Gjest Destinella Skrevet 7. juni 2005 #1 Del Skrevet 7. juni 2005 Kan noen anbefale reisemål hvis jeg vil oppleve trend og moter, men ikke vil til de vanlige storbyene som New York, Milano, Paris, London etc? Finnes det noen nye og fremmadstormende steder det kunne vært artig å besøkt? Det trenger ikke bare være i Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixelite Skrevet 7. juni 2005 #2 Del Skrevet 7. juni 2005 Kan noen anbefale reisemål hvis jeg vil oppleve trend og moter' date=' men ikke vil til de vanlige storbyene som New York, Milano, Paris, London etc? Finnes det noen nye og fremmadstormende steder det kunne vært artig å besøkt? Det trenger ikke bare være i Europa.[/quote'] Det sies at motene kommer tidlig i Hellas, året før de kommer til oss. Hva med Athen? Ikke nytt og fremadstormende kanskje, men verdt et besøk eller fem :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 7. juni 2005 #3 Del Skrevet 7. juni 2005 Trenger ikke reise lengre enn til København før motene er adskillig tidligere ute enn her på berget. Du har i tillegg opp til flere danske designere som etterhvert har fått internasjonal anseelse. Ellers så er spanjolene også et motebevisst folkeslag, og vil anta (uten at jeg selv har vært der) at du vil finne mye bra i både Madrid og Barcelona. Sjekk forøvrig ut denne linken om verdens råeste handlegater: http://www.dinside.no/php/art.php?id=215176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå