AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 Jeg sliter ekstremt med spising, søvn og stress. Det er egentlig litt rart, fordi jeg har gått arbeidsledig en stund (6-7 mnd) og endelig fått jobb nå. Jeg trives ikke så veldig godt på jobb, selv om sjefene mine er kjempesnille, og har egentlig snille kollegaer.. og det kan for all del hende det bare er meg. Jeg har ikke hatt noe god kontroll på følelsene mine, og det har hendt de to siste ukene at jeg har kommet hjem fra både kjæresten min, og jobb og kollapset rett ned for å grine. Det er heller ikke noe trist som skjer i mitt liv, så jeg skjønner virkelig ikke hva det her er. Jeg har ikke jobbet lengre enn uke, og spør du meg, så tar det litt lengre tid å bli utbrent. Anonymkode: deed9...312
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #2 Skrevet 13. februar 2020 Å starte i ny jobb kan være belastende, særlig når du har gått lenge uten. Jeg startet i ny jobb for et år siden rett fra en annen jobb, og ble helt utslitt selv om jeg trivdes, men etterhvert gikk det seg til. Gi det litt tid, slapp godt av når du ikke er på jobb. Anonymkode: 5de8a...f94 1
Mt3 Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 Det blir gjerne veldig mye ny informasjon å forholde seg til de første ukene i ny jobb, mange nye rutiner å sette seg inn i så det går seg til etter hvert. Som du selv er inne på så vil det så absolutt gå mye lenger tid å bli utbrent, men at du er mentalt sliten etter en arbeidsdag er normalt nå til å begynne med. I hvertfall frem til rutinene har blitt innarbeidet og informasjons strømmen starter å avta. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å starte i ny jobb kan være belastende, særlig når du har gått lenge uten. Jeg startet i ny jobb for et år siden rett fra en annen jobb, og ble helt utslitt selv om jeg trivdes, men etterhvert gikk det seg til. Gi det litt tid, slapp godt av når du ikke er på jobb. Anonymkode: 5de8a...f94det er ikke en særlig god jobb heller. Det er liksom 100kr i timen og provisjon etter 6 salg. Og det er så mye arbeid i forhold til lønn, og blir såå forbanna utmattet for 500kr om dagen. Synes egentlig ikke det er verdt det, men ja. Holder ut en liten stund til, også får jeg se. Time is healing håper jeg Anonymkode: deed9...312
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå