AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #1 Skrevet 14. februar 2020 Hei. Jeg er mann på 24. Store deler av dagen bruker jeg på å jobbe, utvikle karrien min. Dette har jeg gjort det siste året. Hvis jeg holder meg til planen min, så vil jeg ligge på en million lønn/året hvert år fra august. Men det som bekymrer meg er at disse meningsløse følelsesgreiene skader mitt arbeid, og reduserer min livskvalitet. Jeg er et følelsesmenneske som fort blir bettat. Jeg vurderer å kastrere meg, slik at jeg kan leve fullt ut. Istedenfor at mine naturlige drifter skal kverulere på meningsløse følelser og forhold. Hvem har tid til dette? Vi lever bare en gang. Anonymkode: 5d837...c49
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #2 Skrevet 14. februar 2020 Følelsene din blir jo ikke borte av det. Anonymkode: d8b83...d71 9
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #3 Skrevet 14. februar 2020 Du får isolere deg fra folk og kjøpe deg en binge til pengene. Anonymkode: 4262a...cc1 3
Hr. Aktiv Skrevet 14. februar 2020 #4 Skrevet 14. februar 2020 Kastrere betyr sterilisere. Det er et relativt lite og forholdsvis smertefritt til oss menn. For mellom 5 og 10 lapper får du gjort det på privatklinikker rundt om i Norge. Inngrepet er reversibelt til å begynne med, men etter noen år så er det ikke det lenger slik at du kan ikke forvente deg egne barn hvis du om 10-15 år ønsker deg barn likevel. Så det er greit å tenke seg om et par ganger før man gjør det.
C8H10N4O2 Skrevet 15. februar 2020 #5 Skrevet 15. februar 2020 35 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Kastrere betyr sterilisere. Det er et relativt lite og forholdsvis smertefritt til oss menn. For mellom 5 og 10 lapper får du gjort det på privatklinikker rundt om i Norge. Inngrepet er reversibelt til å begynne med, men etter noen år så er det ikke det lenger slik at du kan ikke forvente deg egne barn hvis du om 10-15 år ønsker deg barn likevel. Så det er greit å tenke seg om et par ganger før man gjør det. Kastrering og sterilisering er ikke det samme. Ved kastrering fjernes testiklene. Ved sterilisering skjæres eller brennes sædlederne over via et snitt på hver side av pungen. Et av inngrepene er overhode ikke reversibelt. 9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #6 Skrevet 15. februar 2020 3 minutter siden, C8H10N4O2 skrev: Kastrering og sterilisering er ikke det samme. Ved kastrering fjernes testiklene. Ved sterilisering skjæres eller brennes sædlederne over via et snitt på hver side av pungen. Et av inngrepene er overhode ikke reversibelt. Og ingen av dem kurerer betatthet. Anonymkode: 4262a...cc1 8
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #7 Skrevet 15. februar 2020 Selv om dette på ingen måte er anbefalt ville løsningen på problemet ditt heller vært å ta hauger med testosteron. Ett raskt pul har du vel tid til, men da slipper du å utvikle så fryktelig mange følelser. Ved å kastrere deg vil selvfølgelig mulighet for samleie forsvinne, men med mindre testosteron i kroppen vil følelsesspekteret ditt bare blir større og vanskeligere å håndtere. Anonymkode: c3261...0db 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #8 Skrevet 15. februar 2020 Jeg vil anbefale å gå til psykolog, eller en coach. Du har bare ett liv sier du, men for de fleste går det an å kombinere jobb, karriere, og det å ha et følelsesliv. Det å velge bort menneskelige relasjoner til fordel for penger, høres sykt ut for meg. Det finnes medisiner som tar fra deg sexlysten, og gjør deg ganske flat følelsesmessig, men det blir stort sett sett på som uheldige bivirkninger. Anonymkode: 05014...f3c 8
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #9 Skrevet 15. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vil anbefale å gå til psykolog, eller en coach. Du har bare ett liv sier du, men for de fleste går det an å kombinere jobb, karriere, og det å ha et følelsesliv. Det å velge bort menneskelige relasjoner til fordel for penger, høres sykt ut for meg. Det finnes medisiner som tar fra deg sexlysten, og gjør deg ganske flat følelsesmessig, men det blir stort sett sett på som uheldige bivirkninger. Anonymkode: 05014...f3c Så synd, at nettopp ikke du var blitt psykopat, det hadde hjulpet deg enorme til å nå ditt mål. Eller, kanskje det er nettopp det du er. I så fall, rendyrke det. Anonymkode: a0d7e...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #10 Skrevet 15. februar 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil anbefale å gå til psykolog, eller en coach. Du har bare ett liv sier du, men for de fleste går det an å kombinere jobb, karriere, og det å ha et følelsesliv. Det å velge bort menneskelige relasjoner til fordel for penger, høres sykt ut for meg. Det finnes medisiner som tar fra deg sexlysten, og gjør deg ganske flat følelsesmessig, men det blir stort sett sett på som uheldige bivirkninger. Anonymkode: 05014...f3c Dette. Du er på ville veier, ts. Det er de samme driftene som gjør deg på hugget både seksuelt og i arbeidslivet. Følelser, derimot, er noe helt annet. Og hvis du stadig faller for folk uten at det går noe sted, så er hjernekrymperen rette sted, ikke ballekrymperen. Anonymkode: 7c311...e8c 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #11 Skrevet 15. februar 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så synd, at nettopp ikke du var blitt psykopat, det hadde hjulpet deg enorme til å nå ditt mål. Eller, kanskje det er nettopp det du er. I så fall, rendyrke det. Anonymkode: a0d7e...a2c Snakk om å misforstå! Den personen du siterer skrev det motsatte av det du angriper han eller henne for. Anonymkode: 7c311...e8c 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #12 Skrevet 15. februar 2020 Hvis du virkelig mener at du ønsker å kastreres, fysisk eller kjemisk, tror jeg du vil få problemer med å få medisinsk personell til å utføre det. Dessuten ville den driven du trenger for å nå dine jobbrelaterte mål også forsvinne i samme slengen. Hvis det er sterilisering du egentlig mener blir det annerledes. Hvis du ikke har barn fra før og heller ikke er bærer av alvorlige sykdommer er selv det problematisk å få gjennomført I Norge, så ung som du er. Anonymkode: b2b72...b3a 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #13 Skrevet 15. februar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er mann på 24. Store deler av dagen bruker jeg på å jobbe, utvikle karrien min. Dette har jeg gjort det siste året. Hvis jeg holder meg til planen min, så vil jeg ligge på en million lønn/året hvert år fra august. Men det som bekymrer meg er at disse meningsløse følelsesgreiene skader mitt arbeid, og reduserer min livskvalitet. Jeg er et følelsesmenneske som fort blir bettat. Jeg vurderer å kastrere meg, slik at jeg kan leve fullt ut. Du er jo barnslig, ikke ta slike avgjørelse nå som du kan angre bittert på om 10-15 år. Om du ikke kan leve livet fult ut uten å harve over en masse damer vet du heller ikke hva å leve er for noe. Ja hele tråden din viser at du er umoden og barnslig. Innse dette du først, så kan du ta viktige avgjørelser i livet ditt når du er blitt voksen. For deg vil det fort ta noen år, om det ikke skjer ting i livet ditt som tvinger deg til å bli en voksen mann fort. Anonymkode: 8e60b...a59 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #14 Skrevet 15. februar 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så synd, at nettopp ikke du var blitt psykopat, det hadde hjulpet deg enorme til å nå ditt mål. Eller, kanskje det er nettopp det du er. I så fall, rendyrke det. Anonymkode: a0d7e...a2c Beklager, men jeg forstår ikke hva du mener? Anonymkode: 05014...f3c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #15 Skrevet 15. februar 2020 Kastrering er ikke gjort i Norge på flere tiår. Har sett et tv program med en mann i utlandet som gjorde det. De intervjuet han i etterkant og han angra fælt og livet ble aldri det samme for han. Begrunnelsen var mye det samme som TS her. Det er ganske stor beslutning. Tror du trenger noen og prate med. Anonymkode: b8c77...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #16 Skrevet 15. februar 2020 Man kan vel bli korgutt? Anonymkode: 7c311...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #17 Skrevet 15. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan vel bli korgutt? Anonymkode: 7c311...e8c Da burde han helst gjøre det før stemmeskiftet. 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du ikke kan leve livet fult ut uten å harve over en masse damer vet du heller ikke hva å leve er for noe. Det er vel det motsatte ts er ute etter? Kastrering er ikke forenlig med lyst og evne til å harve over massene. Anonymkode: 05014...f3c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #18 Skrevet 15. februar 2020 Du kan jo med letthet google og se hva som skjer med kastrerte menn. Da blir du liggende på sofaen og stirre på taket og ikke ha nok fantasi til å komme deg opp på beina, og slettes ikke på jobb. Du kan ikke kastrere bort følelser for noe og beholde følelsene, og drivkratfen for jobb. Du kan derimot lære deg å bli mer praktisk og realistisk. Anonymkode: 95b7b...d1d 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå