AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1 Del Skrevet 15. februar 2020 Jeg er en kvinne på straks 39 som nylig har blitt singel. Jeg har enda ikke gjort meg tilgjengelig på markedet for å si det sånn, menn jeg er i ferd med å gjøre det. Var og prøvde klær idag og jeg kan se i speilet at jeg er sexy i stramme kjoler. En sånn type kropp som er klassisk sexy, med smal midje og riktige proporsjoner. Problemet er når jeg tar av meg kjolen og ser meg selv i prøveromslys. Strekkmerker, løs hud(etter vekttap) og cellulitter. Jeg føler liksom at jeg kommer til å lure folk ved å fremheve formene mine og er redd for at om jeg "gir etter" for oppmerksomheten jeg får at mannen kommer til å bli skuffa. Jeg ser perfekt ut med klær på, men er det ikke når de kommer av. Har fått masse oppmerksomhet av mann på byen, men jeg avviser den. Tørr ikke fordi jeg er redd for at det kun er det som ser ut som drømnedamekroppen de går etter, men så har jeg egentlig ikke det. Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette, men er bare tanker jeg har nå før jeg skal la folk se meg naken. Anonymkode: 2ef21...181 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #2 Del Skrevet 15. februar 2020 De fleste damer har litt strekkmerker og cellulitter. Anonymkode: a5b9b...2e7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #3 Del Skrevet 15. februar 2020 Dette e vl helt naturlig. Tenk ikke på det og hver deg selv. Hilsen mann Anonymkode: 89dad...c74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 15. februar 2020 #4 Del Skrevet 15. februar 2020 Det er livets merker bare ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #5 Del Skrevet 15. februar 2020 Jeg sliter litt med akkurat de samme tankene, så skjønner hva du mener. Har perfekt timeglassfigur og store pupper. Får masse oppmerksomhet fra menn. Men under klærne skjuler det seg løs hud etter vektnedgang. Strekkmerker etter graviditet. Puppene strutter ikke. Og der er cellulitter og åreknuter. Hvor stor rolle spiller dette for dere menn? Jeg sikter da til dere voksne menn fra 35-40 og oppover. Anonymkode: 2616c...f3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #6 Del Skrevet 15. februar 2020 Som sagt over, så tror jeg at jeg har de fleste men med meg når jeg sier det er mange flere verdier som teller hos en kvinne enn ett strekkmerker og litt slapp hud. Du har levd nesten ett halv liv, kanskje fått barn osv. Kjemi, følelser, det intime, utstråling og hvordan man er som person telker mer. Det er det vi skal leve med. Riktignok har sikkert mange en preferanse for om man faller for en kvinne som er tykk/tynn, høy/lav osv. Mann 43 år. Anonymkode: 89dad...c74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 15. februar 2020 #7 Del Skrevet 15. februar 2020 Sexy sitter mellom ørene. Dersom du trives i kroppen din, liker kroppen din og er glad i sex, ER du sexy. Jeg kjenner flere kvinner som er et godt stykke utenfor A4-normen for hvordan en sexy kvinner ser ut. Men: De er direkte i språk og blikk, søker kroppskontakt og er målbevisste. De blir fort fokus i rommet, for å si det slik. Du må bare eie deg selv og egen kropp, og vise verden at du er sexy, TS. Mine observasjoner og råd, hilsen M52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #8 Del Skrevet 15. februar 2020 For noen vil det ha mye å si, mens for andre betyr det kanskje ikke så mye. For meg personlig har jeg vært sammem med veltrente jenter med stram kropp og fin hud, så foretrekker det. Anonymkode: bb406...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElskerSkinn Skrevet 15. februar 2020 #9 Del Skrevet 15. februar 2020 Opp med haka, dette er null stress👍 Man må akseptere at man har blitt eldre og ikke har hud og kropp som en tenåring lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 15. februar 2020 #10 Del Skrevet 15. februar 2020 En som liker deg, en mann som er kåt, vil alltid lete etter det som er attraktivt ved deg. Han er verdens mest ukritiske sensor. Den som leter den finner. Slapp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #11 Del Skrevet 15. februar 2020 Jeg fikk kjeft av en mann engang da jeg tok av meg klærne fordi jeg hadde lurt ham ved å se fin ut med klær. Han mente man må advare. "Når man tar med seg en banan hjem og skreller den, så vil man ikke bli glad om det er en slapp agurk inni." Så jeg advarer. Klarer ikke å bli så nedverdiget en gang til. Anonymkode: be855...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 15. februar 2020 #12 Del Skrevet 15. februar 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne på straks 39 som nylig har blitt singel. Jeg har enda ikke gjort meg tilgjengelig på markedet for å si det sånn, menn jeg er i ferd med å gjøre det. Var og prøvde klær idag og jeg kan se i speilet at jeg er sexy i stramme kjoler. En sånn type kropp som er klassisk sexy, med smal midje og riktige proporsjoner. Problemet er når jeg tar av meg kjolen og ser meg selv i prøveromslys. Strekkmerker, løs hud(etter vekttap) og cellulitter. Jeg føler liksom at jeg kommer til å lure folk ved å fremheve formene mine og er redd for at om jeg "gir etter" for oppmerksomheten jeg får at mannen kommer til å bli skuffa. Jeg ser perfekt ut med klær på, men er det ikke når de kommer av. Har fått masse oppmerksomhet av mann på byen, men jeg avviser den. Tørr ikke fordi jeg er redd for at det kun er det som ser ut som drømnedamekroppen de går etter, men så har jeg egentlig ikke det. Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette, men er bare tanker jeg har nå før jeg skal la folk se meg naken. Anonymkode: 2ef21...181 Du har merker etter livet, alle menn vet at det er slik at kroppen blir merket av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #13 Del Skrevet 15. februar 2020 Hvilken type mann går du etter selv da? De høye, mørke og veltrente, eller de med god humor og litt pappamage? Jeg tipper 80% av de med pappamage bryr seg ca ingenting om litt slapp hud osv. Mens de veltrente vil nok bry seg litt mer. Det har noe med å satse i egen gruppe. Anonymkode: 4737c...43d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #14 Del Skrevet 20. februar 2020 På 15.2.2020 den 9.24, Alterego666 skrev: Sexy sitter mellom ørene. Dersom du trives i kroppen din, liker kroppen din og er glad i sex, ER du sexy. Jeg kjenner flere kvinner som er et godt stykke utenfor A4-normen for hvordan en sexy kvinner ser ut. Men: De er direkte i språk og blikk, søker kroppskontakt og er målbevisste. De blir fort fokus i rommet, for å si det slik. Du må bare eie deg selv og egen kropp, og vise verden at du er sexy, TS. Mine observasjoner og råd, hilsen M52 Sikkert mye sant i dette. Anonymkode: 2616c...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #15 Del Skrevet 20. februar 2020 De fleste ser bedre ut med klær enn uten klær. Jeg personlig er ikke så fornøyd med kroppen min uten klær, men det virker ikke som om en eneste mann har reagert på det. Jeg får høre at jeg er sexy og fin, det kan selvsagt hende at det er løgn, men de har i alle fall vært interessert i å møte meg mer enn en gang. Selvtillit er sexy, dårlig selvtillit derimot.. Anonymkode: 4b3ab...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå