AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 Dere er ikke leger, men kanskje noen har noen tips? Jeg sliter veldig med utmattelse. Trøtthet, slitenhet. Orker ikke gjøre mer enn jeg strengt tatt må i hjemmet. Det har vart i flere år. Jeg har hatt ptsd, men tror ikke jeg har det mer. Føler meg ganske bra, sånn bortsett fra utmattelsen. Når jeg snakker med helsepersonell om den overveldende energiløsheten min, forklarer de det med at det må være et slags etterheng av ptsd/traumatisk oppvekst. Og jeg vet at det er en mulighet. Men må det det? Kan det ikke være noe annet? Og i såfall hva? Alle normale prøver som B12, jern, vitamin D, stoffskifte, diabetes og en hel rekke standardiserte blodprøver er tatt. Ikke noe utslag på noenting. Er det noe annet jeg burde be om blodprøve av? Anonymkode: 0ede3...f7d 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 Kan være alt fra stress til tarmsykdom. Det er et veldig generelt symptom. Anonymkode: bc7f5...525
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 Men hvilke prøver skal jeg be om å få tatt når lege sier at "det sikkert bare er mentalt"? Anonymkode: 0ede3...f7d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 er det mulig at du kan ha en immun-relatert sykdom? Lavt immunforsvar kan jo fort gi symptomer som du beskriver Anonymkode: 0300c...240 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #5 Skrevet 5. februar 2020 Det var stress for meg. Tåler fortsatt ikke stress mange år senere, men er til daglig mindre utmattet når jeg tar hensyn. Siden legen har tatt vanlige blodprøver som du forteller, ville jeg slått meg til ro med det om jeg ikke hadde andre symptomer som pekte mot sykdom. Anonymkode: 25480...16a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #6 Skrevet 5. februar 2020 Ja jeg har tips. Siden du har hatt PTSD, kan det være binyretretthet, det kan også være en virusinfeksjon som går under radaren til legene, og som kan bli utløst av traumer og ulike andre ting, dette ifølge Medical Medium. Vil anbefale enten boken Medisinsk Klarsynt eller Sunn Skjoldkjertel. Du kan også google "Medical Medium fatigue", her er ett av treffene: https://www.medicalmedium.com/thyroid-healing-medical-medium/fatigue Det er mange som har blitt friske av utmattelse ved å følge dette, og det er ikke noe drastisk, bare kostendring og urter/tilskudd. Anonymkode: abf57...5c3 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #7 Skrevet 5. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ja jeg har tips. Siden du har hatt PTSD, kan det være binyretretthet, det kan også være en virusinfeksjon som går under radaren til legene, og som kan bli utløst av traumer og ulike andre ting, dette ifølge Medical Medium. Vil anbefale enten boken Medisinsk Klarsynt eller Sunn Skjoldkjertel. Du kan også google "Medical Medium fatigue", her er ett av treffene: https://www.medicalmedium.com/thyroid-healing-medical-medium/fatigue Det er mange som har blitt friske av utmattelse ved å følge dette, og det er ikke noe drastisk, bare kostendring og urter/tilskudd. Anonymkode: abf57...5c3 Da kontrer jeg med denne linken da, https://www.lommelegen.no/alternativ-medisin/artikkel/binyrestress-er-ikke-en-diagnose/70160765 Så legger vi den død. Anonymkode: 78e48...398 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #8 Skrevet 5. februar 2020 Hvilke symptomer har du?! «Sliten og trøtt» er veldig generelt. Har du feks smerter, er du svimmel, hjertebank, kvalme, prikking og nummenhet?! Om du klarer å spesifisere noe utover sliten og trøtt så kan du ta med deg det til legen så har han/hun noe mer å jobbe etter. Sliten og trøtt er liksom så veldig genrelt og kan være hva som helst. Anonymkode: 0d904...9de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå