Gå til innhold

Han bruker kokain

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg rusa meg før og det blir alltid til noe enda sterkere som oftes. Heldigvis er jeg helt unna sånt og holder meg unna alle som ruser seg på den måten. Også hasj!

Anonymkode: 44c9d...2d9

Skrevet

Nei, de folkene der er livsfarlige. Best å styre unna for sin egen sikkerhet. 

Skrevet

NEI 

Anonymkode: 5333c...678

Skrevet
5 timer siden, Cinnamondiva skrev:

Nei, de folkene der er livsfarlige. Best å styre unna for sin egen sikkerhet. 

Folk som drikker sprit blir ofte voldelige, så best å styre unna de som drikke sterke saker også.

Anonymkode: 8eed8...e0e

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som drikker sprit blir ofte voldelige, så best å styre unna de som drikke sterke saker også.

Anonymkode: 8eed8...e0e

Typisk narkofolk å skrive slikt som dette.

Anonymkode: e5039...bda

Skrevet

Kan man forresten blande kokain i drikke? 
mer godt mulig noen jeg kjenner har fått d i seg uten at de visste.

Anonymkode: 3aee6...275

Skrevet

Nei. Stoffmisbrukere er jeg ikke interessert i,

Anonymkode: a2a72...862

Skrevet

Nå skal du ikke være fordømmende. Noen tar snus, røyker tobakk eller tar seg en øl i blant, mens andre sniffer litt kokain.

Han kan jo være snill mot barn og dyr i tillegg.

Han kan godt være svigermors drøm.

• Liker 1
Skrevet
17 hours ago, Søgni said:

Jeg forstår ikke hvorfor man må ta stilling til alkohol, for å svare på dette spørsmålet. 

Det hadde vært utelukket for meg. Som så mangt her i livet, så handler det mest om hva som er kompatibelt i forhold til meg og mine ønsker og krav, og ikke kun om hva som er akseptabelt generelt. Min sannhet, er at det veldig ofte er slik, at den som bruker rusmidler (inkludert en del bruk av alkohol) er den siste til å gjøre den riktige vurderingen om når bruken går over til å få alvorlige konsekvenser, enten helsemessig og/eller når det kommer til sosial deltakelse og "normal oppførsel". 

Det spørs jo helt på hva som er årsaken til at man ikke liker det. Hvis det er "det er vanedannende og usunt" er man inkonsekvent og på kanten til irrasjonell om man avviser det ene og aksepterer det andre. Hvis årsaken er "det er en risiko for overdose", blir f.eks. alkohol og cannabis innafor, mens heroin blir uaktuelt. Hvis "det er ulovlig og man risikerer straff" blir alkohol greit og nær sagt alt annet problematisk.

Anonymkode: 9a73e...fa2

Skrevet

Og hva med bivirkninger, fysiske og ikke minst psykiske langtidabivirkninger som påvirker alt og alle rundt misbrukere . 

Suget etter mer og oftere rus er sterkt og uimotståelig og rusen kommer ALLTID foran alle andre behov.  Uansett om du er kjæreste..og dere har barn...rusen er nr 1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...