Gå til innhold

Om bloggen Speiltvillingene


Ny Bruker

Anbefalte innlegg

Jeg jar tilogmed vært ute og luftet bikkja mens baby sover inne jeg. Har babycall med kamera og går bare så langt jeg har dekning. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 2/6/2020 at 9:20 AM, Ny Bruker said:

Fant kun lukkede tråder i Rampelysets arkiv, så jeg stiller spørsmålet i et nytt tråd.

I det siste innlegget skriver Stine hvordan dagen ser ut for mannen og henne, time for time. Barna  legger seg kl. 19. Hun og mannen jobber på byggeplassen kl. 20-01. Sover barna på 7 og 1 år alene i nabohuset?

Mulig det er normalt, men jeg tør ikke jobbe i hagen når barna er lagt for natta.

Det nye huset er typ 1 meter fra det gamle huset, de har babycall og to hunder. En rottweiler og en staff. Tror nok begge hundene skal klare å varsle rimelig godt om ukjente kommer på tunet. 

Synes forøvrig dette er en super blogg, positiv og inspirerende, hun driver ikke med noe drama og clickbait. 

Endret av BuffaloDuck
La til et ord
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vilt å se hvor mye hun eksponerer barna. Bare trist å se på. Kun for at hun skal slippe å ha en vanlig jobb.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, BuffaloDuck skrev:

Det nye huset er typ 1 meter fra det gamle huset, de har babycall og to hunder. En rottweiler og en staff. Tror nok begge hundene skal klare å varsle rimelig godt om ukjente kommer på tunet. 

Synes forøvrig dette er en super blogg, positiv og inspirerende, hun driver ikke med noe drama og clickbait. 

Jeg synes også bloggeieren er veldig flink og kreativ, og jeg er imponert over hvor mye rart hun får til! Jeg skulle bare ønske hun droppet reklamene med barna...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, skorpio84 said:

Jeg synes også bloggeieren er veldig flink og kreativ, og jeg er imponert over hvor mye rart hun får til! Jeg skulle bare ønske hun droppet reklamene med barna...

Dette er jeg enig i.

Men jeg synes ikke hun er blant verstingene hvis du skjønner hva jeg mener? Lurer på om det er pga produktene hun reklamerer for eller hva det er. Eller fremstillingen? 

Hun er utrolig flink til å skrive da, og selv reklame-innleggene er godt skrevet.

Antar det også er rammen rundt som får meg til å synes hennes eksponering ikke er så ille som de andre store mammabloggerne, det er ikke masse drama med familien, barnefedre, ekser, sexy bilder av henne selv osv, blant innlegg som handler om barna. Det er null drama.

Min mening er at jeg sitter igjen med en god følelse av en fin familie, og ikke noe ubehagelig selv om barna hennes blir brukt i reklame slik andre bloggerbarn blir. 

Hadde aldri tatt det valget selv, men når hun først har valgt å være mammablogger OG eksponere mindreårige synes jeg hun gjør det på en bedre måte enn mange andre. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, BuffaloDuck skrev:

Dette er jeg enig i.

Men jeg synes ikke hun er blant verstingene hvis du skjønner hva jeg mener? Lurer på om det er pga produktene hun reklamerer for eller hva det er. Eller fremstillingen? 

Hun er utrolig flink til å skrive da, og selv reklame-innleggene er godt skrevet.

Antar det også er rammen rundt som får meg til å synes hennes eksponering ikke er så ille som de andre store mammabloggerne, det er ikke masse drama med familien, barnefedre, ekser, sexy bilder av henne selv osv, blant innlegg som handler om barna. Det er null drama.

Min mening er at jeg sitter igjen med en god følelse av en fin familie, og ikke noe ubehagelig selv om barna hennes blir brukt i reklame slik andre bloggerbarn blir. 

Hadde aldri tatt det valget selv, men når hun først har valgt å være mammablogger OG eksponere mindreårige synes jeg hun gjør det på en bedre måte enn mange andre. 

 

Tror mye av det du skriver er grunnen til at jeg ikke reagerer voldsomt på eksponeringen av barn heller.

Skulle dog ønske hun skrev litt mer om husbygging/interiør og sying, enn barna. Hun er jo veldig kreativ og kan komme med mange gode innlegg. I tillegg er hun flink til å komme med økonomiske løsninger og fremstiller ikke seg selv som perfekt. 

Liker også at hun er en av få bloggere som utnytter jobben sin til å holde den yngste hjemme fra barnehagen lengst mulig. CBE, Pilotfrue og Villapaprika har jo sendt dem i barnehage ved første mulighet...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.2.2020 den 20.14, skorpio84 skrev:

Jeg vil ingen spesielle steder. Jeg påpeker bare at jeg syntes det var rart det ikke var blitt diskutert her, da mange andre kritiseres på det grunnlag her inne.

Det har jeg også lurt på.  Spes i forhold til denne den som har vært på topplista i så lang tid og er ganske synlig. Men det er vel fordi hu mor er ei likandes dame som har andre ting å komme med også (syingen) enn bare å vise frem barna,(selv om de sydde klærne ofte er PÅ barna) og så er hun ikke nebbete i kommentarfeltet heller. Og vips- så går hun under radaren. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Synes huset de har laget er ganske kjedelig jeg. Noen artige kreative løsninger, men ikke noe wooow. Blir for perfekt og påtatt alt sammen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo veldig perfeksjonist så det overrasker meg ikke at huset er fullstendig on fleek. Det er derimot merkelig at en perfeksjonist som henne ikke markerer reklamen tydelig nok. Fint om flere tar seg bryet med å tipse FT. (Jeg er bare så drittlei av å bli utsatt for skjult reklame overalt...)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim

Syns også huset er kjedelig. Litt umoderne, nesten? Sånn typ too much er ikke helt 2020, lizzom 🤪 Men digger trappa! Og det er helt sikkert deres stil. 

Men latterlig reklamemerking er det, ja, ikke noe nytt der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huset er bygget helt etter hennes/deres smak. Det er det viktigste.

 

Jeg er dødsimponert over hvor nøyaktig og flinke de er. Jeg er selv utålmodig og velger raske løsninger. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det knøttlille forsøket på å merke reklame på insta story, er det innafor? Må jo faktisk leite etter markeringen når man skjønner at dette må være en reklamepost

Screenshot_20200922_113246.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anquor skrev:

Det knøttlille forsøket på å merke reklame på insta story, er det innafor? Må jo faktisk leite etter markeringen når man skjønner at dette må være en reklamepost

Screenshot_20200922_113246.jpg

Reklamen skal vel være godt synlig 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Orly skrev:

Reklamen skal vel være godt synlig 

Hun snakker jo også forteller at det er reklame vel?  Kanskje folk må få seg større skjermer hvis de vil se ordet reklame så stort?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Dollyen skrev:

Hun snakker jo også forteller at det er reklame vel?  Kanskje folk må få seg større skjermer hvis de vil se ordet reklame så stort?

Det handler ikke om å få seg større skjermer, reklamen skal være godt Merket , ikke reklame med bittelite skrift 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Orly skrev:

Det handler ikke om å få seg større skjermer, reklamen skal være godt Merket , ikke reklame med bittelite skrift 

Jeg har dårlig syn og så det godt likevel 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
33 minutter siden, Dollyen skrev:

Jeg har dårlig syn og så det godt likevel 

Gratulerer. Det handler likevel om at det skal merkes slik at det ikke er noen tvil om at dette er reklame. Ved å legge teksten tilnærmet bak brukernavnet sitt så forsøker hun å skjule det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...