Gå til innhold

Wenche Larsen

Minipilla

Anbefalte innlegg

Nå er dette bare spekulasjoner fra min side men tror hun kommenterer litt i sitt eget kommentarfelt.. Veldig likt hennes måte å ordlegge seg på

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe ekstremt stakkarslig over denne bloggeren. Alt fra drømmene om å bli kjendis og rød løper til gleden over å være en del av AB-sirkusets brødsmuler og snakking om "stormer" og "nettroll". Jeg har forsåvidt aldri likt, bare hatt vondt av henne pga den naive troen på alt som aldri kommer til å skje. Puteflaut.

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jukkapalme skrev:

Jeg håper hun og AB en gang blir uenige om noe og at AB skriker, truer og slenger på røret til henne også.

Er det noe som er sikkert, så er det at WL en dag vil få kjenne AB på kroppen selv. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra

Fascinerende at hun etter 8 mnd har 900 følgere på Instagram🤔 Hun som er den mest hardtarbeidende bloggeren i ABIP burde jo nå vært oppe i 9000 +!

Uflax at hun ble catcha i å kjøpe brukere, om ikke hadde hun kanskje hatt halvparten nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tenker at flere burde unfollow får å vise at dette er feil måte å håndtere det på. Vi har en AB og det holder syns eg. Wannabe AB har ingen noe godt av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Trude4 skrev:

Eg tenker at flere burde unfollow får å vise at dette er feil måte å håndtere det på. Vi har en AB og det holder syns eg. Wannabe AB har ingen noe godt av. 

Helt enig

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Trude4 skrev:

Har gjort det og håper flere følger ette.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Rettfralevra skrev:

0 klikk på Snap og blogg her i fra, kan ikke skjønne hvordan hun kan hevde at «følgere» øker?

Tror hun har høye besøkstall på Instagram, tross dårlig med likes og følgere. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lady T skrev:

Tror hun har høye besøkstall på Instagram, tross dårlig med likes og følgere. 

Man kan vel ikke se besøkstall på Instagram? Isåfall er dette nytt for meg. Hvor kan man sjekke det?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Diamant skrev:

Man kan vel ikke se besøkstall på Instagram? Isåfall er dette nytt for meg. Hvor kan man sjekke det?

Jo, det ser den som eier profilen hvis man har bedriftsprofil, noe jeg regner med hun har.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15-1553762621-instagram_bedrift_innsikt.thumb.jpg.2a6ce0cd60e0d82a41904c1724a192c6.jpg

Her er et eksempel jeg fant på Google. Man får opp både eksponeringer, rekkevidde og litt ulike tall på hvert enkelt bilde.

Edit: ser nå at dette gjaldt promotering, men dete er samme prinsipp for besøkstall uten promotering.

Endret av Lady T
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lady T skrev:

15-1553762621-instagram_bedrift_innsikt.thumb.jpg.2a6ce0cd60e0d82a41904c1724a192c6.jpg

Her er et eksempel jeg fant på Google. Man får opp både eksponeringer, rekkevidde og litt ulike tall på hvert enkelt bilde.

Bedriftsprofil-på-Instagram-5.png

Ah ok, takk :) Dette var helt nytt for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Diamant skrev:

Ah ok, takk :) Dette var helt nytt for meg.

Hun som har det Instagram-kurset som var ifm ABIP skriver på kurssidene at WL har svært høye tall, til tross for å følgere. Sitat fra https://palladinomedia.no/hvorfor-vaere-pa-instagram/ :

Sitat

Flere av de som har gått på kurs hos meg har minst like mange views som Kamille. La oss ta en av dem. Wenche Larsen. Hun har opp mot 90 000 views på Instagram kontoen sin. HVER UKE. 900 av de går daglig inn på bloggen hennes. Nå har ikke jeg tall på hvor mange som oppsøker bedriften etter at de har vært omtalt i et blad som Kamille, men at det er 900 pr dag, det tviler jeg på.

Det morsomste av alt. Wenche Larsen har bare 800 følgere på Instagram. Likevel er det 90 000 i uka, 180 000 pr 14. dag, som ser innleggene hennes. Altså mer enn Kamille og de fleste andre magasinene. Forskjellen er at det slutter ikke etter 14 dager. Så lenge Wenche produserer stoff fortsetter folk å se innleggene hennes og de fortsetter å besøke bedriften hennes.

Endret av Lady T
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lady T skrev:

Ja, hun var oppe i 920 følgere. Nå 905... 

Hun har har hatt en solid økning på alle sine kanaler sier hun i kommentarfeltet sitt 🧐

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra
3 minutter siden, Lady T skrev:

Hun som har det Instagram-kurset som var ifm ABIP skriver på kurssidene at WL har svært høye tall, til tross for å følgere. Sitat fra https://palladinomedia.no/hvorfor-vaere-pa-instagram/ :

Gått på samme mattekurs som AB : «Det morsomste av alt. Wenche Larsen har bare 800 følgere på Instagram. Likevel er det 90 000 i uka, 180 000 pr 14. dag, som ser innleggene hennes«

90.000, mest sansynnlig delt på 7 = ca 12.800 ( dette teller med om jeg går innom 10 ganger i løpet av en dag for å se hvor mange følgere og om hun har fått noen kommentarer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, Oh! skrev:

Hun har har hatt en solid økning på alle sine kanaler sier hun i kommentarfeltet sitt 🧐

902 følgere nå, så minsker stadig. Hun tjener heller ikke penger på noen av sine kanaler, men likevel er hun kjempefornøyd med kurset. Mette Ask fikk i alle fall en avtale med Ellos :tongue:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo horribelt. Av alle de som er innom WL sin Instagram, så er det tilnærmet ingen som legger igjen likes.

Endret av Skogspike
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Lady T skrev:

902 følgere nå, så minsker stadig. Hun tjener heller ikke penger på noen av sine kanaler, men likevel er hun kjempefornøyd med kurset. Mette Ask fikk i alle fall en avtale med Ellos :tongue:

901...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...