AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 Sikkert en upopulær mening, men jeg synes lyse menn er lite tiltrekkende. Må være høy og mørk. Har faktisk aldri hatt sex med en norsk. Er det bare meg? Og ja, dere menn har lov å si at norske damer er uattraktive også, om dere synes det. Uten sminke er de jo veldig blasse. - norsk jente, 23 Anonymkode: 61cb5...adc 3
Cinnamondiva Skrevet 5. februar 2020 #2 Skrevet 5. februar 2020 Ja, jeg skjønner deg utrolig godt. Liker det mørke og eksotiske bedre også. Brune øyner er det mest sexy jeg vet om. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 Det heter "lite attraktive" Anonymkode: 2d6cd...03a 10
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 Akkurat nå, Cinnamondiva skrev: Ja, jeg skjønner deg utrolig godt. Liker det mørke og eksotiske bedre også. Brune øyner er det mest sexy jeg vet om. Ja, enig 😍 Anonymkode: 61cb5...adc 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #5 Skrevet 5. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det heter "lite attraktive" Anonymkode: 2d6cd...03a Nå tror jeg du leter hardt etter feil her. Det er riktig å skrive uattraktiv. Ta et kjapt Google-search. Anonymkode: 61cb5...adc 2
Castor Troy Skrevet 5. februar 2020 #6 Skrevet 5. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert en upopulær mening, men jeg synes lyse menn er lite tiltrekkende. Må være høy og mørk. Har faktisk aldri hatt sex med en norsk. Er det bare meg? Og ja, dere menn har lov å si at norske damer er uattraktive også, om dere synes det. Uten sminke er de jo veldig blasse. - norsk jente, 23 Anonymkode: 61cb5...adc Synes alle raser har deilige mennesker. Norske kvinner som fraskriver seg norske menn er ofte overvektige og finner seg utenlandske menn som fortrekker litt junk in the trunk. 10
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #7 Skrevet 5. februar 2020 Nei, mange kjekke norske menn synes jeg iallefall 😌 Anonymkode: c3623...c6e 13
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #8 Skrevet 5. februar 2020 2 minutter siden, Castor Troy skrev: Synes alle raser har deilige mennesker. Norske kvinner som fraskriver seg norske menn er ofte overvektige og finner seg utenlandske menn som fortrekker litt junk in the trunk. Det er ikke min oppfatning. Jeg har bra kropp og mange norske gutter er interessert. Jeg opplever heller at utenlandske har høyere krav og vanskeligere å innlede forhold med. Anonymkode: 61cb5...adc 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #9 Skrevet 5. februar 2020 Jeg synes det er veldig mange kjekke norske menn. Jeg synes også at en del menn med mørke trekk er veldig kjekke, mest fordi det er noe "nytt" som man ikke ser hver dag her i Norge. Bor man i et land hvor flesteparten er mørke vil man jo se at de har like mange "uattraktive" ,om ikke flere, enn i Norge. De som faktisk er kjekke her i Norge/Skandinavia, synes jeg er de aller kjekkeste i verden☺️ Anonymkode: 92dca...99c 10
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #10 Skrevet 5. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er veldig mange kjekke norske menn. Jeg synes også at en del menn med mørke trekk er veldig kjekke, mest fordi det er noe "nytt" som man ikke ser hver dag her i Norge. Bor man i et land hvor flesteparten er mørke vil man jo se at de har like mange "uattraktive" ,om ikke flere, enn i Norge. De som faktisk er kjekke her i Norge/Skandinavia, synes jeg er de aller kjekkeste i verden☺️ Anonymkode: 92dca...99c Det er faktisk så sant det du sier! De virkelig fine er fine uansett rase. Veldig bra sagt. ts Anonymkode: 61cb5...adc
Gjest Familytree Skrevet 5. februar 2020 #11 Skrevet 5. februar 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må være høy og mørk Hello there...
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #12 Skrevet 5. februar 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert en upopulær mening, men jeg synes lyse menn er lite tiltrekkende. Må være høy og mørk. Har faktisk aldri hatt sex med en norsk. Er det bare meg? Og ja, dere menn har lov å si at norske damer er uattraktive også, om dere synes det. Uten sminke er de jo veldig blasse. - norsk jente, 23 Anonymkode: 61cb5...adc Flott, da holder du deg til de så blir vi alle fornøyde Anonymkode: 91325...1f8 2
Jasmine9 Skrevet 5. februar 2020 #13 Skrevet 5. februar 2020 Å dra alle norske menn over en kam å kalle dem uattraktive er lite reflektert. Alle er da forskjellig uansett hvor man kommer fra. En nordmann er ikke stort annerledes enn en svenske, en polakk, en brite eller en amerikaner. Da er det riktigere du sier at du personlig liker mørkhudede menn. 8
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #14 Skrevet 5. februar 2020 Blondt hår synes jeg er attraktivt på menn, men liker brunt hår med blå eller grønne øyne best😍 Anonymkode: cc613...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #15 Skrevet 5. februar 2020 22 minutter siden, Jasmine9 skrev: Å dra alle norske menn over en kam å kalle dem uattraktive er lite reflektert. Alle er da forskjellig uansett hvor man kommer fra. En nordmann er ikke stort annerledes enn en svenske, en polakk, en brite eller en amerikaner. Da er det riktigere du sier at du personlig liker mørkhudede menn. Du forsto sikkert hva jeg mente. Anonymkode: 61cb5...adc 2
Jasmine9 Skrevet 5. februar 2020 #16 Skrevet 5. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du forsto sikkert hva jeg mente. Anonymkode: 61cb5...adc Neh, for dette er individuelt. Her vil noen være enig med deg og andre være uenig. Smaken er som baken. 3
Bamseklemmer Skrevet 5. februar 2020 #17 Skrevet 5. februar 2020 Skjønner ikke hvorfor du heller skriver at "mørkhudete menn er attraktive" alt som skrives her på KG skal på død og liv ha en negativ vikling, ser jo mere ut som dere like å krangle enn å elske... jaja, det er bare så lett å avsløre slike brukere🙄 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #18 Skrevet 5. februar 2020 17 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Skjønner ikke hvorfor du heller skriver at "mørkhudete menn er attraktive" alt som skrives her på KG skal på død og liv ha en negativ vikling, ser jo mere ut som dere like å krangle enn å elske... jaja, det er bare så lett å avsløre slike brukere🙄 Du forstår jo hvorfor. TS ønsker å provosere frem en reaksjon, det er fryktelig opplagt. Anonymkode: 0d331...5b8 1
Bamseklemmer Skrevet 5. februar 2020 #19 Skrevet 5. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du forstår jo hvorfor. TS ønsker å provosere frem en reaksjon, det er fryktelig opplagt. Ja skjønner...må vel være mere kritisk på hva man kommenterer. Håper bare ikke noen svir håret til små svarte krøller når de helle bensin på bålet da😂
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #20 Skrevet 5. februar 2020 22 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Ja skjønner...må vel være mere kritisk på hva man kommenterer. Håper bare ikke noen svir håret til små svarte krøller når de helle bensin på bålet da😂 Hahahah 😂 Jeg skrev egentlig bare innlegget fordi jeg lurte på om det gjaldt fåtallet eller om flere jenter er som meg, var ikke meningen å provosere. Spennende å høre, bare. Kanskje motsetninger tiltrekker hverandre. ts Anonymkode: 61cb5...adc 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå