Kågebruker Skrevet 6. februar 2020 #21 Del Skrevet 6. februar 2020 De er enten for tynne eller for tykke. Liker damer som ser normale og sunne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 6. februar 2020 #22 Del Skrevet 6. februar 2020 nummer 3 og 5 ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #23 Del Skrevet 6. februar 2020 Nr. 2 og nr. 4. Anonymkode: ece5b...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #24 Del Skrevet 6. februar 2020 1, 3 og 5. Anonymkode: 0139e...206 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #25 Del Skrevet 6. februar 2020 Alle bortsett fra 2 og 7. Anonymkode: ddc5e...2da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 6. februar 2020 #26 Del Skrevet 6. februar 2020 17 minutter siden, Kågebruker skrev: De er enten for tynne eller for tykke. Liker damer som ser normale og sunne ut. Hva med sophie elise nummer 6, hun er vel ikke feit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #27 Del Skrevet 6. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og hva har dere erfaring med, positiv eller negativ gjerne. Anonymkode: c7746...cc6 Nummer 4 fra venstre😍😍 Anonymkode: f2bbb...bae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #28 Del Skrevet 6. februar 2020 Alle utenom de feite Anonymkode: bc723...5a8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 6. februar 2020 #29 Del Skrevet 6. februar 2020 Nr 3 er perfekt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 6. februar 2020 #30 Del Skrevet 6. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva syns dere om nr 6? Inkludert bryststørrelsen? Anonymkode: c0c4d...5c2 Det er jo sophie elise, men de puppene har jo tatt kvelden nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #31 Del Skrevet 6. februar 2020 Jeg må bare si en ting selv om jeg er dame. Ingen så veltrente ut, hva med en kropp som har litt muskulatur? Jeg syntes det blir feil å si atde store ser sunne ut, bare for å være snill? Men jeg syntes heller ikke de tynne ser bra ut, de er absolutt ikke et forbilde. Jeg har en kropp jeg er fornøyd med, trener jevnlig, ikke for tynn, men er slank. Alle har den kroppen de har - noen er sunne, noen ikke. Anonymkode: 32488...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #32 Del Skrevet 6. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må bare si en ting selv om jeg er dame. Ingen så veltrente ut, hva med en kropp som har litt muskulatur? Jeg syntes det blir feil å si atde store ser sunne ut, bare for å være snill? Men jeg syntes heller ikke de tynne ser bra ut, de er absolutt ikke et forbilde. Jeg har en kropp jeg er fornøyd med, trener jevnlig, ikke for tynn, men er slank. Alle har den kroppen de har - noen er sunne, noen ikke. Anonymkode: 32488...2b8 Damer med muskler blir for maskulint. Breie skuldre og litt muskler liker jeg ikke. Normal trening for å holde kroppen fit er ok. Anonymkode: bc723...5a8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #33 Del Skrevet 6. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Damer med muskler blir for maskulint. Breie skuldre og litt muskler liker jeg ikke. Normal trening for å holde kroppen fit er ok. Anonymkode: bc723...5a8 Akkurat det jeg mener. Ikke en funkygine jeg tenker på, men stram og litt sprett- rumpe :)) Anonymkode: 32488...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 6. februar 2020 #34 Del Skrevet 6. februar 2020 29 minutter siden, Castor Troy skrev: Hva med sophie elise nummer 6, hun er vel ikke feit Hun er for tynn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #35 Del Skrevet 6. februar 2020 6 Anonymkode: f5d7f...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #36 Del Skrevet 6. februar 2020 1 time siden, Castor Troy skrev: Det er jo sophie elise, men de puppene har jo tatt kvelden nå Åja hehe, men for meg er det drømmekroppen. Får lyst til å legge ut bilde av meg selv for å høre hva menn synes. Føler selv jeg er lubben, men vet ikke. Anonymkode: c0c4d...5c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 6. februar 2020 #37 Del Skrevet 6. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Åja hehe, men for meg er det drømmekroppen. Får lyst til å legge ut bilde av meg selv for å høre hva menn synes. Føler selv jeg er lubben, men vet ikke. Anonymkode: c0c4d...5c2 Så uten sillikon er hun ikke lenger drømmen 😛? Ja legg gjerne ut deg selv 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #38 Del Skrevet 7. februar 2020 4, så 6. Fra venstre Anonymkode: 27426...935 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #39 Del Skrevet 7. februar 2020 2 minutter siden, Castor Troy skrev: Så uten sillikon er hun ikke lenger drømmen 😛? Ja legg gjerne ut deg selv 😀 Hehe nei jeg liker ikke silikon. Men jeg visste ikke at det var henne. Vet ikke om jeg tør. Kroppen er jo ikke helt det samme som før et par unger. Anonymkode: c0c4d...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #40 Del Skrevet 7. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror heller de fleste vil være tiltrukket av Nr 4. Anonymkode: ef5a1...9c9 Skal jeg gjette så er nok nr 4 opp mot grensen for overvektig BMI, eller kanskje også over grensen. Anonymkode: e23a0...92d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå