boooooo Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 (endret) Vi har bare møtt hverandre tre ganger. Første gangen møttes vi på et bar og hadde det utrolig koselig og drakk en del. Vi pratet en del om alt sammen. 2 gangen møttes vi hos han, snakket en del og hadde sex. Dagen derpå får jeg en mld av han hvor han skrev: Du var nydelig. Virkelig!" også har vi da chattet frem og tilbake om hvor utrolig koselig det var, at han bla verdsetter de egenskapene jeg har og kommenterer osv. 3 gangen kom jeg til han og vi snakket en del. Han spurte bla. om jeg er ute etter i et forhold, hva slags gutter jeg liker, hva jeg ser i en gutt og om jeg dater en del. Svarte dermed at jeg dater svært lite, og tar det som det kommer. Vi snakket bla. om fortiden vår. At begge slet med depresjon Hva slags bøker vi har lest, trening og om masse andre ting som var veldig interessant. Fredagen var jeg da ute. Han var dermed på en bursdag. Han spurte meg om jeg ville møtes, men jeg svarte ikke han. Tenkte eg å svare han etterpå, men glemte det. Han sender mg dermed 5-6 mld hvor jeg er og hva jeg gjør. Ringte meg sånn 8 ganger. Men jeg var møkkdritings så blacket ut hjemme. Dagen derpå får jeg da en mld fra han at han beklager at han maste i går, men jeg syntes det var hyggelig. Lørdagen spør han hva jeg skal i dag. Jeg sier til han at jeg skal ut på byen, og han at han muligens kunne være med. Han hadde vært på nach og sovnet sånn til kl. 2100, før jeg fikk svar fra han at han var klar og ville joine. Men da var jeg allerede på festen. Får dermed flere meldinger fra han utover kvelden, men jeg svarer ikke fordi mobilen min døde. Søndagen spør jeg om han ville møtes. Men han var så sliten, og hadde hangover. Så da avtalte vi om å enten møtes på onsdagen eller torsdagen. I dag sendte jeg da han en mld. om han heller ville møte meg i dag, siden det passet best. Men fikk en mld fra han etter et par timer om at det er veldig mye å gjøre på jobb, så han blir ganske sent på jobben. Han skrev tilbake etter det: " er du busy til helgen?" Jeg skrev at jeg kunne sende han en mld på lørdagen om jeg kunne. Siden jeg ikke kunne på søndagen. Hva tenker dere? Jeg føler jeg har tatt sånn passe initiativ for å vise interesse at jeg liker selskapet hans. Han er utrolig kjekk, hyggelig, sjarmerende og smart. Jeg er utrolig redd for at han plutselig skal bare ghoste meg eller bare playe meg. Jeg har ikke vært singel så lenge, men lenge nok til at jeg er veldig fersk med dating og sånt. Har hørt så mye bla. at daten kan bare plutselig ghoste deg osv. Vil helst ikke havne i en sånn situasjon, hvor jeg blir såret. Er han interessert i meg? Og er han på vei til å ghoste meg? Hjelp. Er interessert i han. Begge er 22 år. Endret 12. februar 2020 av boooooo
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #3 Skrevet 12. februar 2020 Han er keen! Men vanskelig å si når dere ikke har møtt hverandre så godt om dette er noe som kommer til å vare. Ta det som det kommer Anonymkode: e5f51...385 2
Tor P Skrevet 12. februar 2020 #4 Skrevet 12. februar 2020 Vel, du prøver å ikke virke for interessert og det ser ut til at det lykkes... Det eneste jeg tror du kommer til å oppnå er at han mister interessen når du holder på slik. Fra hans perspektiv så virker det bare som om du gjentatte ganger avviser ham når han våger å komme og ta initiativ og vise interesse. Du risikerer at han til slutt ikke gidder mer. Hvis du er interessert så slutt å spill fjortisspill og vær ærlig. Livet gir deg ingen garantier, ei heller på om han er ute etter noe genuint. Det må du faktisk bare våge å tro på og satse hvis du synes han er verdt det. 10
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #5 Skrevet 12. februar 2020 Du kan ikke date noen om du samtidig ikke tør å bli såret. Fordi det er faktisk en del av gamet selv om det ikke er noe kult. Anonymkode: 41fe7...cc2 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #6 Skrevet 13. februar 2020 Han virker veldig interessert, men du på en måte «forsvinner» når du er ute på byen. Kanskje det er vanskelig for han å tolke det. Jeg personlig vil date en som vil være med meg og tenker på meg når de er på fylla, og ikke minst en som ikke forsvinner når de drikker og bare sender en melding dagen etter. Anonymkode: cc5d4...2a0 5
MiniMjau Skrevet 13. februar 2020 #7 Skrevet 13. februar 2020 Enig, ha med lader og ikke få Black out. Og hvorfor må du vente helt til lørdag med å gi han beskjed om du kan gjøre noe i helgen? Avtal noe nå, og vis du er interessert. 2
Xcase33 Skrevet 13. februar 2020 #8 Skrevet 13. februar 2020 8 hours ago, boooooo said: Vi har bare møtt hverandre tre ganger. Første gangen møttes vi på et bar og hadde det utrolig koselig og drakk en del. Vi pratet en del om alt sammen. 2 gangen møttes vi hos han, snakket en del og hadde sex. Dagen derpå får jeg en mld av han hvor han skrev: Du var nydelig. Virkelig!" også har vi da chattet frem og tilbake om hvor utrolig koselig det var, at han bla verdsetter de egenskapene jeg har og kommenterer osv. 3 gangen kom jeg til han og vi snakket en del. Han spurte bla. om jeg er ute etter i et forhold, hva slags gutter jeg liker, hva jeg ser i en gutt og om jeg dater en del. Svarte dermed at jeg dater svært lite, og tar det som det kommer. Vi snakket bla. om fortiden vår. At begge slet med depresjon Hva slags bøker vi har lest, trening og om masse andre ting som var veldig interessant. Fredagen var jeg da ute. Han var dermed på en bursdag. Han spurte meg om jeg ville møtes, men jeg svarte ikke han. Tenkte eg å svare han etterpå, men glemte det. Han sender mg dermed 5-6 mld hvor jeg er og hva jeg gjør. Ringte meg sånn 8 ganger. Men jeg var møkkdritings så blacket ut hjemme. Dagen derpå får jeg da en mld fra han at han beklager at han maste i går, men jeg syntes det var hyggelig. Lørdagen spør han hva jeg skal i dag. Jeg sier til han at jeg skal ut på byen, og han at han muligens kunne være med. Han hadde vært på nach og sovnet sånn til kl. 2100, før jeg fikk svar fra han at han var klar og ville joine. Men da var jeg allerede på festen. Får dermed flere meldinger fra han utover kvelden, men jeg svarer ikke fordi mobilen min døde. Søndagen spør jeg om han ville møtes. Men han var så sliten, og hadde hangover. Så da avtalte vi om å enten møtes på onsdagen eller torsdagen. I dag sendte jeg da han en mld. om han heller ville møte meg i dag, siden det passet best. Men fikk en mld fra han etter et par timer om at det er veldig mye å gjøre på jobb, så han blir ganske sent på jobben. Han skrev tilbake etter det: " er du busy til helgen?" Jeg skrev at jeg kunne sende han en mld på lørdagen om jeg kunne. Siden jeg ikke kunne på søndagen. Hva tenker dere? Jeg føler jeg har tatt sånn passe initiativ for å vise interesse at jeg liker selskapet hans. Han er utrolig kjekk, hyggelig, sjarmerende og smart. Jeg er utrolig redd for at han plutselig skal bare ghoste meg eller bare playe meg. Jeg har ikke vært singel så lenge, men lenge nok til at jeg er veldig fersk med dating og sånt. Har hørt så mye bla. at daten kan bare plutselig ghoste deg osv. Vil helst ikke havne i en sånn situasjon, hvor jeg blir såret. Er han interessert i meg? Og er han på vei til å ghoste meg? Hjelp. Er interessert i han. Begge er 22 år. Høres veldig ut som en Myers Briggs ES-xx type mannfolk. De er veldig på, overfladisk sjarmerende, mest empatisk i ord og ikke handling. Ikke noe galt i det, men de er ikke særlig "dype" eller seriøse om du kan kalle det. Aner ikke hva type menn du liker eller hva MBTI du er selv. Er du av den Introvert iNtuitive typen så vil dere sånn sett "snakke" 2 ulike språk. Du er 22år, mannfolk som springer bort til deg er stort sett samme type mannfolk. Den typiske Extrovert Sensing typen, det finnes andre typer mannfolk som fungerer helt annerledes men de sjekker deg ikke opp. Der må du ta initiativet selv noe jeg regner med er uaktuellt. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #9 Skrevet 13. februar 2020 I tilfelle player du han minst like mye. Det virker som du er så redd for å bli plaget at du player Han I stedet og du kommer til å ødelegge det hele før du i det hele tatt finner ut om han er en plater eller ikke. Anonymkode: 3b3a1...da1 4
boooooo Skrevet 13. februar 2020 Forfatter #10 Skrevet 13. februar 2020 2 timer siden, Xcase33 skrev: Høres veldig ut som en Myers Briggs ES-xx type mannfolk. De er veldig på, overfladisk sjarmerende, mest empatisk i ord og ikke handling. Ikke noe galt i det, men de er ikke særlig "dype" eller seriøse om du kan kalle det. Aner ikke hva type menn du liker eller hva MBTI du er selv. Er du av den Introvert iNtuitive typen så vil dere sånn sett "snakke" 2 ulike språk. Du er 22år, mannfolk som springer bort til deg er stort sett samme type mannfolk. Den typiske Extrovert Sensing typen, det finnes andre typer mannfolk som fungerer helt annerledes men de sjekker deg ikke opp. Der må du ta initiativet selv noe jeg regner med er uaktuellt. Det er akkurat det jeg tenker. Han er utrolig sjarmerende, snill, smart og veldig på. Er utrolig redd for at han er en av de typene som er sånn til vanlig med alle jenter. Og med en gang jeg tar initiativet, så mister han interessen? Jeg er en veldig ekstrovert person. Elsker å ta en fest her og der. Sosialisere osv. Det har jeg fra før sagt i fra til han, og han vet jeg er en veldig ekstrovert person. Han sier veldig mye sjarmerende og kommer med en del komplimenter. Er redd for at han er en av de typene mennene som er sånn til vanlig og vipps så er det lett for han å bare ghoste meg elns
Svartfugl Skrevet 13. februar 2020 #11 Skrevet 13. februar 2020 11 timer siden, boooooo skrev: Vi har bare møtt hverandre tre ganger. Første gangen møttes vi på et bar og hadde det utrolig koselig og drakk en del. Vi pratet en del om alt sammen. 2 gangen møttes vi hos han, snakket en del og hadde sex. Dagen derpå får jeg en mld av han hvor han skrev: Du var nydelig. Virkelig!" også har vi da chattet frem og tilbake om hvor utrolig koselig det var, at han bla verdsetter de egenskapene jeg har og kommenterer osv. 3 gangen kom jeg til han og vi snakket en del. Han spurte bla. om jeg er ute etter i et forhold, hva slags gutter jeg liker, hva jeg ser i en gutt og om jeg dater en del. Svarte dermed at jeg dater svært lite, og tar det som det kommer. Vi snakket bla. om fortiden vår. At begge slet med depresjon Hva slags bøker vi har lest, trening og om masse andre ting som var veldig interessant. Fredagen var jeg da ute. Han var dermed på en bursdag. Han spurte meg om jeg ville møtes, men jeg svarte ikke han. Tenkte eg å svare han etterpå, men glemte det. Han sender mg dermed 5-6 mld hvor jeg er og hva jeg gjør. Ringte meg sånn 8 ganger. Men jeg var møkkdritings så blacket ut hjemme. Dagen derpå får jeg da en mld fra han at han beklager at han maste i går, men jeg syntes det var hyggelig. Lørdagen spør han hva jeg skal i dag. Jeg sier til han at jeg skal ut på byen, og han at han muligens kunne være med. Han hadde vært på nach og sovnet sånn til kl. 2100, før jeg fikk svar fra han at han var klar og ville joine. Men da var jeg allerede på festen. Får dermed flere meldinger fra han utover kvelden, men jeg svarer ikke fordi mobilen min døde. Søndagen spør jeg om han ville møtes. Men han var så sliten, og hadde hangover. Så da avtalte vi om å enten møtes på onsdagen eller torsdagen. I dag sendte jeg da han en mld. om han heller ville møte meg i dag, siden det passet best. Men fikk en mld fra han etter et par timer om at det er veldig mye å gjøre på jobb, så han blir ganske sent på jobben. Han skrev tilbake etter det: " er du busy til helgen?" Jeg skrev at jeg kunne sende han en mld på lørdagen om jeg kunne. Siden jeg ikke kunne på søndagen. Hva tenker dere? Jeg føler jeg har tatt sånn passe initiativ for å vise interesse at jeg liker selskapet hans. Han er utrolig kjekk, hyggelig, sjarmerende og smart. Jeg er utrolig redd for at han plutselig skal bare ghoste meg eller bare playe meg. Jeg har ikke vært singel så lenge, men lenge nok til at jeg er veldig fersk med dating og sånt. Har hørt så mye bla. at daten kan bare plutselig ghoste deg osv. Vil helst ikke havne i en sånn situasjon, hvor jeg blir såret. Er han interessert i meg? Og er han på vei til å ghoste meg? Hjelp. Er interessert i han. Begge er 22 år. Jeg lurer på noen ting....Da han spurte deg om du var ute etter forhold, hvorfor spurte ikke du ham om det samme? Det er umulig å vite hva noen av dere egentlig vil her, siden ingen av dere er spesielt tydelige eller gode på å gjøre avtaler. Dere ender ofte med å ikke svare hverandre fordi dere "er møkkdritings", glemmer det, eller så er telefonen død.... Når det er sagt, har dere jo snakket en del om personlige emner og dere har jo en del kontakt, han har jo vært ivirig på kontakt, så en viss interesse er det vel der....men hva med å gjøre en skikkelig avtale? Slutt med sånt tøys som "sender deg en melding på lørdag", gjør avtalen nå! Hvis han ønsker å sette av tid til deg, er han nok interessert. Og hva med å møtes edru? 3
boooooo Skrevet 13. februar 2020 Forfatter #12 Skrevet 13. februar 2020 (endret) 3 timer siden, Svartfugl skrev: Jeg lurer på noen ting....Da han spurte deg om du var ute etter forhold, hvorfor spurte ikke du ham om det samme? Det er umulig å vite hva noen av dere egentlig vil her, siden ingen av dere er spesielt tydelige eller gode på å gjøre avtaler. Dere ender ofte med å ikke svare hverandre fordi dere "er møkkdritings", glemmer det, eller så er telefonen død.... Når det er sagt, har dere jo snakket en del om personlige emner og dere har jo en del kontakt, han har jo vært ivirig på kontakt, så en viss interesse er det vel der....men hva med å gjøre en skikkelig avtale? Slutt med sånt tøys som "sender deg en melding på lørdag", gjør avtalen nå! Hvis han ønsker å sette av tid til deg, er han nok interessert. Og hva med å møtes edru? Nei, jeg spurte ikke tilbake. Og ja, han har nevnt om å møtes i edru og det samme har jeg også sagt tilbake. Tok jo nå initativet i går på om det passet for han, men da var det mye å gjøre på jobben dessverre. Det kan hende jeg ikke kan på lørdagen faktisk pga. Skal ut og spise med en venninne. Vet ikke helt hvor jeg lenge jeg blir med henne. Endret 13. februar 2020 av boooooo
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #13 Skrevet 13. februar 2020 Vente til lørdag for å si ifra om du kan møte han? Jeg hadde ikke giddet å vente på det... Anonymkode: 7cc30...22d 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #14 Skrevet 13. februar 2020 Det er jo du som player han. Du gosther han når du er ute. Han sender x antall meldinger og du svarer ikke..... Du holder han på gress med å ikke kunne svare før lørdag. Om han er en player eller ikke er vanskelig å svare på, men du oppfører deg ikke akkurat som en som vil ha ett seriøst forhold heller.... Om du er så redd for å bli såret at du ødelegger begynnende forhold, må du nesten skaffe deg hjelp! Anonymkode: c36ba...44a 13
Gjest Minesveiper Skrevet 13. februar 2020 #15 Skrevet 13. februar 2020 Jeg tenker at det er et godt tegn at du har vært med han utenfor byn. Jeg tror det viktigste for deg er å få til å forsette å møte han i det daglige slik at relasjonen deres ikke bare blir en fyllegreie. Det betyr ikke at du ikke kan møte han på byn, men få han til å investere tid utenom det også.
Xcase33 Skrevet 13. februar 2020 #16 Skrevet 13. februar 2020 10 hours ago, boooooo said: Det er akkurat det jeg tenker. Han er utrolig sjarmerende, snill, smart og veldig på. Er utrolig redd for at han er en av de typene som er sånn til vanlig med alle jenter. Og med en gang jeg tar initiativet, så mister han interessen? Jeg er en veldig ekstrovert person. Elsker å ta en fest her og der. Sosialisere osv. Det har jeg fra før sagt i fra til han, og han vet jeg er en veldig ekstrovert person. Han sier veldig mye sjarmerende og kommer med en del komplimenter. Er redd for at han er en av de typene mennene som er sånn til vanlig og vipps så er det lett for han å bare ghoste meg elns Personlig er jeg mer Introvert iNtuitive skrudd sammen, så jeg tolker komplimenter utfra handlinger enn ord for ord. Ord brukes for å manipulere oftest til en tankegang hos deg som er fordelaktig for andres agenda. Overbruk av komplimenter på denne måten giør egentlig verdien av det veldig utvannet. Det går inflasjon i alt, og det mister litt sin rot i virkeligheten. Har han virkelig råd til\er kredittverdig for alle de komplimentene som ikke koster noe der og da å si? Vet at du som ekstrovert tar innover deg energien som folk gir deg rent kognitivt, men du bør søke litt innover i deg selv og reflektere litt analytisk over det hele også. Eller du kan jo selvsagt bare flyte på bølgen så lenge den varer og se hvor du ender opp. Som regel så ender man opp med en følelse av å vært for naiv, og blitt forledet med en total opplevelse av tomhet og å ha blitt utnyttet. Koster mindre å søke litt innover i seg selv underveis og se situasjonen fra et litt mer analytisk perspektiv. 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #17 Skrevet 13. februar 2020 10 timer siden, boooooo skrev: Det kan hende jeg ikke kan på lørdagen faktisk pga. Skal ut og spise med en venninne. Vet ikke helt hvor jeg lenge jeg blir med henne. Jeg synest det er bra du har ditt liv og ikke kansellerer "alt" pga en mann. Men samtidig kunne jeg kjent at din interesse ikke helt var tilstede. Anonymkode: b934d...9fc 4
Jalee Skrevet 13. februar 2020 #18 Skrevet 13. februar 2020 Du må steppe opp gamet ditt om du vil få til det her. Han virker jo interessert som bare det. Er du ute etter noe seriøst bør du kanskje lære deg å drikke mindre og lade telefonen. 7
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #19 Skrevet 13. februar 2020 Her er det du som er playeren, ikke han. Anonymkode: 57ec4...368 7
Hr. Aktiv Skrevet 13. februar 2020 #20 Skrevet 13. februar 2020 Du har tatt insj? Du verden. I min verden har du jo avvist ham to dager på rad. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå