AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #1 Skrevet 13. februar 2020 Hei! Prøver å finne ut om det er lov å kjøre på disse tablettene. Syns det står misvisende i teksten når jeg søker på det. noen steder står det at man ikke skal kjøre før etter 8t, men finner ikke dette i felleskatalogen. Anonymkode: 0eccb...26a
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #2 Skrevet 13. februar 2020 Dette skal legen din bestemme, ingen på KG Anonymkode: 10513...4ab 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 Ja, har sendt meld til legen, venter på svar. tar ikke ut resepten før jeg vet om jeg kan kjøre eller ikke. Prøver å lese retningslinjene på nett, men syns det er vanskelig å forstå. Anonymkode: 0eccb...26a
Mezzosoprena Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 Kjøring og bruk av maskiner Phenergan har en søvndyssende virkning og ved start av behandling med Phenergan må sjåfører og andre som betjener maskiner være oppmerksom på dette. Startdosen bør være lav. Du må bare kjøre bil eller utføre risikofylt arbeide når det er trygt for deg. Legemidler kan påvirke din evne til å kjøre bil eller utføre risikofylt arbeide. Les informasjonen i pakningsvedlegget nøye. Er du i tvil må du snakke med lege eller apotek. Dette er retningslinjene i Felleskatalogen, det vil si at du selv må kjenne hva slags virkning medisinen har på deg og sammen med din lege komme fram til en løsning som er trygg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #5 Skrevet 13. februar 2020 Tusen takk for svar 🌷🌷🌷 Anonymkode: 0eccb...26a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå