Gå til innhold

Vil selge brukte truser sokker osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men lurer på. Hvordan kan jeg være anonym med betalingsmåte? Værsåsnill hjelp

 

en som ikke er så veldig komplisert.

 

pleier å ta betalt fra vips vanligvis. Men hvordan kan jeg være anonym liksom

Anonymkode: dd3a7...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også lyst å selge det brukte undertøyet mitt. Hva skal jeg ta for de forskjellige? Boxere, strømpebukser og sokker? Kan jeg selge  T-skjorter? 

Er ganske maskulin mann i et maskulint yrke som bytter undertøy hver eneste dag. Hender jeg svetter mye. Men er renslig av meg. 

Kanskje opprette et skjult nr. som jeg har VIPPS på? 

Anonymkode: bc23c...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men lurer på. Hvordan kan jeg være anonym med betalingsmåte? Værsåsnill hjelp

 

en som ikke er så veldig komplisert.

 

pleier å ta betalt fra vips vanligvis. Men hvordan kan jeg være anonym liksom

Anonymkode: dd3a7...4e1

Hvor i all verden selger man brukt undertøy? Trodde både ebay og finn hadde regler mot dette 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymt? Hva tror du Ts?? Ingen menn gidder å kjøpe brukte truser om de ikke har et ansikt bak seg. Hvis ikke kan trusene komme fra en hvilken som helst nerd som har gnikket rumpesvetten sin i dem eller en stygg feit dundre på 50 år. 
Du må som regel vise deg en kort stund på cam (med klær på). Før de tar sjansen på å kjøpe trusene dine.. Summene kan da bli store. Tusen spenn!

Anonymkode: ae354...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hææ? Det kan da umulig være marked for slikt? Mye rart!

Hilsen forundret mann.

Anonymkode: 0ec48...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste anonyme betalingsmåte er cash eller kryptovaluta. De fleste menn som kjøper sånt er gamle og klarer ikke opprette kryptovaluta og de få som er unge gidder ikke fordi det er hundrevis av andre jenter å kjøpe mer lettvindt fra.

Råder deg til å ikke gjøre det, jeg har prøvd det og 19/20 menn prøver noe mer, krever å få ta av deg trusen selv, kjenne på deg/fingre deg, runke på trusa di eller deg mens du ser på osv. Det er Syyyyykt ekkelt. De vil alltid prøve seg på noe mer og jeg ble kjent med flere jenter på nettet som drev med det og flere av de sa de hadde blitt voldtatt og stalket osv.  

Eneste trygge måten fysisk er å sende pr post, eller møtes på offentlig folksomt sted, men de vil helst møtes i skogen, at du skal komme hjem til kjelleren i blokken de bor i, avsideliggende sted osv så sexmarkedet er IKKE trygt! 

 

Anonymkode: 55e1c...c61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er lurt å ha med i betraktning at de (svært få) menn som faktisk betaler for brukt undertøy er folk du ønsker å ha på svært lang armlengdes avstand. 

Det er nok gjerne ikke Guds gave til kvinner som gjør dette.

Det er ikke et glamorøst lukrativt marked. Det er dritten som kjøper dette. 

Endret av isw
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, isw skrev:

Jeg tror det er lurt å ha med i betraktning at de (svært få) menn som faktisk betaler for brukt undertøy er folk du ønsker å ha på svært lang armlengdes avstand. 

Det er nok gjerne ikke Guds gave til kvinner som gjør dette.

Det er ikke et glamorøst lukrativt marked. Det er dritten som kjøper dette. 

 

Når jeg drev med det en kort periode (fordi jeg trodde det bare var lettjente penger og trusesalg før jeg skjønte hvor ekkel den bransjen og kundene var) fikk jeg spørsmål fra en ungdomspolitiker med kjæreste om han kunne få kjøpe truse, runke i den mens jeg så på han og spørsmål om å få kjøpe runk eller sex av meg (bryte sexkjøpsloven som horekunde). Skulle tro bedre om han utenfra men som du sier er det bare dritten som kjøper dette! Trenger vel ikke nevne hvilket parti han var fra for det er mange av samme ulla der.. 

Anonymkode: 55e1c...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Når jeg drev med det en kort periode (fordi jeg trodde det bare var lettjente penger og trusesalg før jeg skjønte hvor ekkel den bransjen og kundene var) fikk jeg spørsmål fra en ungdomspolitiker med kjæreste om han kunne få kjøpe truse, runke i den mens jeg så på han og spørsmål om å få kjøpe runk eller sex av meg (bryte sexkjøpsloven som horekunde). Skulle tro bedre om han utenfra men som du sier er det bare dritten som kjøper dette! Trenger vel ikke nevne hvilket parti han var fra for det er mange av samme ulla der.. 

Anonymkode: 55e1c...c61

Det er kanskje noen få bra folk som kjøper brukt undertøy og bare har en fetish, men jeg tror de aller fleste som gjør det er folk som av diverse grunner er så motbydelige mot kvinner at de ikke kommer seg i nærheten av en uten å betale for det. Jeg tror ikke man vil at disse skal vite identiteten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, isw skrev:

Det er kanskje noen få bra folk som kjøper brukt undertøy og bare har en fetish, men jeg tror de aller fleste som gjør det er folk som av diverse grunner er så motbydelige mot kvinner at de ikke kommer seg i nærheten av en uten å betale for det. Jeg tror ikke man vil at disse skal vite identiteten din.

Enig,

Anonymkode: 55e1c...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...