Gå til innhold

Norske menn uattraktive?

Fremhevede innlegg

Gjest Warrior
Skrevet

Har du sett alle norske menn i hele Norge siden du sier alle er uattraktive?🤔

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke norsk, men jeg ser ut som norsk fordi jeg er russisk. Det finnes noen norske fine gutter, men når jeg er på tinder så matcher jeg nesten aldri med norske gutter. Ser ut som om utlendinger er mer interessert i hvordan jeg ser ut enn det norske er, har ikke så mye erfaring med norske gutter fordi det er bare de stygge som vanligvis er interesserte, men jeg kan få de kjekkeste og musklete utlendingene lett om jeg vil.. Har fått masse komplimenter på utseende mitt og jeg har ikke en trent kropp, men folk kaller meg "thick" på en bra måte. På grunn av genene mine så er jeg ganske heldig fordi jeg spiser mye junk, hvis jeg starter å trene så kommer jeg til å se ti ganger bedre ut. Sorry for at jeg "skryter" av meg selv, men ja, jeg har ganske bra selvtillit fordi har aldri møtt noen som er misfornøyd med noe med meg, haha.

Kan egentlig ikke si så mye om norske fordi jeg tiltrekker utlendinger og utlendinger er vanligvis jævlig morsom og vi har samme humor fordi vi er utlendinger. Har ligget med en norsk gutt i hele mitt liv og jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det fordi jeg har høyere standarder... Alle utlendingene jeg har ligget med ser ut som modeller. Søsteren min får mer oppmerksomhet av norske gutter og jeg får mer oppmerksomhet av utenlandske gutter, har alltid lurt på hvorfor, men det skader meg ikke fordi jeg synes utlendinger er morsom. Alle gutter jeg har truffet er fuckboys og useriøse da.

Anonymkode: 16491...015

Skrevet

Jeg liker best nordiske menn, og det har mye med at jeg liker høye menn med bred kroppsbygning. Og generelt veldig maskulint utseende. Min oppfatning er at flere øst-europeere er lavere og kompakte, menn fra midt-østen har smalere benbygning og tynnere...

Anonymkode: 92dca...99c

• Liker 2
Skrevet
On 2/5/2020 at 1:57 AM, AnonymBruker said:

Det er ikke min oppfatning. Jeg har bra kropp og mange norske gutter er interessert. Jeg opplever heller at utenlandske har høyere krav og vanskeligere å innlede forhold med.

Anonymkode: 61cb5...adc

Interessant, jeg er pen og har bra kropp, får også høre at jeg er god og snill. Drar utenlandske menn som om jeg var en magnet, de er ekstremt interessert og pågående (amerikansk, australsk, tysk ++ har ikke noe å si, gjelder «alle»). Norske menn er ikke interessert i meg, verken ser på meg eller tar kontakt 😅

Anonymkode: add16...9d4

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

man bør sette seg litt inn i forskjellen på å skrive "Norske menn er uattraktive" noe som angår alle norske menn for alle folk og "jeg synes norske menn er uattraktive" ditt eget syn på norske menn, som er en setning som ikke sier at norske menn er uattraktive i seg selv, men at du ikke synes det.

Anonymkode: ec9b2...5c7

Det er da helt unødvendig. Det sier seg selv at påstander som "leverpostei er godt", "Coldplay lager kjip musikk" og "norske menn er ikke attraktive" er subjektive påstander.

Anonymkode: 65911...49a

• Liker 1
Skrevet

Har sett mange flotte norske menn. Da tenker jeg typisk blondt/mellomblondt/lyse brunt hår, blå øyne, ikke skjegg, høy og relativt arisk. Har vært forelska i en med slikt utseende, men han var halvt islender. Har ellers falt for et par andre norske menn med denne typen utseende. I tillegg har jeg to brødre som ser veldig norske ut og begge to er kjekke, flotte menn. 

Jeg faller både for de mørke og de lyse, for å si det sånn. Rase har ingenting å si, og de aller fleste menn er kjekke på sitt vis. For meg har personlighet såpass mye å si at om den er dårlig så er ikke utseende noe tess heller. Personlighet er så uhyre viktig at jeg kan ikke få sagt det nok.... Og nei, jeg liker ikke "bad boys". Er ikke tenåring lenger heller. 

Anonymkode: dae9f...5cc

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker best nordiske menn, og det har mye med at jeg liker høye menn med bred kroppsbygning. Og generelt veldig maskulint utseende. Min oppfatning er at flere øst-europeere er lavere og kompakte, menn fra midt-østen har smalere benbygning og tynnere...

Anonymkode: 92dca...99c

Min erfaring er motsatt. Øst-Europeere er ofte høye og brede over skuldrene. 

Skrevet
On 2/5/2020 at 1:49 AM, AnonymBruker said:

Sikkert en upopulær mening, men jeg synes lyse menn er lite tiltrekkende. Må være høy og mørk. Har faktisk aldri hatt sex med en norsk. Er det bare meg? Og ja, dere menn har lov å si at norske damer er uattraktive også, om dere synes det. Uten sminke er de jo veldig blasse.

- norsk jente, 23

Så lenge damer har et utseendet som ligger rundt snittet, så er det igrunnen personligheten som avgjør om de er attraktive eller ikke. Det attraktive ligger nok litt mer abstrakt enn lys,mørk høy, lav, nasjonalitet osv for de fleste.
Det er de peneste stripperene som tjener minst penger, det er en god grunn til det som sagt. 

Skrevet

Jeg syns også andre etnisiteter er penere.syns det finnes noen norske menn også, men færre av de. Min mening.

Anonymkode: 514eb...60d

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Men de ser jo gjerne litt dustete ut og posete i ansiktet 😅

Skrevet

Jeg er forresten naturlig blond og blå øyne, veldig typisk skandinavisk. Bare hatt kjærester med mørkt hår og mørke øyne, faller mest for det. Men de har vært etnisk norske, og fått fars brune øyne for eksempel. Etter en rundtur her og der rundt om i verden på ferie ser jeg norske menn stort sett er pene. Så jeg liker norske menn, men har som sagt bare draget på utenlandske menn, da spesielt amerikanske og australske av en eller annen grunn. De syns jeg er himmelfallen vakker, mens norske menn ikke engang merker min eksistens. Rart med det. 

Skrevet (endret)

Nordmenn kommer i alle farget og alle varianter. Lyst hår, mørkt hår, blå øyne, grønne øyne, brune øyne og så videre. 

Det kan således hende at problemet ligger i deg (hvis du virkelig mener at alle norske menn er uattraktive). Jeg personlig forventer et høyere refleksjonsnivå hos en 23 åring. Det er åpenbart at du har noen bilder i hodet som åpenbart ikke stemmer med samfunnet/andre på hva/hvem som er en norsk mann. 

Endret av Nooni
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes de flotteste er de som er høye, har blå eller grønne øyne, lys nordisk hud og mørkt hår/vipper/bryn. Ikke svart men brunt eller mørkebrunt. Dem er det mange av i Norge 😍 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Russiske damer er jo kjent for å være høye

Anonymkode: 65e37...910

Skrevet
På 5.2.2020 den 1.51, AnonymBruker skrev:

Ja, enig 😍

Jeg er motsatt av deg. Jeg Synes lyse menn med lys hud og lyse blå øyne er vakrest. Mørke menn er det kjedeligste og mest vanligste og finnes milliarder av i verden, mens lyse menn med blå øyne er sjeldent og eksotisk i verdens sammenheng. 

Anonymkode: d91a7...869

• Liker 3
Skrevet

Jeg er norsk selv og ønsker bare nordiske menn. Det har med utseende, kultur og språk å gjøre. Norske menn er de beste for meg, er sammen med en nå, men jeg blir stadig sjokkert over hvor lite familieorienterte de er. Det må være det eneste minuset, og dessverre et ganske stort et. 

Det klages mye over menns mentale helse og ensomhet her til lands, men jeg har jo selv erfart (både selv og ved observasjoner) at norske menn ikke griper de sjansene de har mens de ennå er relativt unge. Man får ikke nødvendigvis de sjansene som 40-åring som man avviste som 25-åring. 

Anonymkode: a2ad5...dec

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og svar til dette.

Edie, adm.

Skrevet
På ‎05‎.‎02‎.‎2020 den 13.04, AnonymBruker skrev:

Jeg er foresten en etnisk norsk dame, men jeg har mørkt hår og mørke øyne. Av en eller annen grunn har jeg alltid følt meg mindre pen fordi jeg ikke har blondt hår og blå øyne.

Anonymkode: 6922f...87b

Kan være like så vakkert ha mørkt hår og mørke øyne. Kommer an på personen, ansiktstrekkene etc.

Anonymkode: 930cd...d74

Skrevet

Da jeg var yngre syntes jeg det var frustrerende å være en høy, mørkeblond mann med blå øyne. Følte at flere av jentene syntes det var mer spennende med gutta som var litt mørkere i håret, som ble fortere brun osv. Den dag i dag ville jeg aldri byttet! 

Eneste jeg gjerne skulle hatt, er litt kraftigere skjeggvekst! 😂

Anonymkode: 1f3aa...859

• Liker 1
Skrevet
På 5.2.2020 den 1.51, Cinnamondiva skrev:

Ja, jeg skjønner deg utrolig godt. Liker det mørke og eksotiske bedre også. Brune øyner er det mest sexy jeg vet om. 

Din preferanse selvsagt. Bare veldig pussig å ekskludere mange mennesker her i Norge på dette merkverdige grunnlaget ditt. Strengt tatt er ikke mørke menn med brune øyne særlig eksotisk, da 90% av alle menn i verden innehar disse egenskapene

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...