Gå til innhold

Liker ikke stemmen hans

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, gakk skrev:

Man velger ikke selv hva man tenner på. Jeg er også lyd menneske og ja, stemmen teller noe enormt, mer enn utseende for meg ihvertfall. Jeg tror ikke du kommer til å vende deg til stemmen hans, og du kan ikke be ham snakke anderledes. Ville du klart å snakke anderledes, eller satt pris på et sånt forslag? Ja, det er veldig synd når alt annet er bra, men hvis man må tvinge seg til å prøve å akseptere noe ved den andre da har man ikke noe godt utgangspunkt. 

Altså nei ville jo ikke satt pris på et sånt forslag hvertfall ikke om det var veldig direkte og seriøs. Men derfor jeg lurer på om det fins noen litt udirekte og hinthint måte å gjøre det på. For exempel at vi skal leke hvor dypt og lyst stemmene våre kan gå også når han lager mørkere stemme si hvor sexy den er eller noe 😂 Bare klarer ikke foreslå en sånn lek ut fra det blå heller lool 🤣

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du han gjør seg til? Synes han selv det er fint med nasal stemme? 😅

Kanskje han har kronisk tett nese? 🤔 

Anonymkode: 76eae...d4f

Jeg vet ikke men jeg spurte en kamerat jeg har som studerte med han for fem år siden og han sa han ikke husket sånn stemme ved han. Det er så teit for han har blitt rik og henger med fiffen hvor alle snakker litt i den tonen så det er derfor jeg senser at han gjør det til, det er bare så plagsomt at han er sånn når bare vi to er sammen også. Jeg vil ha en dyp mørk stemme som sier god morgen når vi våkner, ikke en lys leke-speaker-på-60-tallet-mens-man-klyper-seg-i-nesen-og-vrenger-halsen-for-å-høres-overklasse-ut stemme hvor jeg tenker "hallo tuller du eller, slapp av med den stemmen!" 😣😣

Jeg får ikke det jeg trenger av dirty talk og har ikke villet spørre om det heller fordi stemmen hadde ødelagt det. Det er så typisk når man endelig finner en som er perfekte kjærestematerialet og drømmemannen på papir at noe så teit som stemmen skal stå i veien, føler meg så teit men det er liksom ingenting med stemmen som gjør at jeg blir tent eller tenker at jeg er heldig som har en så flott manne-mann. 😕

Anonymkode: 96628...6e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er han nok ikke rette mannen for deg, uansett hvor teit det kanskje høres ut. Sånn.er vi skapt vi mennesker; en kjæreste skal føles rett med tanke på stemme, kroppslukt og andre slike ting :)Forresten, jeg har selv avsluttet datingen med en mann som luktet "feil". Luktet ikke stygt eller noe, men det stemte ikke for meg. 

Anonymkode: ff262...61e

Ja droppet også en for feil kroppslukt for noen år siden.  Det er så rart og litt dumt at det har så mye å si, men det har det! Jeg har gitt det et forsøk en stund nå for han har toppkvaliteter ellers og er sånn sett beste catchet jeg noen gang har møtt.. Men jeg får turnoff bare vi snakker i telefon på kvelden,  er vant med å savne mannen og drømme meg bort i stemmen men med han her er det bare irriterende og begynner å gi meg turnoff på han. 😣

Skrevet
7 timer siden, Castor Troy skrev:

Nå har jeg blitt veldig nysgjerrig og vil høre den selv 😂 Kan du sammenligne den med en kjendis feks?

Huff haha... Ja det nærmeste jeg kommer på er som sagt Steve Urcle, men ikke like høylydt. Eller:

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

en lys leke-speaker-på-60-tallet-mens-man-klyper-seg-i-nesen-og-vrenger-halsen-for-å-høres-overklasse-ut stemme 😕

Føler meg slem nå! Vet jo ikke om han er sånn men tror man kan sammenligne det med Linni Meister på en måte. Man hører at hun anstrenger seg for å ha den stemmen og jeg har hørt hun snakke mer normalt og det var mye finere. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du han gjør seg til? Synes han selv det er fint med nasal stemme? 😅

Kanskje han har kronisk tett nese? 🤔 

Jeg må innrømme at exmannes stemme kunne gå meg på nervene til tider. Kjenner igjen problemstillingen, men lar ikke stemmen være avgjørende. Men tenk deg når alt annet av irritasjonsmomenter - (om det er noe da) dukker opp. Da blir ekstra ille med en irriterende stemme på toppen av det hele. 

Anonymkode: 76eae...d4f

Hahah. Så sant.

- Ååh, hvorfor kan du aldri rydde opp etter deg??

- Men jeg...

- Åh, ti still med den jæ... andestemmen din 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...