Gå til innhold

Hvor lang tid på 1 økt totalt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid bruker du på 1 økt totalt, dvs få på seg treningstøy, oppvarming, selve treningen og uttøying pluss dusjing etter på.

Jeg har fått høre at jeg er veldig treg før og etter. Det tar meg 20 min fra jeg går for å skifte til jeg kommer meg ut døra, så løper jeg en halvtime, tøyer ut i 10 minutter og venter 20 minutter før jeg går i dusjen (sånn at jeg slutter å svette før jeg dusjer), dusjer ca 20 minutter. Selv synes jeg ikke at jeg er treg, og skjønner ikke hvordan jeg kunne gjore det raskere. Tar jeg feil? Er dette veldig mye?

Hvor lang tid bruker dere?

Anonymkode: dabc1...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har studio 5 min unna, oppvarming er å gå ditt og kjøre noen lette oppvarming sett av løftene jeg skal kjøre. 90 min etter jeg har dratt hjemmefra er jeg tilbake og ny dusjet.

da har jeg kjørt litt bøy, benk, roing, mark, skulderpress og dips samt løpt i 10 -15 min.

kjøre 90 sec pause og 4-5 pyramidesett 15-6 reps i alle øvelser, bruker ikke telefon. Prater aldri på studio. Effektivitet er vilktig for meg🤓

Anonymkode: cdbc8...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker 5 minutter før jeg er ut av døra, løper den mengden jeg har satt meg fore, venter ofte ca 10 min og dusjer i 5. Bruker så 5 minutter på å kle meg og gre håret.

Tøyer ikke etter en løpetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har absolutt mulighet til å spare inn på tiden! 70 minutters for- og etterarbeid for 30 minutter løping er mye. Dvs at du bruker totalt 1 time og 40 minutter på 30 min trening.

Bruker maks 5 minutter på å komme meg ut, og aldri 20 minutter i dusjen. Dusjer i litt kaldere vann, mest pga huden, men da trenger jeg ikke å vente til jeg slutter å svette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg kan bruke 2-3 timer på alt til sammen! Selve treningsøkten min er på 1,5 time da. Så somler jeg med å kle på meg fordi jeg skal ta preworkout og alt mulig, bruker superlang tid på å tøye ut og i det hele tatt komme igang😅 jeg er den typen som sosialiserer meg på treningsenteret da 

Anonymkode: 653ef...17c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener hjemme (har treningsrom i huset), så bruker maks 10 min fra sovende til jeg begynner å trene. Da inkl gå på do, ta på linser og ta på treningstøy. Trener i alt fra 30-60 min, gjennomsnittlig 45 min. Dusj og sminke og kle på meg ca et kvarter til sammen. Så kanskje sånn ca 75 min totalt gjennomsnittlig? 

Anonymkode: ed9fa...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 min på å komme meg ut døra. 20 minutter bruker jeg kun sønnen min skal være med. Du har potensiale til å spare inn noen minutter der. Jeg trener 30-50 minutter. Venter 10 minutter før jeg dusjer når jeg kommer hjem. Bruker kanskje 15 minutter på dusjing og alt annet før jeg er helt ferdig. 

Anonymkode: a49bc...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener om morran, før jobb. Hopper rett fra senga og i treningstøyet, spiser en lett liten frokost (tar ca. 15 min), og busser til treningssenteret.Trener i 50-60 min. Dusjer, sminker og ordner meg, ca. 25 min. Så går jeg derfra til jobb. Oppleves ålreit og effektivt for min del i alle fall.

Anonymkode: 83b94...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2 minutter på å gjøre meg klar. Har et godt system med treningsklær, så tar sekunder å plukke ut det jeg trenger. Håret i høy hestehale. Smykker av. 

Trener fra 25 minutter (en 4*4 økt) til 3 timer (langkjøring), den tiden jeg har, og føler for. 

Venter ca 20 minutter før dusj, men da lager jeg jo mat, tar unna litt mail, fikser noe i huset. 

Dusjer i 5 minutter, maks. Dusjer hver morgen uansett, så treningsdusjen er raskt gjort. 

Anonymkode: cafee...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...