AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #41 Skrevet 5. februar 2020 Ikke enig. Synes lyse menn er attraktive. Hadde skikkelig crush på Sven Nordin på 80-tallet, og mannen min er rødlig blond. Nå er jeg mørk selv, med veldig mørk far. Mamma var lys. Så kanskje det er noe i teorien din? Anonymkode: 885ef...a16 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #42 Skrevet 5. februar 2020 Liker best nordisk utseende. Men har vært sammen med en som var mørk i huden og da var han den vakreste jeg visste om. Så for meg handler det vel aller mest om personlighet. Men når jeg kun skal dømme folk etter utseende så foretrekker jeg lyse, helst blonde menn. Men synes det finnes vakre mennesker i alle hudfarger. Anonymkode: 9780d...e3d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #43 Skrevet 5. februar 2020 Begynte å tenke over det nå og jeg har faktisk utelukkende rotet med/vært sammen med menn med sort/mørkbrunt hår og svært mørke/kraftige øyenbryn og brune eller mørke øyne. Alle har vært norske (muligens blanda med noe annet bak i slekta ?) bortsett fra én som var 100% fra østeuropa da. Spiller da ingen rolle om mennene er utenlandske eller ikke, men jeg tiltrekkes nok rent fysisk menn som er mørke. Anonymkode: e4e1e...854
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #44 Skrevet 5. februar 2020 4 timer siden, milla80 skrev: Synes norske vikinger er best 😊❤️ Ja, vi tiltrekkes ofte av det motsatte av oss selv. Som min amerikanske mørkhudede sørstatsvenninne sier.... "I just love you Nordic blond vikings" Anonymkode: 37936...26d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #45 Skrevet 5. februar 2020 jeg synes kjemi og personlighet overgår om mannen er lys eller mørk😬og ved språkproblemer kan det være vanskelig å få til en dyp relasjon. da ser jeg vekk fra sex-det språket snakker de fleste menn🤭 Anonymkode: 547ff...c15
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #46 Skrevet 5. februar 2020 Jeg tiltrekkes kun av menn med nord-europeisk utseende. Men brunhåra menn med blå eller grønne øyne fremfor blonde menn, av en eller annen grunn 🤷🏼♀️ Anonymkode: d3e2b...fa2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #47 Skrevet 5. februar 2020 Jeg hadde aldri klart å hatt sex med en mørkhudet Anonymkode: 1cad6...b92 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #48 Skrevet 5. februar 2020 Norske og generelt skandinaviske menn er de kjekkeste. Anonymkode: 6b874...c97 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #49 Skrevet 5. februar 2020 For å si det sånn.. En solbrun kjekk mann med blondt hår, mørkt skjegg og blå øyne.. Da er jeg solgt🥰 Anonymkode: 399b0...d68 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #50 Skrevet 5. februar 2020 Jeg liker generelt hvite menn. Om han er nordisk eller søreuropeisk eller amerikansk eller australsk har ikke så mye å si. Om han har lys blondt hår eller mørk brunt hår har ikke så mye å si (bare han har hår), kunne godt gått for rødt også 😍. Om han har blå, brune, grønne, grå eller en annen farge på øynene er ikke så nøye. Men altså, hvite menn! 😍 De kommer i så mange fargenyanser og kombinasjoner at det er til å bli mo i knærne av. Har tidligere vært sammen med norske menn, de har vært veldig attraktive, fine og snille menn. Likevel giftet jeg meg med en greker. Ingen tror at han ikke er norsk ved å se på han. Hans far er blond og har blå øyne, mens min mann har brunt hår og brune øyne og huden hans er så solbrun om vinteren som jeg blir på mitt bruneste om sommeren. Så om sommeren så er han veldig mye brunere enn meg, nesten litt for brun. Forskjellen mellom hvite menn fra forskjellige land er litt utseende og resten kultur. Jeg ønsker en mann fra en litt mer patriarkalsk kultur enn det de fleste menn i Norge har. Anonymkode: 3af22...d3b 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #51 Skrevet 5. februar 2020 På tinder er det vanskelig å finne norske menn som jeg syns er attraktiv. Når jeg utvider søket utenfor Norge, syns jeg at det er flere attraktive utenlandske menn. Anonymkode: 1da5b...642 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #52 Skrevet 5. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi tiltrekkes ofte av det motsatte av oss selv. Som min amerikanske mørkhudede sørstatsvenninne sier.... "I just love you Nordic blond vikings" Anonymkode: 37936...26d Nei, vi tiltrekkes ikke oftest av det motsatte av oss selv. Da ville det ikke vært hvite mennesker igjen. Da ville alle par vært mixed-race og alle hadde sett helt like ut. Hvem skulle vi tiltrekkes av da, mener du, dersom vi bare tiltrekkes av de som er ulike oss, når alle er like? Anonymkode: 3af22...d3b 5
Jdz Skrevet 5. februar 2020 #53 Skrevet 5. februar 2020 (endret) Tror det handler litt om søken etter det eksotiske hos begge kjønn egentlig. Nå betyr det ytre egentlig ikke så veldig mye for meg til syvende og sist, men jeg har ofte følt at jeg har matchet på et "litt høyere nivå" når jeg er ute og reiser, både på Tinder og i det virkelig liv. Hun jeg er sammen med nå elsker mitt blonde (kommunegrå) hår og mine superstreite blå øyne og synes det er supereksotisk 🤣 Endret 5. februar 2020 av Jdz
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #54 Skrevet 5. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også mørke bryn og jeg tar sol, så jeg greier meg. Men skandinavere generelt har en annen hudtone/lyse øyne osv som gjør at man i mine øyne ikke er like pene som folk med mørke trekk. Tilbake til emnet; jeg kan se at en norsk mann kan være kjekk, for det er mange kjekke norske menn, men jeg klarer likevel ikke å tiltrekkes. Har datet et par norske, kjekke fyrer og virkelig prøvd å tiltrekkes de, men jeg har ikke greid det og måtte bare bryte kontakten. Det er noe med lys hud, blå øyne osv som jeg ikke greier, og lurer da på om det rett og slett er for likt mine egne gener til at jeg kan tiltrekkes av det. Anonymkode: 61cb5...adc Det tror jeg ikke. Men det kan være noe i at norske menn generelt er mer feminine enn utenlandske og at du derfor ikke blir tiltrukket av dem. Anonymkode: cc613...bf1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #55 Skrevet 5. februar 2020 Alle jeg har vært sammen med var mellom 175 og 185, blond og blå eller grønne øyne. Lys hudtone men som blir nydelig gyllen om sommeren. Høy panne, glattbarbert og ingen tatoveringer. Perfekt. Dere som liker mørke typer har da en fordel. Ca 90% av menneskeheten passer for dere. Anonymkode: 1af46...1e0 3
Fantorang1 Skrevet 5. februar 2020 #56 Skrevet 5. februar 2020 Jeg er lys blond, lys hud, blå øyne, ikke så høy og har et veldig ordinært "nordisk" utseende. Hadde sånn måtelig success med damene da jeg var yngre og dermed ikke særlig selvtillit. Det bedret seg etter noen år utenfor Norge i varmere strøk, hvor jeg hadde adskillig mer lykke på damefronten og tidvis følte meg ettertraktet. Har heller ikke slitt med å finne partner som voksen uten at jeg akkurat har kunnet velge å vrake da. Innser at mørke jenter har mer glimt i øyet til meg enn de som ligner mest på meg selv. Jeg liker egentlig best blåøyde blondiner om jeg fikk velge helt fritt, men er ikke så veldig opptatt av utseende isolert sett, personlighet er blitt mer verdsatt etter hvert som jeg blir eldre. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #57 Skrevet 5. februar 2020 To av de kjekkeste mennene jeg veit om er norske. Ene er typen min 😍 den andre er en jeg har sett i nabobyen. Blir feil å si at norske menn er unattraktive, kommer helt ann på øyet som ser Anonymkode: fa1d6...f0a 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #58 Skrevet 5. februar 2020 Liker alt mulig jeg. Er heller hvordan man ser ut som helhet som teller. Om personen har lyst hår, mørkt hår, blå øyne, grønne eller brune etc spiller ingen rolle. Har sett attraktive mennesker i alle ulike varianter. Har ingen spesielle preferanser. Kjæresten jeg har nå har brune øyne og brunt hår. Anonymkode: eb7e2...0f7
GrønnNellik68 Skrevet 5. februar 2020 #59 Skrevet 5. februar 2020 Smaken er som baken.. likte mørkt og eksotisk jeg og helt til jeg ble gift med en😂. Nå foretrekker jeg faktisk alle mulige varianter utenom mørk og eksotisk. Svak for litt rødhårede med skjegg... viking type. Syns ikke skalla menn er attraktiv og i min alder så er de fleste d.. i hvertfall få som er skallede som jeg syns er tiltrekkende. Nå er alt d her overfladisk utseende attraktiv men så kommer personlige biten. Liker alfa hanner... de er d ikke så mange av. konklusjon : nordisk og vest europeer er godkjent 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #60 Skrevet 5. februar 2020 Ja, min mann er dansk, mye bedre Anonymkode: 292d5...8fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå