AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #1 Del Skrevet 6. februar 2020 Jeg trenger nye ski, men hvilke? Jeg går for det meste turer i preparerte løyper, sammen med barna. Mest klassisk, men liker å kunne skøyte. Det blir neppe toppturer med det første. Jeg orker ikke styre med skismurning. Har ikke behov for høy fart nedover, men gjerne godt feste oppover. Hvilke ski anbefales? Kom gjerne med helt konkrete forslag👍 Skijungelen har blitt større siden jeg sist fikk nye ski for 25 år siden😌 Anonymkode: cf89a...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #2 Del Skrevet 15. februar 2020 Felleski hvis du skal slippe å styre med smurning. Godt feste oppover og nokså god glid nedover. Ikke noe særlig å skøyte med, men det går en liten stund. Dessuten er ikke smørefrie ski heller noe særlig til skøyting. Du kan kjøpe litt bredere ski som passer i sporet, men som samtidig gjør det lettere å gå utenfor sporet enn de smaleste skiene.Til skøyting er det best med rene skøyteski. Foreslår at du leser noen felleskitester. Sportsbutikken er ofte veldig flink å plukke ut passende ski. Anonymkode: 51c5e...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 15. februar 2020 #3 Del Skrevet 15. februar 2020 Felleski med bindinger som kan justeres for hånd forover og bakover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå