Gå til innhold

Ta initiativ da for ****

Fremhevede innlegg

Skrevet
31 minutter siden, Bamseklemmer said:

Herrefred så godt å se at drømmedamer finnes og ikke bare er en drøm. Du er jo så enkel og ukomplisert, naaaah, blir faktisk selvskapsyk. Du scorer full pott på forståelsen av sex og livets små mysterier, blir litt tom for ord akkurat nå, unnskyld😘

Jeg lever i det mottoet: "det enkle er ofte det beste"🧡

Må du kommentere hver eneste gang en kvinne, her på forumet, enten legger ut bilde av seg selv eller forteller om sin seksualitet?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Må du kommentere hver eneste gang en kvinne, her på forumet, enten legger ut bilde av seg selv eller forteller om sin seksualitet?

Er du sjalu eller tåler du ikke at jeg roser damer som jeg liker? Du så sikkert at hun takket meg med et 😘 for ærlighet...

Skrevet
16 minutter siden, Bamseklemmer said:

Er du sjalu eller tåler du ikke at jeg roser damer som jeg liker? Du så sikkert at hun takket meg med et 😘 for ærlighet...

Ikke sjalu, men det er så ufattelig kleint å se deg hoppe på enhver kvinne her inne. I tillegg faller komplimentene dine i verdi når dets eneste kriterium er at vedkommende er hunkjønn og enten poster bilder av seg eller poster en kommentar om at vedkommende liker sex.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Ikke sjalu, men det er så ufattelig kleint å se deg hoppe på enhver kvinne her inne. I tillegg faller komplimentene dine i verdi når dets eneste kriterium er at vedkommende er hunkjønn og enten poster bilder av seg eller poster en kommentar om at vedkommende liker sex.

Ja, jeg elsker hunkjønn, slutt å stalk meg da, hopp over innleggene, få et bedre liv. jeg driter i hva diu skriver fordi du er negativ og må på død og liv svartmale meg. Ferdig!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har gitt de 2-3 ganger før jeg har gitt opp. Hvorfor skal jeg kaste bort tiden min på en mann som er en dott i senga? Jeg har vært tydelig på hva jeg liker. Bare vage svar tilbake og usexy tafsing tilbake. Blir helt matt

Kall det gjerne egoistisk. Hvorfor skal jeg gå videre med en mann som jeg ikke tenner på? Hvor vi har null sexuell kjemi? Er vel neppe intr for han heller. 

Anonymkode: ef01f...22b

Nettopp derfor du aldri vil oppleve noe annet enn dotter. Bare å kalle de dotter viser jo holdningen din. 
Veldig mye fokus på hva du vil ha, og veldig lite kommunikasjon. Å kreve er ikke det samme som å kommunisere. 
2-3 ganger er ikke alltid nok til å bli kjent med noen.
At de tafser og er vage, betyr vel at de blir litt usikre, og god sex kommer ofte med trygghet. 

Har bare hatt en mann som var sånn, heldigvis får jeg kanskje si.
Jeg ble nesten usikker på meg selv, på en dårlig måte. Ble vel en dott..😉
(Og jeg har bare gode tilbakemeldinger fra sexpartnerne mine) 
Han bare krevde og sa hva han ønsket, overhodet ikke noen kommunikasjon. og han ga heller ingenting av seg selv, selv om han trodde han gjorde.
Gjorde ting for å gi meg nytelse, det HAN mente jeg skulle nyte, så alt ble bare veldig mekanisk og rart. 
Han kunne like godt hatt sex med oppblåsbare Barbara. 
Mulig han synes jeg var elendig i senga, men for min del ødela han sexlivet vårt før det hadde begynt, og han er den dårligste jeg har hatt pr dags dato. Og jeg er voksen og har hatt noen partnere i mitt liv. 
Det som er sjokkerende er at han selv betraktet seg som en gudegave til kvinnen. 😅

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har funnet han som har gitt meg beste sex’en. Jeg er som deg. Han er dominant tar styringa. Oppfinnsom og i tillegg veldig hyggelig når vi først treffes. Skikkelig alfa male. De jeg ser etter. Men så er d den biten at de vil ikke binde seg osv... slike menn vokser ikke på trær. Så jeg tenker at nå er jeg så gammel og begynner å bli lei å bli kjent med nye hele tiden. Hos han her vet jeg hva jeg får... nå er det lenge siden jeg har sett han men han holder kontakten og har bare ikke giddet å treffe nye og bare bli skuffet. Så tenker at jeg har d greit som single og holder heller kontakt med han ene som jeg syns er perfekt enn 10 duster bare for å være aktiv på dating fronten. Er online men ingen har kunnet måle seg med han her så langt😊.

Tror du vil passe bra med en alfa hann ... de er trygge på seg selv og vil være en trygghet for deg samt ha full kontroll på soverommet ... diggbart 👍🏻
Lykke til.

Anonymkode: e8d24...876

Hvordan vil to alfa han/hunner passe sammen da? 
TS virker jo som en Alfa hun også...

Skrevet
På 4.2.2020 den 14.16, Oppgitt78 skrev:

Du er nok inne på noe, ja.. 

Det er mange menn som er redde for å bli «stemplet» som både det ene og det andre. Dette er baksiden av «metoo-medaljen», dessverre..

Baksiden av metoo-medaljen? Unnskyld meg, men ikke sammenlign intimitet med seksuell trakassering. Det har aldri vært og kommer aldri å være trakassering å kysse noen som er tiltrukket av deg (du forstår at det er forskjell på å kysse noen du har noe på gang med uten å spørre og det å kysse en fremmed som ikke har vist interesse?) Det er fremdeles lov å sjekke opp noen, kysse noen uten å spørre, vise interesse og ta initiativ. Jeg regner med de fleste menn klarer å skille hva som er trakassering og hva som ikke er det. 

• Liker 1
Skrevet
På 4.2.2020 den 14.44, AnonymBruker skrev:

Mhm ja og tror ikke det blir noe bedre i fremtiden for å si det sånn. Egentlig synd siden all spenning og sjekking forsvinner, siden de må signere en kontrakt for å bli bedt ut på date. Kjenner mange menn som har sluttet helt med dating og det å gi kvinner komplimenter i frykt for å bli stemplet. Da er jo hele spenningen borte igrunn🙄

Anonymkode: 1fa52...e00

Jeg opplever å bli sjekket opp og har ingen problemer med det så lenge mannen har sosiale antenner og ikke trakasserer meg. Igjen, det er forskjell på sjekking og trakassering. Finnes det folk som ikke vet forskjellen? Hvis noen ikke vet forskjellen, kan de gjerne slutte med å sjekke opp folk. Vinn/vinn-situasjon. 

Skrevet
54 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ja, jeg elsker hunkjønn, slutt å stalk meg da, hopp over innleggene, få et bedre liv. jeg driter i hva diu skriver fordi du er negativ og må på død og liv svartmale meg. Ferdig!

Jeg velger å ta det som et kompliment jeg da!  
Viktigste er vel hva den du sier det til mener.. ;) 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Paperwall skrev:

Baksiden av metoo-medaljen? Unnskyld meg, men ikke sammenlign intimitet med seksuell trakassering. Det har aldri vært og kommer aldri å være trakassering å kysse noen som er tiltrukket av deg (du forstår at det er forskjell på å kysse noen du har noe på gang med uten å spørre og det å kysse en fremmed som ikke har vist interesse?) Det er fremdeles lov å sjekke opp noen, kysse noen uten å spørre, vise interesse og ta initiativ. Jeg regner med de fleste menn klarer å skille hva som er trakassering og hva som ikke er det. 

Jeg tror kanskje du misset litt av konteksten.. 

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Bamseklemmer said:

Kan ikke stalke deg når du er i hver eneste tråd og kommer med de samme kommentarene. Hva med å bare ta det på PM? 

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

HHvorfor skal jeg kaste bort tiden min på en mann som er en dott i senga?

Kall det gjerne egoistisk. Hvorfor skal jeg gå videre med en mann som jeg ikke tenner på? Hvor vi har null sexuell kjemi? Er vel neppe intr for han heller. 

Tja, hvorfor skal menn ta det videre med deg når du opplagt er så egoistisk og selvsentrert? Du har vært singel i årevis og lager et sutreinnlegg her om det. Da må du tåle å høre at du virker som en stor egoist i senga, og de færreste menn vil ha noe slikt. 

Anonymkode: cb815...2e9

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Minna33 skrev:

Jeg velger å ta det som et kompliment jeg da!  
Viktigste er vel hva den du sier det til mener.. ;) 

Takk! Ja hvorfor ikke være hyggelig med hverandre, jeg er bare sånn, jeg kan ikke noe for det😊 Du beriker forumet med din ærlighet og gir deg et 🧡 for omsorg for medmennesker...

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Takk! Ja hvorfor ikke være hyggelig med hverandre, jeg er bare sånn, jeg kan ikke noe for det😊 Du beriker forumet med din ærlighet og gir deg et 🧡 for omsorg for medmennesker...

Fy flate så klein du er..😂

Anonymkode: 12c65...fa3

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Oppgitt78 skrev:

Jeg tror kanskje du misset litt av konteksten.. 

Nei, noen av dere påstår at menn ikke tør å kysse noen uten å spørre, at menn ikke kan være menn i «disse metoo-tidene.» #Metoo handler jo nettopp om seksuell trakassering og dersom noen menn føler at de ikke tør å være seg selv lenger, så må det ha vært noe feil med måten de har tatt kontakt med kvinner tidligere. 

Skrevet
Akkurat nå, Paperwall skrev:

Nei, noen av dere påstår at menn ikke tør å kysse noen uten å spørre, at menn ikke kan være menn i «disse metoo-tidene.» #Metoo handler jo nettopp om seksuell trakassering og dersom noen menn føler at de ikke tør å være seg selv lenger, så må det ha vært noe feil med måten de har tatt kontakt med kvinner tidligere. 

Her var det snakk om ei dame som ønsket litt mer enn kyssing. 

Og med de preferansene hun har på det området, så vil en del menn kvie seg litt, i frykt for å bli stemplet etter «metoo» modellen.

Skrevet

Jeg får nå diverse meldinger fra dominante menn som forteller hva de ønsker å gjøre med meg. Jeg liker dominante menn som ikke er nervøse for å ta meg i senga, men nå foretrekker jeg at slik prat ventes til etter man har ligget sammen i alle fall. 

Anonymkode: 9ad14...141

Skrevet

Hahahah, jeg kjenner meg så igjen, ts. Menn som bare ligger der og vil bli sugd og ridd er virkelig det verste. Har vært borti noen sånne. Hva slags mann er det egentlig??

Mannen skal være dominerende, løfte deg, kvele deg, kaste deg rundt, kline med deg, suge puppene dine til de blir blå og stikke tunga så langt inn i fitta som den kommer, spør du meg. Noe annet er KJEDELIG.

Anonymkode: 3f2c6...5be

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, hvorfor skal menn ta det videre med deg når du opplagt er så egoistisk og selvsentrert? Du har vært singel i årevis og lager et sutreinnlegg her om det. Da må du tåle å høre at du virker som en stor egoist i senga, og de færreste menn vil ha noe slikt. 

Anonymkode: cb815...2e9

Er alle som har preferanser i senga egoistiske og selvsentrerte? Vil du ha sex med noen som ikke matcher deg i senga? Neppe. Det gjør deg ikke til en egoist. 

TS

Skrevet
10 timer siden, Minna33 skrev:

Hvordan vil to alfa han/hunner passe sammen da? 
TS virker jo som en Alfa hun også...

Jeg er dominant som person. Elsker kontroll og tar fort styringen. Da er det deilig å legge fra seg kontrollen i senga!

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...