AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #21 Skrevet 12. februar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil si du er et rimelig ekstraordinært unntak om eksamen er viktigere for deg en folka i livet ditt. Hva gjør du med familien din når du har eksamen? Blokkerer dem? Anonymkode: ecdc3...9fe Hvorfor overdriver du? Han har ikke blokkert henne han bare sa han ikke hadde tid for å møtes på et par uker pga eksamen og ja jeg booker ikke avtaler med familien min heller når jeg har viktig eksamen jeg må fokusere på. Anonymkode: 789b9...b8e
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #22 Skrevet 12. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså... folk har eksamen, en har barn, hektiske jobber og alt som er. Men er en intressert å utvikle et forhold til noen så har en klar til å sende melding og tid med et avbrekk med en kaffepause også. Men... hun burde ikke gjort seg "liten" som et offer med å si hun er lei seg og hun føler hun står i veien for han. Anonymkode: 9674f...cd2 Hør her alle sammen! De som sier de ikke har tid er opptatt etc... IDIOTER! Sier jeg da uansett argument.For det finnes ikke argumenter, dere er bare idioter! Som tror at noen kjøper det billige argumentene deres om "dårlig tid" Selv den amerikanske presidenten har tid om han er forelsket! Til å sende meldinger som viser at en bryr seg. Det tar deg 1 minutt å sende en fucking melding. Som bare sier noe så enkelt som glad i deg, tenker på deg ... Ja bare sende et lite hjerte og vise at man bryr seg. Har ikke tid! De som sier dette er bare ikke interessert! Der ligger hele årsaken. Når de sier "har ikke tid" oversett dette til norsk inne i hodet deres "de er ikke interessert" Dette vet alle om de tenker over det, og hvem vil være sammen med noen som ikke er interessert ? Ingen. Da er det bare å trekke seg tilbake og ikke bruke mer tid på det til de viser interesse uansett årsak til at de ikke gjør det. Det kan tilgis kanskje en gang, aldri mer en det. Som oftest er det smarteste å bare gå videre etter første gang når man blir oppmerksom på manglende intresse. Anonymkode: a0d7e...2a1 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #23 Skrevet 12. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor overdriver du? Han har ikke blokkert henne han bare sa han ikke hadde tid for å møtes på et par uker pga eksamen og ja jeg booker ikke avtaler med familien min heller når jeg har viktig eksamen jeg må fokusere på. Bare kutt utdannelsen din! For den vil ikke hjelpe deg i fremtiden om du ikke klarer å gjøre noe annet en bare dette selv i eksamenstiden så vil du slite stort med å fungere i arbeidslivet  Men det er ikke årsaken. Årsaken til at man ghoster en kjæreste/date er alltid manglende interesse og bare det. ALLTID! Hva den manglende interessen kan skyldes? Puler på andre, lidelser av en eller annen sort, liker deg ikke, etc etc herfra til månen som du aldri får noen fornuftige svar på. Noen av de som mangler interesse vet det ikke selv heller kanskje, men betyr ikke noe for den som blir ghostet uansett. Manglende interesse er akkurat det uansett grunn. Komme seg vidre. Anonymkode: a0d7e...2a1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #24 Skrevet 12. februar 2020 5 timer siden, Minamemina skrev: Så utrolig feig metode. Er den andre personen helt kald og uten følelser? Vet ikke, trodde jeg kjente vedkommende ganske bra, og trodde aldri dette ville skje. Driter i det nå, går videre etter en liten pust i bakken, og ved rette anledning en gang senere skal jeg si ifra til henne om dette her. Det som er så skummelt er at man tror man kjenner en person etter en del måneder, men de har bare spilt et spill. Hadde foretrukket å bli dumpet hardt og brutalt foran denne ghostingen og slow fading som brukes av mange. Det tar da tid å komme seg videre når ikke noe er skikkelig avsluttet. Spesielt om man er langt ute i dating prosessen eller begynt et forhold. Anonymkode: a0d7e...2a1 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #25 Skrevet 12. februar 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hør her alle sammen! De som sier de ikke har tid er opptatt etc... IDIOTER! Sier jeg da uansett argument.For det finnes ikke argumenter, dere er bare idioter! Som tror at noen kjøper det billige argumentene deres om "dårlig tid" Selv den amerikanske presidenten har tid om han er forelsket! Til å sende meldinger som viser at en bryr seg. Det tar deg 1 minutt å sende en fucking melding. Som bare sier noe så enkelt som glad i deg, tenker på deg ... Ja bare sende et lite hjerte og vise at man bryr seg. Har ikke tid! De som sier dette er bare ikke interessert! Der ligger hele årsaken. Når de sier "har ikke tid" oversett dette til norsk inne i hodet deres "de er ikke interessert" Dette vet alle om de tenker over det, og hvem vil være sammen med noen som ikke er interessert ? Ingen. Da er det bare å trekke seg tilbake og ikke bruke mer tid på det til de viser interesse uansett årsak til at de ikke gjør det. Det kan tilgis kanskje en gang, aldri mer en det. Som oftest er det smarteste å bare gå videre etter første gang når man blir oppmerksom på manglende intresse. Anonymkode: a0d7e...2a1 Oi wow sorry for at du har blitt såret ass. Men nei det er ikke normalt å sende glad i deg , tenker på deg osv for alle eller i alle type relasjoner om man ikke er kjærester. For noen ikke da heller.  Det er ganske vanlig å ikke ha tid, jeg prioriterer ikke tid på å treffe en flørt når jeg har eksamen eller søstra mi nettopp har født. Enig i at om det er gjentakende bortforklaringer 3-4-5 ganger så er han eller hun ikke interessert, men én gang hektisk periode, til og med to, det kan skje oss alle så ts overreagerte som tok det så dramatisk og det syns jeg du også gjør. Anonymkode: 789b9...b8e
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #26 Skrevet 12. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi wow sorry for at du har blitt såret ass. Men nei det er ikke normalt å sende glad i deg , tenker på deg osv for alle eller i alle type relasjoner om man ikke er kjærester. For noen ikke da heller.  Det er ganske vanlig å ikke ha tid, jeg prioriterer ikke tid på å treffe en flørt når jeg har eksamen eller søstra mi nettopp har født. Om man ikke er kjærester nei! Men det avhenger om hvor man er i relasjonen. Det var mitt eksempel. Tidlig i en datingfase er det ingen som klager om det går en uke mellom hvert treff, allikevel kan man vise litt interesser på meldinger. Prioriterer man ikke en flørt er du heller ikke interessert. Og det er jo slike som deg vi bør skygge langt unna  Anonymkode: a0d7e...2a1 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #27 Skrevet 12. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare kutt utdannelsen din! For den vil ikke hjelpe deg i fremtiden om du ikke klarer å gjøre noe annet en bare dette selv i eksamenstiden så vil du slite stort med å fungere i arbeidslivet  Anonymkode: a0d7e...2a1 Har du hørt en så teit påstand.. jeg har akkurat vært i eksamenstid selv, å tro meg; jeg gjore veldig lite annet enn å lese! Det betyr ikke at man ikke evner å fungere i arbeidslivet, allerede mange år i arbeidslivet bak meg jeg. Men når noe er viktig for deg, fokuserer du veldig på det. En eksamen har større fokus enn en flørt man akkurat har oppretta. Og hvis den flørten ikke tåler å ikke ha 100% oppmerksomhet i de få ukene det foregår, spørs det om det hadde vært noe for meg i alle fall... Når det er sagt ts, så burde han evnet å svart deg på meldingen. Det tar ikke lang tid å svare: vil gjerne treffes etter eksamen dd.dd., så det at han ikke svarer, er ikke et godt tegn. Hev deg over det, ikke blokk, mas, meld eller noe, ikke vis en eneste følelse, også går du bare videre. Ikke noe å samle på. Anonymkode: a452e...1dd
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #29 Skrevet 13. februar 2020 Hvorfor skal hun ikke blokkere han? Mange her som mener akkurat det. Han ser stadig på snap historiene men skriver aldri. Er jo tortur å fortsatt være venn med han uten noe som helst kommunikasjon. Verste er jo at han stadig er pålogget og følger med. Anonymkode: 07a65...3af 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #30 Skrevet 13. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal hun ikke blokkere han? Mange her som mener akkurat det. Han ser stadig på snap historiene men skriver aldri. Er jo tortur å fortsatt være venn med han uten noe som helst kommunikasjon. Verste er jo at han stadig er pålogget og følger med. Anonymkode: 07a65...3af Fordi det viser at hun bryr seg og er supersåret og fordi "keep your friends close, but your enemies closer". Hun bør fake at hun er totalt likegyldig til han. Anonymkode: ecdc3...9fe
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #31 Skrevet 13. februar 2020 Eksamen er helt klart viktigere enn dater og kjærester, så helt fair å roe dating og masse meldinger til det er overstått. Men med mindre hun ikke respekterer grensene hans og maser og vil ha bekreftelse dagen/natten lang, så er det ikke normalt å innføre null-kontakt i flere uker. Normalt sett går det helt fint å skrive en melding nå og da. Går det fint med lesingen? Treffes torsdag etter eksamen? I og med at han ville snakke om det, og at hun ikke fikk svar på meldingen hvor hun øste ut hva hun følte, så tviler jeg på at han kommer til å kontakte henne noe mer. Forstår det slik at de ikke er kjærester, men kun dater. Uvissheten og manglende avslutning ser ut til å slite på henne, så da foreslår jeg at hun sender en melding om at hun håper at det gikk fint med eksamen, og at hun synes det er best å sette strek for datingen. Så kan hun unfriende, men ikke blokkere. Anonymkode: 8bc87...ffa
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #32 Skrevet 13. februar 2020 Jeg syens venninnen din skal bare slette og blokkere han. Hvis fyren ikke tar kontakt eller ignorer mer, så sletter jeg han. Det er ikke noe grunn til å ha fyren på some fordi når jeg ikke skal møte fyren mer. Jeg gjorde det med en fyr fordi han ga meg mixed signaler og når jeg tok det opp, så fikk jeg som svar "dumt at du føler det sånn men det er ikke noe gjøre med det". Jeg slettet han og en time senere får jeg en sint melding på messenger. Vi snakket om det og ble enig om at vi skulle legge det bak oss, men så begynte han å ignorere meg. Jeg slettet han og blokkerte han fordi jeg ville ikke ha noen meldinger fra han. Menn er akkurat som busser, det kommer alltid neste. Venninnen din finner garantert en ny fyr som ikke er barnslig. Man leser ikke til eksamen 24 timer. Man kan sende melding når man har pause eller når man er ferdig med å lese for dagen. Anonymkode: 3026f...ea0 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #33 Skrevet 13. februar 2020 Fyren er pålogget hele tiden! Siste meldingen skrev hun " jeg ser du er pålogget men du kan ikke ta deg 2 sekunder å svare meg. Greit jeg skal ikke plage deg.sorry! Det ble sendt mandag for en uke siden. Etter det har hun ikke hørt noe som helst men hun ser at han sjekker snapp historiene hennes. Såå utrolig feigt gjort. Han jobber med mennesker så.han burde vite hvordan man behandler andre mennesker. Jeg har på følelsen at han tror hun vil.være der uansett.. Hun har gjort mye for han.. skrevet kort, Strikket plagg osv... Hun sliter veldig pga dette.. Anonymkode: 07a65...3af
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #34 Skrevet 13. februar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fyren er pålogget hele tiden! Siste meldingen skrev hun " jeg ser du er pålogget men du kan ikke ta deg 2 sekunder å svare meg. Greit jeg skal ikke plage deg.sorry! Det ble sendt mandag for en uke siden. Etter det har hun ikke hørt noe som helst men hun ser at han sjekker snapp historiene hennes. Såå utrolig feigt gjort. Han jobber med mennesker så.han burde vite hvordan man behandler andre mennesker. Jeg har på følelsen at han tror hun vil.være der uansett.. Hun har gjort mye for han.. skrevet kort, Strikket plagg osv... Hun sliter veldig pga dette.. Anonymkode: 07a65...3af Men hvorfor tar hun så lidende tone? "Unnskyld-for-at-jeg-er-til" er ikke den beste måten å få respons fra folk i forhold til noe som helst..At noen jobber med mennesker betyr heller ikke at de er snill eller har empati. Der fins absolutt sosiopat-sykepleiere og enda verre der ute. Livet er heller ikke sånn at bare man gir nok til noen, så vil de bli glad i én. Hun bør spare kortene og strikkepinnene sine til mennesker hun alt har etablerte relasjoner med. Heller strikke strømper til sin mor, enn strikke strømper til menn hun knapt kjenner for at de skal like henne. Prinsen fikk ikke Askepott fordi Askepott ikke klarte seg uten den skoen..Hun har all mulig rett til å føle seg såret, men hun spiller kortene sine utrolig dårlig nå. Be henne prøve et rollebytte fra Hanne Husmor til noe som går mer mot Dagny Demon, når noen har avvist henne. Å ta en sånn blanding av offer/anklagende/lidende tone vil ikke lede til noe annet en at hun selv får det enda verre enn det som strengt tatt er nødvendig. Anonymkode: ecdc3...9fe 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #35 Skrevet 13. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor tar hun så lidende tone? "Unnskyld-for-at-jeg-er-til" er ikke den beste måten å få respons fra folk i forhold til noe som helst..At noen jobber med mennesker betyr heller ikke at de er snill eller har empati. Der fins absolutt sosiopat-sykepleiere og enda verre der ute. Livet er heller ikke sånn at bare man gir nok til noen, så vil de bli glad i én. Hun bør spare kortene og strikkepinnene sine til mennesker hun alt har etablerte relasjoner med. Heller strikke strømper til sin mor, enn strikke strømper til menn hun knapt kjenner for at de skal like henne. Prinsen fikk ikke Askepott fordi Askepott ikke klarte seg uten den skoen..Hun har all mulig rett til å føle seg såret, men hun spiller kortene sine utrolig dårlig nå. Be henne prøve et rollebytte fra Hanne Husmor til noe som går mer mot Dagny Demon, når noen har avvist henne. Å ta en sånn blanding av offer/anklagende/lidende tone vil ikke lede til noe annet en at hun selv får det enda verre enn det som strengt tatt er nødvendig. Anonymkode: ecdc3...9fe Takk for utfyllende svar! Burde hun blokke han? Anonymkode: 07a65...3af
Alex_rude Skrevet 13. februar 2020 #36 Skrevet 13. februar 2020 Å herregud ! Visst hun hadde vært veldig opptatt av at han skal tenke at hun er gått videre og driter i han så bare lar hun være oh blokke han. Men siden hun lider av å se han online så ville jeg bare slettet han og blokket han overalt ja! Å faktisk gått videre og drit i den guttungen ! 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #37 Skrevet 13. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for utfyllende svar! Burde hun blokke han? Anonymkode: 07a65...3af Har svart på det tidligere i tråden. Min mening er nei (se tidligere post). Men om hun bare ender med å sende flere sånne sårete meldinger eller stalke han med å beholde kontakten er det bedre hun bare sletter. Anonymkode: ecdc3...9fe
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #38 Skrevet 13. februar 2020 På 11.2.2020 den 18.58, AnonymBruker skrev: Burde glemme han... Og lære til en annen gang for det var hun som ødela her.. Han sa fra at han hadde eksamen og mye å gjøre og da er det ganske needy å mase mere og spørre om han er interessert. Stol på han (med mindre han hele tiden kommer med nye unnskyldninger for å være opptatt) og la han få jobbe med eksamen og få litt space. Og å sende han klandrende meldinger om at hun er lei seg osv bare fordi han var nødt til å prioritere noe annet enn henne en kort periode for første gang , skjønner jeg også at han ikke gadd å svare på... Anonymkode: 789b9...b8e Nei nei nei.. hun ødela ingenting. Han sa han var opptatt i to uker. Så hun sendte en melding etter tre uker. Og uansett. Hvem er SÅ opptatt at man ikke klarer å sende EN melding iløp sv en/to/tre uker? 🤔 da er du ikke mye intressert.. Anonymkode: 9c169...a70 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #39 Skrevet 13. februar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei nei nei.. hun ødela ingenting. Han sa han var opptatt i to uker. Så hun sendte en melding etter tre uker. Og uansett. Hvem er SÅ opptatt at man ikke klarer å sende EN melding iløp sv en/to/tre uker? 🤔 da er du ikke mye intressert.. Anonymkode: 9c169...a70 Enig! Da jeg hadde eksamen så greide jeg å send en melding når jeg hadde pause eller når jeg var ferdig med å lese for dagen. Hvis han var veldig interessert så hadde han sendt en melding rett etter han var ferdig med eksamen. Anonymkode: 3026f...ea0
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #40 Skrevet 16. februar 2020 Sitat  Oppdatering :  fyren tok kontakt igjen og ville møtes Anonymkode: 07a65...3af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå