Gå til innhold

Player han bare meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet
21 timer siden, boooooo skrev:

......
Det kan hende jeg ikke kan på lørdagen faktisk pga. Skal ut og spise med en venninne. Vet ikke helt hvor jeg lenge jeg blir med henne. 

Da hadde jeg jo sagt nettopp det til han! At du er opptatt på lørdag, for du skal ut med en venninne. 

Hvorfor må han holdes "på gress" fordi du ikke greier bestemme seg ?. Skal han sitte og vente da utover lørdagskvelden på at du kanskje har tid? Det er respektløst, er min mening. 

Anonymkode: e1304...314

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Da hadde jeg jo sagt nettopp det til han! At du er opptatt på lørdag, for du skal ut med en venninne. 

Hvorfor må han holdes "på gress" fordi du ikke greier bestemme seg ?. Skal han sitte og vente da utover lørdagskvelden på at du kanskje har tid? Det er respektløst, er min mening. 

Anonymkode: e1304...314

Han siste jeg drev med skrev sånt, og jeg følte meg så dritt 😬 «Kan kanskje møte deg på fredag, HVIS jeg ikke skal til Kjetil», og «kan kanskje møte deg på lørdag, men ikke før kl 23, for jeg og Kjetil er nok ikke hjemme før da». Jeg gadd ikke mer av den fyren..

Anonymkode: d419a...d4b

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Liten updates: nå har vi møtt hverandre 2 ganger.  Har tatt initativet. Etter det tok han initativet. Han har da vært hos meg den første gangen. Vi drakk og dro ut på byen. Etter det har han spurt meg om jeg hadde det fint på jobben, og skrev at det var utrolig hyggelig den kvelde. Det samme gjorde jeg tilbake. Hvorfor jeg er redd, er fordi jeg har blitt såret tidligere av min x pga. Utroskap. Jeg sliter med dårlig selvtillit og til å stole på nye folk 

Skrevet

Tror dere begge er litt usikre når alt er nytt og når det i tillegg har vært litt kommunikasjonsproblemer. Prøv å ligg lavt. Ikke forvent noe, men vær forberedt på alt. Selv om han spør om du er ute etter forhold og du sier du tar det som det kommer, kan han tolke det som at dere kan være FF. 

• Liker 1
Skrevet

Den som intet prøver intet vinner. ;)

Hadde jeg vært deg ville jeg jobbet litt med å ikke se eksen din i nye menn i livet ditt. Livet er knall eller fall, å verne om hjertet gjør kun at du går glipp av gode muligheter, så den du straffer er deg selv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...