AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #41 Del Skrevet 14. februar 2020 På 12.2.2020 den 14.27, AnonymBruker skrev: Skal ha visning til helga og er redd for å gå i klassiske feller. Var stylist som fikset før fotografen var her, men nå er jeg på egenhånd. Noen tips? Og hva må jeg absolutt ikke finne på? Anonymkode: 21263...099 1. Ikke bruk parfyme, parfymert såpe, duftlys, incens, vaskemidler med lukt eller annet (blant teite eksempler er bakverk(!)). Enhver oppegående kjøper antar (med rette) at du forsøker å dekke over lukten av røyk, råte, fukt eller annet ekkelt. Den eneste grunnen til at et rom skal lukte sånne som helst er for å dekke over noe. Så om du vanligvis bruker produkter som stinker; bytt dem ut. 2. Ikke tenn stearinlys. Se punktet over. 3. Rydd under vasken, i klesskapet og oppå alle skap sånn at folk ser vannlås, tak, bunn i skap og bakvegg. Kjøpere som er noenlunde vettuge sjekker alltid skapet under vasken, klesskapet og taket i alle rom. Vi er oppå jakt etter det åpenbare: stink og fukt. 4. fjern «tull» fra leiligheten. Joda, alle forstår at det er enklere å henge opp et bilde fra Skeidar enn å male veggen (og ingen bryr seg), men ikke ha for mye dill. Har du et bord: sett maks en ting på det. Har du en vinduskarm: rydd den. Har du bilder av 30 familiemedlemmer på veggen og 40 flasker sprit i skapet: fjern alt. Har du et teppe på et gulv som ikke er stygt; ta vekk teppet (folk vil ellers anta at gulvet under teppet er skadet og ta høyde for å bytte ut gulvet). Og dersom du har noe i leiligheten som kan hentyde til at du er et uansvarlig menneske; få det ut dørene. Kjøper er redd for oppussing utført av tosker, så du ønsker virkelig fjerne alt som kan så mye som hinte om at du er i kategorien. Anonymkode: 83ae1...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krok1 Skrevet 14. februar 2020 #42 Del Skrevet 14. februar 2020 Det verste jeg ser er ihjelstyla boliger, shabby "chic" , akkurat samme boka på bordet, og diarébilder på veggene, og samme tekopp med samme brukte pose, som i alle de andre boligene megleren selger. Teppe slengt på skrå over senga. Jeg ser etter hvordan jeg kan gjøre boligen til min, altså plass (jeg kikker i skap!) og hvor enkelt det er å endre layout og plassering av møbler. Og sjekker det tekniske, så det må være mulig å åpne vindu og dører. Rene sluk er bonus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå