AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #1 Skrevet 11. februar 2020 Sikkert utrolig teit men stemmen har mye å si for meg da jeg basically tenner på lyd. Vant med å ha telefonsex, dirtytalk i senga, kunne smile bare av å høre stemmen til en mann. Men han jeg ligger med nå og er på dealern med har så turnoff stemme!!!! Han er kjempe bra kjærestemateriale ellers. Dette er ikke tull, må jeg lære meg å like det eller kan jeg forsøke å på en hint hint måte å høre om han kan snakke mørkere og på en litt annen måte? Høres ut som han gjør til stemmen sin, nasal og klump i halsen. Anonymkode: 96628...6e8
Castor Troy Skrevet 11. februar 2020 #2 Skrevet 11. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert utrolig teit men stemmen har mye å si for meg da jeg basically tenner på lyd. Vant med å ha telefonsex, dirtytalk i senga, kunne smile bare av å høre stemmen til en mann. Men han jeg ligger med nå og er på dealern med har så turnoff stemme!!!! Han er kjempe bra kjærestemateriale ellers. Dette er ikke tull, må jeg lære meg å like det eller kan jeg forsøke å på en hint hint måte å høre om han kan snakke mørkere og på en litt annen måte? Høres ut som han gjør til stemmen sin, nasal og klump i halsen. Anonymkode: 96628...6e8 Prøv å gjør han forkjølet, da høres det litt mer sexy ut 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #3 Skrevet 11. februar 2020 1 minutt siden, Castor Troy skrev: Prøv å gjør han forkjølet, da høres det litt mer sexy ut Ja litt sår hals og mer ruskete stemme 😂 Nei men seriøst Anonymkode: 96628...6e8
Gjest Familytree Skrevet 11. februar 2020 #4 Skrevet 11. februar 2020 Du kan snakke med ham om dette...?
Castor Troy Skrevet 11. februar 2020 #5 Skrevet 11. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja litt sår hals og mer ruskete stemme 😂 Nei men seriøst Anonymkode: 96628...6e8 LOL, hvis alt annet er bra kan det vel ikke være en dealbreaker. Tenk å bli dumpet fordi man ikke har sexy nok stemme 😂 Høres ut som en storyline tatt rett ut fra en amerikansk sitcom. Du kan jo høre på sexy musikk under sexen, kanskje barry white eller en med veldig mørk stemme. Eventuelt gi han taleforbud. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #6 Skrevet 11. februar 2020 Dama mi har også irriterende stemme. Kanskje jeg skal spørre om hun kan snakke mer sexy sånn jeg liker? haha not. Hva faen?! Anonymkode: cbb09...99e 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #7 Skrevet 11. februar 2020 5 minutter siden, Castor Troy skrev: LOL, hvis alt annet er bra kan det vel ikke være en dealbreaker. Tenk å bli dumpet fordi man ikke har sexy nok stemme 😂 Høres ut som en storyline tatt rett ut fra en amerikansk sitcom. Du kan jo høre på sexy musikk under sexen, kanskje barry white eller en med veldig mørk stemme. Eventuelt gi han taleforbud. Ja jeg veit, det er egentlig så idiotisk! Men sansecellene mine er veldig opptatt av lyd i egentlig alle sammenhenger. Jeg må for eksempel gå fra en cafe eller butikk om musikken er feil, mute tven om jeg ikke tåler stemmen til noen der. Har veldig skarp hørselssans og gått fra en eks med dyp mørk og sexy stemme med masse telefonsex, og nå til denne nasale nerden. Ikke helt Steve Urcle men jammen ikke langt i fra 😮 Anonymkode: 96628...6e8
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #8 Skrevet 11. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dama mi har også irriterende stemme. Kanskje jeg skal spørre om hun kan snakke mer sexy sånn jeg liker? haha not. Hva faen?! Anonymkode: cbb09...99e Hvis du hadde vært sammen med Linni Meister som obviously gjør til stemmen sin så syns jeg det hadde vært innafor å be hu snakke normalt! Anonymkode: 96628...6e8 2
Castor Troy Skrevet 11. februar 2020 #9 Skrevet 11. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja jeg veit, det er egentlig så idiotisk! Men sansecellene mine er veldig opptatt av lyd i egentlig alle sammenhenger. Jeg må for eksempel gå fra en cafe eller butikk om musikken er feil, mute tven om jeg ikke tåler stemmen til noen der. Har veldig skarp hørselssans og gått fra en eks med dyp mørk og sexy stemme med masse telefonsex, og nå til denne nasale nerden. Ikke helt Steve Urcle men jammen ikke langt i fra 😮 Anonymkode: 96628...6e8 Det er egentlig ganske fascinerende. Du har lyd/stemme fetish på samme måte som andre på KG har fetish for fedme, asiatiske eller afrikanske damer 😂Det spørs vel på hvor mange andre bra egenskaper han har da
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #10 Skrevet 12. februar 2020 5 minutter siden, Castor Troy skrev: Det er egentlig ganske fascinerende. Du har lyd/stemme fetish på samme måte som andre på KG har fetish for fedme, asiatiske eller afrikanske damer 😂Det spørs vel på hvor mange andre bra egenskaper han har da Vil ikke kalle det en fetisj, men lets be real, uvanlig rare stemmer er ikke akuratt tiltrekkende 😕 Har hørt like rar kanskje bare en gang i livet, om i det hele tatt. Han har mange bra egenskaper men dirty talk går hvertfall ikke, og jeg kan bli flau når han snakker offentlig noen ganger for det høres ut som at han gjør seg til så mye! Anonymkode: 96628...6e8
Castor Troy Skrevet 12. februar 2020 #11 Skrevet 12. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vil ikke kalle det en fetisj, men lets be real, uvanlig rare stemmer er ikke akuratt tiltrekkende 😕 Har hørt like rar kanskje bare en gang i livet, om i det hele tatt. Han har mange bra egenskaper men dirty talk går hvertfall ikke, og jeg kan bli flau når han snakker offentlig noen ganger for det høres ut som at han gjør seg til så mye! Anonymkode: 96628...6e8 Herregud 😂 Så det var virkelig ikke heldig at han med den stemmen møtte deg som har ganske strenge krav for stemmer 🤣 En person med "vanlig" stemme preferanser hadde kanskje bare godtatt det
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #12 Skrevet 12. februar 2020 Stemmen var det første jeg falt for ved mannen min, så jeg skjønner deg. En fin telefonstemme, for eksempel, blir man lett betatt av. Anonymkode: 865b5...63f 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #13 Skrevet 12. februar 2020 1 minutt siden, Castor Troy skrev: Herregud 😂 Så det var virkelig ikke heldig at han med den stemmen møtte deg som har ganske strenge krav for stemmer 🤣 En person med "vanlig" stemme preferanser hadde kanskje bare godtatt det Ja godt mulig det med en dose godvilje til 😝 Men ganske sikker på alle blir litt satt ut av den, eller hvertfall registrerer hvor spesiell og rar (og lite manndig) den er! 😖 Anonymkode: 96628...6e8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #14 Skrevet 12. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Stemmen var det første jeg falt for ved mannen min, så jeg skjønner deg. En fin telefonstemme, for eksempel, blir man lett betatt av. Anonymkode: 865b5...63f Jaaaaa ikke sant! Glad det er en som vet hva jeg mener! 👍 Anonymkode: 96628...6e8 1
Castor Troy Skrevet 12. februar 2020 #15 Skrevet 12. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja godt mulig det med en dose godvilje til 😝 Men ganske sikker på alle blir litt satt ut av den, eller hvertfall registrerer hvor spesiell og rar (og lite manndig) den er! 😖 Anonymkode: 96628...6e8 Nå har jeg blitt veldig nysgjerrig og vil høre den selv 😂 Kan du sammenligne den med en kjendis feks?
Jasmine9 Skrevet 12. februar 2020 #16 Skrevet 12. februar 2020 Man har den stemmen man har. Vanskelig å gjøre noe med det. Da kan jo ikke han være seg selv. Blir dette et stort problem for deg må du nesten gå videre. 2
gakk Skrevet 12. februar 2020 #17 Skrevet 12. februar 2020 Man velger ikke selv hva man tenner på. Jeg er også lyd menneske og ja, stemmen teller noe enormt, mer enn utseende for meg ihvertfall. Jeg tror ikke du kommer til å vende deg til stemmen hans, og du kan ikke be ham snakke anderledes. Ville du klart å snakke anderledes, eller satt pris på et sånt forslag? Ja, det er veldig synd når alt annet er bra, men hvis man må tvinge seg til å prøve å akseptere noe ved den andre da har man ikke noe godt utgangspunkt. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #18 Skrevet 12. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke kalle det en fetisj, men lets be real, uvanlig rare stemmer er ikke akuratt tiltrekkende 😕 Har hørt like rar kanskje bare en gang i livet, om i det hele tatt. Han har mange bra egenskaper men dirty talk går hvertfall ikke, og jeg kan bli flau når han snakker offentlig noen ganger for det høres ut som at han gjør seg til så mye! Anonymkode: 96628...6e8 Hvorfor tror du han gjør seg til? Synes han selv det er fint med nasal stemme? 😅 Kanskje han har kronisk tett nese? 🤔 Jeg må innrømme at exmannes stemme kunne gå meg på nervene til tider. Kjenner igjen problemstillingen, men lar ikke stemmen være avgjørende. Men tenk deg når alt annet av irritasjonsmomenter - (om det er noe da) dukker opp. Da blir ekstra ille med en irriterende stemme på toppen av det hele. Anonymkode: 76eae...d4f 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #19 Skrevet 12. februar 2020 Da er han nok ikke rette mannen for deg, uansett hvor teit det kanskje høres ut. Sånn.er vi skapt vi mennesker; en kjæreste skal føles rett med tanke på stemme, kroppslukt og andre slike ting Anonymkode: ff262...61e
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #20 Skrevet 12. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da er han nok ikke rette mannen for deg, uansett hvor teit det kanskje høres ut. Sånn.er vi skapt vi mennesker; en kjæreste skal føles rett med tanke på stemme, kroppslukt og andre slike ting Anonymkode: ff262...61e Forresten, jeg har selv avsluttet datingen med en mann som luktet "feil". Luktet ikke stygt eller noe, men det stemte ikke for meg. Anonymkode: ff262...61e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå