Michaelhe Skrevet 12. februar 2020 #1 Del Skrevet 12. februar 2020 (endret) Hei, jeg prøvde å legge ut et innlegg om bloggen min historyradio.org, hvorfor ble det slettet. Jeg skjønner at jeg ikke er en ung jente med rumpeløft, men det finnes det mange mange andre som blogger om forskjellig på nettet. Er disse ekskludert fra Forumet? Endret 12. februar 2020 av Michaelhe skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 12. februar 2020 #2 Del Skrevet 12. februar 2020 Det er ikke lov med egenreklame på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 12. februar 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 12. februar 2020 52 minutter siden, CecilieX skrev: Det er ikke lov med egenreklame på forumet. Hva mener du? De skriver jo om bloggene sine alle de andre? Så du sier at om noen andre hadde skrevet om meg, så hadde det vært i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 12. februar 2020 #4 Del Skrevet 12. februar 2020 28 minutter siden, Michaelhe skrev: Hva mener du? De skriver jo om bloggene sine alle de andre? Så du sier at om noen andre hadde skrevet om meg, så hadde det vært i orden? De er relativt strenge på dette, slik at ikke forumet spammes ned av bloggere som ønsket oppmerksomhet. Det er det ingen brukere som er interessert i. Hvis andre åpner er tråd om deg, så er det greit. Noen har prøvd å omgå dette ved å late som de er en annen enn bloggeren, men det pleier å bli gjennomskuet. Jeg vil råde deg til å finne andre måter å promotere bloggen din på, det å skape irritasjon på KG ved å poste tråder med egenreklame eller forsøk på å promotere på andre måter vil bare virke mot sin hensikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 12. februar 2020 #5 Del Skrevet 12. februar 2020 KG er ikke den rette plassen for å spame ned. Så lenge du ikke blir nevnt innpå her av andre brukere, så burde du gå stille i dørene. For det er null problem og avsløre bloggere som fake til seg flere lesere eller følgere for få opp lesertallet på bloggen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 12. februar 2020 #6 Del Skrevet 12. februar 2020 Hei, Som CecilieX sier, så er det ikke lov å reklamere for egne varer og tjenester på forumet. Viser til regelen om reklame under: Sitat * Reklame og annonsering for varer og tjenester. Du kan heller ikke spre affiliatelenker eller lignende. Å lenke til sin private blogg er ok, hvis lenken har relevans til tråden og er en naturlig del av debatten. Du kan lese alle reglene våre her, og en utdypende presisering av de reglene som vi oftest rydder for i Rampelyset her. Ønsker deg en fin dag og lykke til med bloggen din Sol, admin. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 13. februar 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 13. februar 2020 7 timer siden, Sol Rampelyset skrev: Hei, Som CecilieX sier, så er det ikke lov å reklamere for egne varer og tjenester på forumet. Viser til regelen om reklame under: Du kan lese alle reglene våre her, og en utdypende presisering av de reglene som vi oftest rydder for i Rampelyset her. Ønsker deg en fin dag og lykke til med bloggen din Sol, admin. Ok, takk for at dere tok dere tid til å svare meg. Jeg tjener ingen penger på bloggen min, verken gjennom produktplassering eller noe annet slikt. (I motsetning til mange av rosabloggerne som tjener svære penger på dette). Men greit nok, jeg skal ikke trekke denne tråden ut lengre. Jeg har fått svaret på mitt spørsmål. Man prøver nå så godt man kan å markedsføre seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. februar 2020 #8 Del Skrevet 13. februar 2020 Du bør slette linkene dine. Både i undeteksten og i innlegget ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå