Gå til innhold

Hva skal DU i påsken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lasox
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som at du kanskje får eskorte hjem igjen da. 😄 

Anonymkode: a7711...d0c

Har allerede ringt til Sivilforsvaret og forklarte dem min bosituasjon (bodde hos 2 besteforeldre og tok vare på dem inntil de skulle få seg omsorgsbolig og det var grunnen til at jeg flyttet til hytta før det var "unntakstilstand", men siden dem er også i risikogruppen) så var dem helt enig med valget mitt om at jeg skulle bare forsette å være godt isolert for å unngå at jeg selv skal bli smittet, besteforeldrene mine skal bli smittet og noen andre om jeg skulle få viruset uten å være klar over det. :)

Så nei jeg skal forsatt være på hytta. Godt isolert. Inntil videre så er det onkel som handler for besteforeldrene til denne krisen er over. :) Denne reisen til hytta var ikke for kosen/ferien sin skyld! De aller fleste andre tilfeller så blir dem nok bedt om å reise hjemover siden de fleste har jo tatt reisen på hytta for ferien sin skyld.

Endret av Lasox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.3.2020 den 16.54, Skogstjernen skrev:

Vi lurer på å bestille hotell - bypåske i Norge. Kan jo være Korona greiene er bedre til påske? Lov å håpe..(og bestille avbestill-bart..)

Blir nok hjemmepåske her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmepåske blir det garantert, så vil tiden vise om det blir jobbing i tillegg :) 

Anonymkode: b434f...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle på fjellet men vet ikke hvor lenge det blir at man ikke får reise på hyttene i andre fylker:( 

Anonymkode: 733a0...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det blir en hyttetur 😎

Anonymkode: 1a716...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde tenkt å kombinere litt jobb og tur, men nå kan jeg like godt jobbe hele tiden ser det ut som. Dagene mellom Torsd.-Sønd. hadde jeg tenkt meg Vestlandstur hvis godvær. Kieltur eller Finlandsferjetur hvis ikke, men det kan jeg tydeligvis glemme.

Anonymkode: 49f38...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hjemmepåske. Sannsynligvis jobbe litt (hjemmekontor) og ta en øl i ettermiddagssolen på egen balkong.

Anonymkode: b8c03...d37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til nord- Italia.🥳 Flyr til Venezia. 🏂 lengter så innmari mye. 

Anonymkode: 2896d...d77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal til nord- Italia.🥳 Flyr til Venezia. 🏂 lengter så innmari mye. 

Anonymkode: 2896d...d77

Du glemte ironiflagget! :ironi:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmepåske med masse jobbing nå som jeg plutselig ble eneste i familien med inntekt (jeg jobber hjemmefra).

Anonymkode: 503e7...159

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter i karantene på Filippinene, så blir vell her i flere måneder, kan jeg tenke meg.

Men, men, det kunne vært verre! 😄

Anonymkode: f611c...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk klart har ikke fått med budskapet. Blir hjem. I din kommune. Ellers blir vi tvunget til det. Og det koster oss mase penger til og med..

Anonymkode: f7226...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt å endre på planene mine, korona eller ikke. Jeg skal være hjemme og nyte late dager, i haven hvis det er sol, inne hvis det ikke er. Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir vel en del dagsturer til hytta 😎, evt om vi får oss et overnattingssted i nærheten. 

Anonymkode: b7e71...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/16/2020 at 3:02 PM, AnonymBruker said:

Vi skal til nord- Italia.🥳 Flyr til Venezia. 🏂 lengter så innmari mye. 

Anonymkode: 2896d...d77

Viktig å benytte anledningen nå som vannet i kanalene er klart og fint! :)

Anonymkode: ae39b...a8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det portforbud, så jeg kan ikke gjøre noe annet enn å bli hjemme. Håper på litt sol, så jeg i det minste kan sitte på terrassen og kose meg.

Anonymkode: a7711...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er det portforbud, så jeg kan ikke gjøre noe annet enn å bli hjemme. Håper på litt sol, så jeg i det minste kan sitte på terrassen og kose meg.

Anonymkode: a7711...d0c

Hvor er det?

Anonymkode: c3c36...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...