Gå til innhold

Hva skal DU i påsken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi lurer på å bestille hotell - bypåske i Norge. Kan jo være Korona greiene er bedre til påske? Lov å håpe..(og bestille avbestill-bart..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Skogstjernen said:

Vi lurer på å bestille hotell - bypåske i Norge. Kan jo være Korona greiene er bedre til påske? Lov å håpe..(og bestille avbestill-bart..)

Ja, og jeg liker å tenke på lotto millionene som en dag skal komme inn på konto 😊

Anonymkode: a24be...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lasox skrev:

Isolerte meg på hytta igår. Så her holder jeg meg til Corona viruset begynner å roe seg og til de klarer å få laget seg en vaksine. :) Så her blir det å ordne til hagen, ordne med hjemmelaget sofa, hjemmelaget seng, hjemmelaget walk-in-closet etter inspirasjon til YouTube, spille sjakk, se på video også får vi se hvilken andre aktiviteter jeg blir å gjøre. :)

Det kan nok ta ett års tid før en vaksine er på markedet.

Anonymkode: c3c36...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan nok ta ett års tid før en vaksine er på markedet.

Anonymkode: c3c36...e9e

Og da er utbruddet over. Men heldigvis kommer de til å ha en vaksine til neste utbrudd av en lignende sykdom. Fordi nå må vi forberede oss og pøse massivt med penger inn i den farmasøytiske industrien. Bill Gates kommer på banen med sitt samarbeid med Erna, og de lager vaksiner i massevis og styrer på. Når neste utbrudd kommer er de så godt forberedt at det tar mye kortere tid å utvikle en vaksine. Det blir erklært "pandemi" igjen, og alle kan massevaksineres med en utestet vaksine. Og nå må alle til pers, for vi så jo hva som skjedde sist med økonomien osv. Så nå må alle være "solidariske" og det blir tvangsvaksinering i praksis. Legg merke til at Bill Gates er stille nå, men han kommer til å være på banen mellom disse to utbruddene, det kan jeg love.

Jeg skrev alt dette uten å google, nå skal jeg google Bill Gates og se hva han driver med.
Her fant jeg en artikkel, han har tilbydt Kina penger for å bekjempe viruset, og, det er såvidt en linje om å "oppdage" og "utvikle" en vaksine. Akkurat som jeg tenkte, vaksinene kommer nok med neste utbrudd: https://observer.com/2020/02/bill-melinda-gates-donate-100m-china-coronavirus-outbreak/

Anonymkode: a52ef...d02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Og da er utbruddet over. Men heldigvis kommer de til å ha en vaksine til neste utbrudd av en lignende sykdom. Fordi nå må vi forberede oss og pøse massivt med penger inn i den farmasøytiske industrien. Bill Gates kommer på banen med sitt samarbeid med Erna, og de lager vaksiner i massevis og styrer på. Når neste utbrudd kommer er de så godt forberedt at det tar mye kortere tid å utvikle en vaksine. Det blir erklært "pandemi" igjen, og alle kan massevaksineres med en utestet vaksine. Og nå må alle til pers, for vi så jo hva som skjedde sist med økonomien osv. Så nå må alle være "solidariske" og det blir tvangsvaksinering i praksis. Legg merke til at Bill Gates er stille nå, men han kommer til å være på banen mellom disse to utbruddene, det kan jeg love.

Jeg skrev alt dette uten å google, nå skal jeg google Bill Gates og se hva han driver med.
Her fant jeg en artikkel, han har tilbydt Kina penger for å bekjempe viruset, og, det er såvidt en linje om å "oppdage" og "utvikle" en vaksine. Akkurat som jeg tenkte, vaksinene kommer nok med neste utbrudd: https://observer.com/2020/02/bill-melinda-gates-donate-100m-china-coronavirus-outbreak/

Anonymkode: a52ef...d02

Ja, du er et geni.
Det ble for øvrig utviklet vaksine ved forrige pandemi, og det er ikke som om den blir tilbudt nå.

Bill Gates har vært på banen akkurat like mye som han pleier.

Anonymkode: cda21...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skogstjernen skrev:

Vi lurer på å bestille hotell - bypåske i Norge. Kan jo være Korona greiene er bedre til påske? Lov å håpe..(og bestille avbestill-bart..)

Heldig om det er bedre til sommeren, men har mine tvil på selv det. 

Anonymkode: 08109...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal reise til Thailand om 2 uker. Reiser ikke som!

Anonymkode: 242d6...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grilling og forhåpentligvis soling i fjæra.

Anonymkode: cbb4e...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I påsken tror jeg Corona viruset nærmer seg topp.  Da skal min familie og jeg være hjemme, og uten kontakt med andre. 

Har skiterreng like i nærheten, ved til bål og pølser i fryseren.  Blir påske i år også, okke som :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle egentlig på hyttetur, men det blir det ikke noe av, hvertfall ikke sånn det ser ut nå. Blir å pynte leiligheten for påske, spise påskeegg og dra på litt kjøreturer. Kanskje nyte solen litt utenfor hvis det er fint vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle til Asia, men det er jo avlyst nå. Så da blir det hjemmepåske. 

Anonymkode: 0ce08...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg blir hjemme. Har ingen planer om å bli sendt hjem av sivilforsvaret . Det er greit å være hjemme tross alt. Har skog og fjord i nærheten. Denne byen har mye å by på selv nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
På 16.2.2020 den 13.34, Luna Llena skrev:

Litt hjemme og litt på hytta.

Forandring, hytta utgår. Blir bare hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hytta var planen, men om det ikke blir drastiske endringer i situasjonen nå så blir det hjemmepåske, naturlig nok.

Anonymkode: c2d9d...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planer i heimbygda mi, men alt er avlyst 😶 har i tillegg familie i risiko sonen, så usikker om jeg får dra hjem i det heile. 

Anonymkode: 54a15...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hytta, håper jeg. Men, prøver å forberede meg mentalt på hjemmeferie. 

Anonymkode: 72a69...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/13/2020 at 4:25 PM, Lasox said:

Isolerte meg på hytta igår.

Ser ut som at du kanskje får eskorte hjem igjen da. 😄 

Anonymkode: a7711...d0c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...