... :wink: Var vitne til flere heftige diskusjoner i dag hvor de i utgangspunktet var enige, men neida... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å komme framover i en sak. Noen ganger krever det at man står på sin sak, andre ganger finner man seg endre meninger, og hvorfor skulle man ikke opp med å mene det den andre mente i slutten av diskusjonen? Det kommer vel ann på hvor seriøst tema er. Men man endrer vel ikke hele sitt livsyn etter en diskusjon, og man forventer forhåpentligvis ikke det heller av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...