Xcase33 Skrevet 8. februar 2020 #101 Skrevet 8. februar 2020 On 2/6/2020 at 12:54 PM, AnonymBruker said: Jeg er ikke norsk, men jeg ser ut som norsk fordi jeg er russisk. Det finnes noen norske fine gutter, men når jeg er på tinder så matcher jeg nesten aldri med norske gutter. Ser ut som om utlendinger er mer interessert i hvordan jeg ser ut enn det norske er, har ikke så mye erfaring med norske gutter fordi det er bare de stygge som vanligvis er interesserte, men jeg kan få de kjekkeste og musklete utlendingene lett om jeg vil.. Har fått masse komplimenter på utseende mitt og jeg har ikke en trent kropp, men folk kaller meg "thick" på en bra måte. På grunn av genene mine så er jeg ganske heldig fordi jeg spiser mye junk, hvis jeg starter å trene så kommer jeg til å se ti ganger bedre ut. Sorry for at jeg "skryter" av meg selv, men ja, jeg har ganske bra selvtillit fordi har aldri møtt noen som er misfornøyd med noe med meg, haha. Kan egentlig ikke si så mye om norske fordi jeg tiltrekker utlendinger og utlendinger er vanligvis jævlig morsom og vi har samme humor fordi vi er utlendinger. Har ligget med en norsk gutt i hele mitt liv og jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det fordi jeg har høyere standarder... Alle utlendingene jeg har ligget med ser ut som modeller. Søsteren min får mer oppmerksomhet av norske gutter og jeg får mer oppmerksomhet av utenlandske gutter, har alltid lurt på hvorfor, men det skader meg ikke fordi jeg synes utlendinger er morsom. Alle gutter jeg har truffet er fuckboys og useriøse da. Anonymkode: 16491...015 Det er ikke veldig vanskelig å finne pene jenter...så hvis det var alt som betydde noe så hadde det vært lett. Så lenge du ser over snittet ut så er det egentlig personligheten din som avgjør om du er attraktiv eller ikke. Beklager men utseendet ditt vil aldri alene kompansere for personlighet. Det vil du nok skjønne mer når du blir eldre. Skal du treffe andre typer menn så må du selv ta initiativ. Det er bare stort sett en type mannfolk som sjekker opp damer, de andre typene vil du nok aldri oppleve da du selv må gi like mye for å bli kjent med dem. Det er ikke dem som kommer bort til deg på byen for å si det mildt.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #102 Skrevet 8. februar 2020 På 7.2.2020 den 18.43, AnonymBruker skrev: Da jeg var yngre syntes jeg det var frustrerende å være en høy, mørkeblond mann med blå øyne. Følte at flere av jentene syntes det var mer spennende med gutta som var litt mørkere i håret, som ble fortere brun osv. Den dag i dag ville jeg aldri byttet! Eneste jeg gjerne skulle hatt, er litt kraftigere skjeggvekst! 😂 Anonymkode: 1f3aa...859 Du er heldig. I Asia så hadde du ikke fått gå i fred...Utrolig mange Kvinner ønsker seg menn med ditt utseende. Anonymkode: d91a7...869
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #103 Skrevet 8. februar 2020 Jeg synes nordmenn er et ganske stygt folkeslag, sånn i sin helhet. Sett deg ned på et kjøpesenter midt på ettermiddagen en Lørdag og bare se på folk. Da får du se selv hvor lavt nivå det er på Nordmenn generelt. Det er veldig mange uattraktive og direkte stygge nordmenn, nivå er gjennomsnittlig lavt med svært få 10'ere. Jeg er inkludert i denne gruppen altså, sitter ikke å sier jeg er pen og alle andre er stygge. Det er ikke for å være frekk, det er fakta. Nordmenn er et stygt folkeslag. Det handler ikke direkte om farge... men bare utsende som en helhet. Aldri forstått hvordan utlendinger kan si at Nordiske kvinner er så vakre. Kanskje Danskene og Svenskene er det, har ikke sett stort på dem. Men Nordmenn er absolutt ikke et vakkert folkeslag. Det at du liker mørkhudede er en ting, det er ikke direkte det jeg snakke om. for det er din preferanse, jeg snakker om alle som en helhet. Anonymkode: 28ad4...6b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå