AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #1 Del Skrevet 16. februar 2020 Eneste nettstedet jeg finner Nocco jordbær/rabarbra koffeinfri er på tights.no https://www.tights.no/wp-content/uploads/sites/7/2015/11/NOCCO-Jordbær-24stk.jpg Spoiler 🙈 Der er det alltid utsolgt! Har sjekket hver dag, sendt de mail om når de fyller opp lager, fikk svar som Sitat "fyller opp hver 3-4uke så er bare å følge med daglig". Dette kan ikke stemme.. 😅 Storlien har de ikke, kanskje i Åre da? Bor i Trøndelag så det blir nærmeste Sverige for min del.. Eller er det noen plasser i Norge noen har sett de? Andre smaker som er koffeinfri og god som går an å få tak i? 😊 Anonymkode: 2f01e...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #2 Del Skrevet 16. februar 2020 Er ikke halve poenget med Nocco at det er koffein i det? Uansett, har sett noen koffeinfrie varianter i Sverige, men husker ikke om jeg har sett den du er ute etter. Anonymkode: fc883...cf2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #3 Del Skrevet 16. februar 2020 Jeg har sett noen koffeinfrie versjoner på coop Åre. Boksene er grønne(heter BCAA+), tror den ene er med eplesmak og en annen med sitrus. Jeg leser alltid nøye på de ulike smakene der for jeg vil nemlig ha MED koffein😅 Anonymkode: db361...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #4 Del Skrevet 16. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har sett noen koffeinfrie versjoner på coop Åre. Boksene er grønne(heter BCAA+), tror den ene er med eplesmak og en annen med sitrus. Jeg leser alltid nøye på de ulike smakene der for jeg vil nemlig ha MED koffein😅 Anonymkode: db361...190 Mulig de har den på eurocash på Storlien forresten, men coop Storlien har et elendig utvalg og ofte bare to smaker å velge i🙄 Anonymkode: db361...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 16. februar 2020 #5 Del Skrevet 16. februar 2020 Hvor mange smaker er det som er koffein fri? Eplesmak, de holder vist til I Oslo. https://tekshop.no/products/nocco-bcaa-24x330ml-eple-koffeinfri?_pos=4&_sid=ad596bdc5&_ss=r Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #6 Del Skrevet 16. februar 2020 Trodde vitsen var koffein, for bcca er jo bare bortkasta penger.. Anonymkode: dcd16...7c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #7 Del Skrevet 16. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke halve poenget med Nocco at det er koffein i det? Uansett, har sett noen koffeinfrie varianter i Sverige, men husker ikke om jeg har sett den du er ute etter. Anonymkode: fc883...cf2 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde vitsen var koffein, for bcca er jo bare bortkasta penger.. Anonymkode: dcd16...7c3 Liker smakene til NOCCO, men tåler ikke koffein, så styrer unna om jeg kan. 5 timer siden, Sunset90 skrev: Hvor mange smaker er det som er koffein fri? Eplesmak, de holder vist til I Oslo. https://tekshop.no/products/nocco-bcaa-24x330ml-eple-koffeinfri?_pos=4&_sid=ad596bdc5&_ss=r Det er vel eple ja, og den jeg er ute etter, nemlig jordbær/rabarbra, sitrus, sitron.. 😊 --------------- Har sjekket alle butikkene med energidrikke på Storlien, de har mye - men ikke noen koffeinfri. ☹️ Anonymkode: 2f01e...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå