AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #1 Skrevet 11. februar 2020 En venninne har datet en fyr i flere mnd.de har hatt d veldig bra sammen men så hadde han en viktig eksamen så han sa til hun at han ikke får møtt hun på 2 uker. De 2 ukene har blitt 3 uker.hun sendte han en mld og spurte om han fortsatt var int.da skrev han at han hadde mye å gjøre om dagen osv.at de kunne møtes og snakke om d.( for 1 uke siden) da skrev hun at hun var veldig lei seg og følte hun bare sto i veien for han osv. Han svarte aldri tilbake! Det har gått 1 uke og han har ikke skrevet noe til henne.. burde hun bare slette han helt? Glemme.han? Eller vente? De er fortsatt venner på sosiale medier men han tar aldri kontakt. Hun har slitt veldig og sover dårlig på nettene.. Anonymkode: 07a65...3af
Anzii Skrevet 11. februar 2020 #2 Skrevet 11. februar 2020 Her hadde jeg glemt og gått videre. Er du interessert så klarer du å sende én melding i løpet av en uke! 16
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #3 Skrevet 11. februar 2020 Burde glemme han... Og lære til en annen gang for det var hun som ødela her.. Han sa fra at han hadde eksamen og mye å gjøre og da er det ganske needy å mase mere og spørre om han er interessert. Stol på han (med mindre han hele tiden kommer med nye unnskyldninger for å være opptatt) og la han få jobbe med eksamen og få litt space. Og å sende han klandrende meldinger om at hun er lei seg osv bare fordi han var nødt til å prioritere noe annet enn henne en kort periode for første gang , skjønner jeg også at han ikke gadd å svare på... Anonymkode: 789b9...b8e 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #4 Skrevet 11. februar 2020 Ikke send mere meldinger nå! Det ødelegger enda mer. Anonymkode: 789b9...b8e 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #5 Skrevet 11. februar 2020 Hun har ikke sendt noen meldinger til han etter det hun sist skrev for en uke tilbake. Hun tenker ikke å kontakte han i det hele tatt. Hun håpet jo på at han ville ta kontakt men begynner å miste håpet.. best å bare blokkere fyren? Anonymkode: 07a65...3af 1
Castor Troy Skrevet 11. februar 2020 #6 Skrevet 11. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hun har ikke sendt noen meldinger til han etter det hun sist skrev for en uke tilbake. Hun tenker ikke å kontakte han i det hele tatt. Hun håpet jo på at han ville ta kontakt men begynner å miste håpet.. best å bare blokkere fyren? Anonymkode: 07a65...3af ghosting er trist, har opplevd det selv. Bare å blokkere og glemme så godt man kan 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #7 Skrevet 11. februar 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har ikke sendt noen meldinger til han etter det hun sist skrev for en uke tilbake. Hun tenker ikke å kontakte han i det hele tatt. Hun håpet jo på at han ville ta kontakt men begynner å miste håpet.. best å bare blokkere fyren? Anonymkode: 07a65...3af Nei blokkere er like teit og furt som å si man er lei seg og såret fordi han har eksamen. Da skjønner han hvor mye hun bryr seg. Bare lat som ikke noe Anonymkode: 789b9...b8e 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #8 Skrevet 11. februar 2020 Been there done that. Jeg hadde sletta fyren. Som jeg gjorde med de som ghosta meg. De kom ikke tilbake for det, men jeg slapp å se dem på some. Eneste som funker for meg for å komme over en fyr. Anonymkode: d5044...aa3 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #9 Skrevet 11. februar 2020 Hvis han hadde vært interessert i henne tilbake hadde han både truffet henne og holdt kontakten på andre måter i eksamenstiden. Det er ingen som setter eksamen over kjærlighet. Han bruker mest sannsynlig bare eksamen som en metode til å fade henne ut. Hun må bare gå videre og bør for sin egen stolhets skyld ikke sende flere meldinger der hun blotstiller at hun har følelser og er såret. Hun får han ikke noe mer av den grunn og vil bare føle seg mer verdiløs av det. Vil råde henne til å ikke slette han og heller avvise han på en minst like kjip måte tilbake ved neste korsvei som fint kan komme da menn har en tendens til å resirkulere kvinner de egentlig ikke er interessert bare for å såre dem igjen. Anonymkode: ecdc3...9fe 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #10 Skrevet 11. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han hadde vært interessert i henne tilbake hadde han både truffet henne og holdt kontakten på andre måter i eksamenstiden. Det er ingen som setter eksamen over kjærlighet. Han bruker mest sannsynlig bare eksamen som en metode til å fade henne ut. Hun må bare gå videre og bør for sin egen stolhets skyld ikke sende flere meldinger der hun blotstiller at hun har følelser og er såret. Hun får han ikke noe mer av den grunn og vil bare føle seg mer verdiløs av det. Vil råde henne til å ikke slette han og heller avvise han på en minst like kjip måte tilbake ved neste korsvei som fint kan komme da menn har en tendens til å resirkulere kvinner de egentlig ikke er interessert bare for å såre dem igjen. Anonymkode: ecdc3...9fe Ingen som setter eksamen over en flørt eller kjærlighet? Eksamen er helt avgjørende for resten av fremtiden og livet,  det er selvsagt mye viktigere enn en flørt. Flørten burde kunne venta noen uker Anonymkode: 789b9...b8e 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #11 Skrevet 11. februar 2020 Hvorfor har du skrevet ghostet med gråtefjes og så er det ikke deg en gang? Anonymkode: 5ae2b...657 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #12 Skrevet 11. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen som setter eksamen over en flørt eller kjærlighet? Eksamen er helt avgjørende for resten av fremtiden og livet,  det er selvsagt mye viktigere enn en flørt. Flørten burde kunne venta noen uker Anonymkode: 789b9...b8e Vil si du er et rimelig ekstraordinært unntak om eksamen er viktigere for deg en folka i livet ditt. Hva gjør du med familien din når du har eksamen? Blokkerer dem? Anonymkode: ecdc3...9fe 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #13 Skrevet 12. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev:  Anonymkode: 789b9...b8e Tror du bør lese innlegget igjen før du kommenterer så bastant. Han sa han var opptatt i to uker. To uker ble til tre uten kontakt. Hun tar kontakt etter tre uker. Han skriver han vil møtes for å snakke om det. Hører ikke noe mer på enda en uke før hun skriver at hun er lei seg. To meldinger i løpet av en mnd. er slettes ikke mas. Skjønner godt hun er skuffet og lei seg. Om man er interessert klarer man holde kontakten i løpet eksamensperioden. Sende én mld. i løpet av dagen er ikke for mye for langt. Han er ikke interessert. Handler ikke om at han er så opptatt. Anonymkode: 2fb5d...254 12
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #14 Skrevet 12. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror du bør lese innlegget igjen før du kommenterer så bastant. Han sa han var opptatt i to uker. To uker ble til tre uten kontakt. Hun tar kontakt etter tre uker. Han skriver han vil møtes for å snakke om det. Hører ikke noe mer på enda en uke før hun skriver at hun er lei seg. To meldinger i løpet av en mnd. er slettes ikke mas. Skjønner godt hun er skuffet og lei seg. Om man er interessert klarer man holde kontakten i løpet eksamensperioden. Sende én mld. i løpet av dagen er ikke for mye for langt. Han er ikke interessert. Handler ikke om at han er så opptatt. Anonymkode: 2fb5d...254 Burde hun blokkere han? De er fortsatt venner på sosiale medier men han har ikke kontaktet hun på over en uke og hun har heller ikke skrevet noe til han etter siste meldingen. Anonymkode: 07a65...3af
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #15 Skrevet 12. februar 2020 Har opplevd det samme med min dame, hun brukte "slow fade" og det er hakket verre en ghosting. Hun har ikke engang sagt om forholdet er over, noe jeg faktisk antar etter uker uten kommunikasjon. Jeg reagerer med å spille "dum". Sletter ikke noe sosiale media med henne, men sender heller ikke meldinger. Bare later som jeg går videre med hevet hode. Slett ikke, men ikke ta det opp heller slik at hun sakte men sikkert kommer deg videre. For meg er det trist som faen, men skal ikke vise mine følelser for noen som helst. Stoler ikke på mennesker før jeg kjenner de skikkelig heretter. Så må man bare være psykisk forberedt på at slikt kan skje i en datingfase ja faktisk også i begynnelsen på et forhold. Anonymkode: a0d7e...2a1 6
Minamemina Skrevet 12. februar 2020 #16 Skrevet 12. februar 2020 Så utrolig feig metode. Er den andre personen helt kald og uten følelser? Sånn gjør man bare ikke. Hva er så utrolig vanskelig med å si at man ikke er interessert lenger? Hva kommer det av at noen bare ghoster en annen person som bryr seg? Skjønner det bare ikke. 3
Gjest Proximus Skrevet 12. februar 2020 #17 Skrevet 12. februar 2020 3 minutter siden, Minamemina skrev: SÃ¥ utrolig feig metode. Er den andre personen helt kald og uten følelser? SÃ¥nn gjør man bare ikke. Hva er sÃ¥ utrolig vanskelig med Ã¥ si at man ikke er interessert lenger? Hva kommer det av at noen bare ghoster en annen person som bryr seg? Skjønner det bare ikke. Jeg tror det har blitt lettere slik i disse teknologiske dager hvor man ikke trenger Ã¥ forholde seg til folk pÃ¥ samme mÃ¥te som før. Man har fÃ¥tt en hel haug evneveike folk som ikke har (sett inn passende ord) til Ã¥ si noe f2f lenger Â
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #19 Skrevet 12. februar 2020 Altså... folk har eksamen, en har barn, hektiske jobber og alt som er. Men er en intressert å utvikle et forhold til noen så har en klar til å sende melding og tid med et avbrekk med en kaffepause også. Men... hun burde ikke gjort seg "liten" som et offer med å si hun er lei seg og hun føler hun står i veien for han. Anonymkode: 9674f...cd2 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #20 Skrevet 12. februar 2020 Dette med å ghoste noen er ganske ufint. Hva med å bare si at man ikke er interessert i stedet? Anonymkode: 678bb...8c7 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå