Lacy Skrevet 12. februar 2020 #1 Del Skrevet 12. februar 2020 Lurer litt på erfaringer med Kettlebells 😊 Jeg har gått i den typiske fella og spist meg opp en del kilo i løpet av svsngerskap. I spedbarnsfasen hadde jeg en del å stri med så jeg har ikke helt klart å prioritere å få orden på livsstilen for å 'bli meg selv' igjen 😊 all trening er jo bra, men jeg syns Kettlebells ser veldig gøy ut 😊 noen som har erfaringer eller anbefalinger ift trening med Kettlebells? Merkelig som ser jeg, men er spesielt interessert i å høre dersom noen har trent med Kettlebells som en del av vektreduksjon 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #2 Del Skrevet 16. februar 2020 Trening er gram Kosthold er kilo Hjelper ikke trene om du spiser 1500 mer kalorier enn du forbrenner Anonymkode: e844c...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #3 Del Skrevet 16. februar 2020 Er ikke kettlebell bare vekter? Det du lurer på er om noen har gått ned i vekt med styrketrening med vekter? jeg trener noen øvelser med kettlebell (program satt opp av pt), usikker på hvorfor du synes det ser gøy ut. Anonymkode: c6f0a...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 16. februar 2020 #4 Del Skrevet 16. februar 2020 (endret) Det er sikkert mange som har gått ned i vekt med styrketrening. Endrer kroppssammensetning, muskler fett over tid. Det som er avgjørende for og gå ned i vekt er og forbrenne mer en hva vi spiser. Bygger man opp mer muskler vil dette forbrenne mer energi pr dag Trening krever også en vis tilføring av energi, for og holde koken oppe, samt ha progresjon. Det er helt sikkert mange program og varianter man kan kjøre med kettlebelles, og intensitet. knebøy, press over hodet, utfall, ulike svingbevegelser eks. Man får trent store deler av kroppen på samme treningsøkt. Anbefaler og se litt på youtube eks eller nettet på ulike øvelser man kan kjøre på kettlebells for mer inspirasjon. Det viktigste er og finne noe du liker, og lage en god routine i hverdagen din med☺️ trening bygger et større overskudd Endret 16. februar 2020 av Sunset90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå